FANDOM

La biblioteca perduda
Temporada 6, capítol 7
Winx137.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 17 de febrer del 2014
Data de llançament (EUA) 16 de febrer del 201
Noms originals
Nom en italià La biblioteca perduta
Nom en anglès (EUA) The Lost Library
Successió de capítols
Anterior
Vòrtex de flames
Següent
Ľatac de ľesfinx
Llista de capítols

La biblioteca perduda és el capítol 7 de la temporada 6 de la sèrie Winx Club i el capítol 137 en total. Va estrenar-se el 17 de febrer del 2014 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea, on ľStella està a la seva habitació ocupada, i està projectant les seves robes mentre alguns insectes entren a la seva habitació. Ella crida i surt de la porta. La Bloom, la Musa, la Tecna i la Layla també estan fastiguejades amb els insectes, però descobreixen que pertanyen a la Flora. La Flora crida una orquídia per a atreure els insectes altre cop a casa seva.

La Roxy entra a ľhabitació i demana a les Winx per a ajudar-la a transformar la Griffin a la seva forma real humana. La Flora diu a la Roxy i les Winx que vinguin a la seva habitació, on ella dóna a la Griffin una poció que va fer utilitzant extraccions del sistema immunològic de les seves plantes. La poció sembla que està funcionant, però falla i la Flora suggereix a la Roxy que li podrien demanar ajuda al professor Palladium. Llavors arriba la Griselda i diu a les Winx que la Faragonda les va convocar per a una classe ďHistòria de la Màgia.

Allà, la Dafne i la Faragonda informen a les Winx sobre el Legendàrium, un llibre que no pot destruir-se i només poden tancar-lo per sempre. Llavors la Dafne informa a les Winx sobre ľEldora, una fada madrina que era la guardiana de la biblioteca ďAlexandria, fins que va ser perduda. Aquesta biblioteca està localitzada a Egipte, a la Terra.

La Dafne diu que ľEldora va mantenir un diari, on es troben escrits tots els secrets del Legendàrium. A causa ďaixò, la Dafne, la Faragonda i les Winx pretenen anar a la biblioteca perduda ďAlexandria i comencen a planejar un viatge ďexplotació a la Terra.

A Torre de Núvols, les Trix descobreixen pels seus espies el que estan planejant les Winx, i planegen fer un atac sorpresa. La Selina vol seguir a les Trix, però elles ordenen a la Selina que es quedi i utilitzi ľUll Màgic de la Griffin per a que estigui vigilant tot. La Selina obre el seu Legendàrium i comença a parlar amb ľAcheron, que és presoner en el llibre, i diu que ľalliberarà.

A Alfea, ľStella dóna a les altres Winx robes noves, i atrapa un mini-ventilador però comença a quedar sense control i les Winx li diuen que el desconnecti. Llavors vénen els Especialistes i els Paladins. En Roy i en Nex encara lluiten per la Layla, i en Roy li dóna un regal. Tres alumnes ďAlfea, anomenades Lori, Evie i Carol, estan a punt per a acompanyar les Winx mentre les Trix arriben i la Darcy transforma aquestes alumnes en granotes.

Llavors, les Trix es disfressen de les tres noies. La Tecna renya a les tres per arribar tard, i llavors ľStormy té ràbia i intenta atacar-la, però ľIcy calma la seva germana per a que no les descobreixin. Les Winx, la Dafne i les Trix (disfressades com la Lori, ľEvie i la Carol) estan a punt de sortir, i les Pixies vénen. Ľequip s’acomiada dels nois, i tots es teletransporten a Alexandria.

A Egipte, a la Terra, la Dafne dóna informacions sobre la biblioteca. Les Pixies descobreixen que ara els humans poden veure-les, i les Winx i tot ľequip continuen buscant la biblioteca. Les Winx comencen a estar cansades, i proposen transformar-se. Però la Layla troba quatre uns globus ďaire calent, i creu que així trobaran la biblioteca més fàcil.

Quan els globus pugen, les Trix volen “divertir-se” i ľStormy crea una tempesta de sorra, que posa en perill els quatre globus. La Bloom utilitza la seva màgia per a salvar les Winx en dos globus. Però la Dafne, les Pixies i les Trix encara han quedat en la tempesta, i llavors la Cherie atura la tempesta amb els seus poders i els altres dos globus queden salvats, i la Darcy creu que és ridícul.

La Flora utilitza la seva màgia per a sentir les plantes i detecta una caverna subterrània. Allà sota, ľequip comença a buscar. ĽStella està cansada, però la Tecna diu que ha de continuar. Les Trix s’aturen, i contacten amb la Selina, qui està observant-les. Les Trix li diuen que faci alguna cosa amb el seu Legendàrium i que desperti algun monstre ďalguna llegenda per a atacar les Winx. Mentrestant, la Flora destrueix una pedra gran i totes elles entren.

ĽStella té por, s’espanta i posa la seva mà en una paret, però així descobreix ľentrada i les altres feliciten ľStella. Les Winx entren a la biblioteca, i queden sorpreses. Tot està ple de jardins i palmeres, i la Dafne diu que el Legendàrium estava entre unes parets que hi ha a la biblioteca, però no saben on han de buscar perquè tot és molt gran.

Les Winx comencen a buscar, però hi ha milers de llibres. Mentrestant, la Selina desperta unes mòmies i els ordena atacar la biblioteca. Les mòmies comencen a atacar ľequip, i les Winx es transformen en el Bloomix i la Dafne en el Sirènix. Les Pixies ajuden les Winx, i una mòmia ataca a les Trix però la Tecna les coŀloca en una gàbia per a estar fora de perill. A la gàbia, les Trix diuen que ďallà començaran a observar tota la lluita i es posen a riure, i acaba el capítol.

Fets importants Edit

  • La Faragonda i la Dafne informen a les Winx sobre el Legendàrium i ľEldora.
  • Les Winx, la Dafne i les Trix disfressades de tres estudiants ďAlfea, Evie, Lori i Carol, viatgen a Egipte (la Terra) per a trobar el diari de ľEldora, i arriben a la biblioteca ďAlexandria.
  • És la primera vegada que els humans veuen les Pixies a la Terra.

Curiositats Edit

  • Aquesta és la segona vegada que les Trix es transformen en tres estudiants ďAlfea, la primera vegada va ser al capítol 8 de la temporada 2 (La festa interrompuda). A diferència ďaquest capítol, no utilitzen disfresses pel seu compte.
  • Aquest és el primer capítol on en Roy dóna un regal a la Layla.
  • Sembla que la Dafne i la Faragonda saben tot sobre el Legendàrium però no s’explica com saben que les Trix tenen aquest llibre.
  • Ľampolla de la poció de la Flora se sembla a la seva fórmula de creixement ràpid al capítol 12 de la temporada 3 (Les llàgrimes del salze negre).
  • Aquesta és la primera vegada a la temporada 6 on totes es transformen en fades Bloomix.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori