FANDOM

La còlera de la natura
Temporada 4, capítol 18
Winx96.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 26 ďoctubre del 2009
Data de llançament (EUA) 1 de juliol del 2012
Noms originals
Nom en italià La furia della natura
Nom en anglès (EUA) The Nature Rage
Successió de capítols
Anterior
Ľilla encantada
Següent
Al regne de la Diana
Llista de capítols

La còlera de la natura és el capítol 18 de la temporada 4 de la sèrie Winx Club i el capítol 96 en total. Va estrenar-se el 26 ďoctubre del 2009 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a casa de les Winx, on la Roxy està trista perquè va alliberar unes fades venjatives. La Musa arriba dient que en Jason Queen vol contractar a les Winx com a banda de música. I proposen actuar al bar Frutti Music aquesta nit.

Les Winx arriben amb els Especialistes, i ľAndy vol ajudar les Winx amb el rock. ĽSky té gelosia perquè la Bloom està amb ľAndy, i en Riven pensa en la Musa. Les Winx comencen el concert, i llavors apareix una fada de la Terra. Ella comença a posar poŀlen per fer dormir als humans.

La fada es presenta com a Diana, i vol que la Roxy s’uneixi a la seva venjança. La Diana lliga les Winx amb arrels, i diu que o la Roxy s’uneix a la seva venjança o sofrirà la mateixa destinació que els humans, i se’n va. Els Especialistes apareixen, i ľHèlia diu a la Flora que utilitzi els seus poders per alliberar-se, sense èxit.

En Nabu utilitza la seva màgia per alliberar les Winx, i les Winx es transformen. Quan les Winx i els Especialistes surten al carrer, descobreixen que la Diana ha convertit Gardènia en una selva de plantes carnívores. Les plantes es converteixen en monstres per atacar les Winx, i la Bloom recorda que els seus pares adoptius poden estar en perill.

Les Winx se separen dels Especialistes i utilitzen les ales Zoomix per teletransportar-se. La Bloom descobreix que els seus pares estan lligats a una teranyina, i la Tecna aconsegueix trencar la teranyina i la Bloom salva els seus pares. Però ve un monstre. Mentrestant, els Especialistes troben la Diana.

La Diana lluita contra els Especialistes, i deixa inconscient a ľSky, en Brandon i en Riven. ĽHèlia diu que també hi ha humans bons, i en Nabu i ľHèlia derrota als monstres de la Diana. A casa ďen Mike i la Vanessa, el monstre segueix atacant a les Winx, i la Roxy es posa en contacte amb ell, però no aconsegueix fer-hi res.

Les Winx senten una noia en dificultats, i resulta ser la Mitzi. Ella vol que la Bloom salvi el seu cotxe, i el monstre apareix. Les Winx descobreixen que el monstre és una aranya transformada, i la teletransporten fora de la ciutat perquè torni a la normalitat. Ľaranya, amb la seva mida natural, se’n va cap al bosc. Llavors les Winx recorden que els Especialistes podrien estar en perill.

Les Winx van al parc de Gardènia, i en Nabu diu a les Winx que els Especialistes van lluitar contra la Diana i ella els ha portat al seu regne. Les Winx es preocupen pels seus xicots, sobretot la Musa per en Riven. La Faragonda informa que la Diana està a la selva amazònica, i cal anar fins a allà. Però per a això, la Faragonda diu que han de superar el Believix i trobar els Dons del Destí.

Fets importants Edit

Curiositats Edit

  • Un dels membres del grup de la Mitzi de la temporada 2 pot ser vist atrapat en les branques de la Diana.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori