FANDOM

La cafeteria de la música
Temporada 6, capítol 22
Winx152.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 3 ďagost del 2014
Data de llançament (EUA) 2015
Noms originals
Nom en italià Music Café
Nom en anglès (EUA) The Music Café
Successió de capítols
Anterior
Un amor monstruós
Següent
Ľhimne ďAlfea
Llista de capítols

La cafeteria de la música és el capítol 22 de la temporada 6 de la sèrie Winx Club i el capítol 152 en total. Va estrenar-se el 3 ďagost del 2014 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea, on la Layla està entrenant les Winx per a preparar-se per a la pròxima lluita, i en Riven hi està allà enfadat. ĽStella puja a una plataforma de gimnàstica feta amb Morfix, i cau al terra. La Bloom intenta fer entrenaments amb una corda feta amb Morfix, i la Flora i la Tecna estan saltant en una corda. La Musa ve, però s’enfada quan troba en Riven entrenant altre cop. La Musa intenta parlar amb ell, però en Riven segueix entrenant.

Les Winx es preocupen amb la Musa per la seva situació amb en Riven, però segueixen entrenant i riuen. La Layla llança unes esferes Morfix i en Riven les destrueix amb el seu bumerang, i la Musa fa que s’aturi per a poder parlar amb ell. En Riven li pregunta per què ho ha fet, i la Musa li diu que ell sempre està entrenant i ja no està amb ella. Eb Riven diu que cal concentrar-se amb el que està fent, i parlaran més tard. La Musa se’n va enfadada, i la Layla vol acompanyar-la però la Musa vol estar sola.

La Musa necessita alguna cosa per a fer que hi pugui centrar la seva energia, alguna cosa que sigui ďella. De cop, la Musa escolta una música i la segueix, passa per una paret màgica i troba un lloc totalment abandonat fa segles. Les Winx estan en una classe amb la Dafne, quan la Faragonda i la Griffin diuen que hi ha problemes perquè les Trix han absorbit un poder molt poderós, i potser intentaran atacar Alfea. Però les Winx diuen que Torre de Núvols ara és invisible.

A Torre de Núvols, la Lazuli està entrenant les noves alumnes per a ser bones bruixes. Elles han de passar per uns miralls, però ho fan molt malament, i les Trix estan observant tot i riuen. Una bruixa aconsegueix travessar el mirall, però és un parany. Una altra bruxa sí fa bé la prova. Les Trix diuen que ara les bruxas han ďatacar Alfea. A Alfea, la Musa comença a tocar els instruments ďaquest lloc, dient que aquests instruments són màgics i diu que sembla que van ser completament abandonats allà.

Les Pixies arriben. La Musa pregunta a les Pixies si les agrada aquells instruments. La Cherie li diu a la Musa que ella, com a fada de la música, va despertar els instruments. La Musa diu que aquell lloc necessita ajuda, i diu que està plena ďidees. La Cherie diu que la sala podria ser ďella, si volgués. La Musa diu que la sala té molt potencial màgic, bastant per protegir Alfea, i li ho comunicarà a les Winx. Mentrestant, la Tecna està parlant amb en Timmy sobre el localizador espectrogràfic que els pares de la Tecna li van donar.

La Musa diu a la Tecna que poden protegir Alfea amb música, i les dues van amb les altres Winx. Llavors, la Musa diu a les Winx que les presentarà la “cafeteria de la música”, i ensenya a les Winx els instruments musicals de la sala. ĽStella utilitza la seva màgia per a fer música, i apareix un objecte que fa música amb en Kiko. ĽStella atura la música, i la Bloom diu que hi ha unes alumnes que volen estar a la cafeteria de la música. I una ďelles és la Roxy.

Les Winx comencen a tocar els instruments, i les alumnes i la Roxy també. La Musa toca el piano, i fan un concert de música. En Kiko fa que un instrument s’enfadi, i ľinstrument comença a perseguir en Kiko. La Bloom segueix en Kiko per aturar ľinstrument que va darrere ďell, però més instruments comencen a perseguir la Bloom. La Musa fa aturar els instruments, i diu que cal juntar els instruments com si fossin una mateixa cosa. Les fades toquen de nou els instruments.

Les Winx diuen que utilitzant la màgia dels instruments musicals, podran protegir Alfea de Torre de Núvols i la defensaran. Les Trix estan observant a les Winx, i les faran una trampa. A Alfea, en Riven pensa amb la Musa però segueix entrenant amb ľSky. ĽSky diu que potser ell pot fer-ho millor, i comencen a entrenar. En Riven s’enfada amb ľSky i diu que demà faran una prova per a saber qui és el millor dels Especialistes. ĽSky diu que abans aniran a buscar les Winx. En Riven se’n recorda de la Musa de nou.

A Torre de Núvols, ľIcy diu a la Selina que trobi un monstre del Legendàrium que acabi amb la música de les Winx, i que tinguin èxit. La Selina vol despertar el nan belluguet, i Icy diu que vol algú que causi destrucció. Però la Selina diu que n’està segura que el nan belluguet podrà servir-los, perquè ell és immune als encanteris ďAlfea per haver estat a prop del seu escut de protecció. Les Trix diuen que continuï, i la Selina desperta el nan belluguet i li ordena anar a Alfea i robar la veu de la Musa.

A Alfea, les Winx estan tocant els instruments, quan el nan belluguet interromp el concert. Ell diu que vol robar la font ďaquest so que hi ha a Alfea, i les Winx es transformen en Bloomix. Les Winx ataquen al nan belluguet, però els atacs no serveixen en ell. Les alumnes utilitzen els instruments per a atacar el nan belluguet, però tampoc serveixen. La Bloom descobreix que el monstre vol la veu de la Musa. ĽSky i en Riven intenten protegir la Musa i ataquen al nan belluguet, però fallen, i el nan belluguet aconsegueix robar la veu de la Musa i se’n va.

A Torre de Núvols, les Trix i la Selina diuen al nan belluguet que els porti la veu de la Musa, però el monstre diu que ningú li pot donar ordres. A Alfea, la Musa està trista, i els instruments s’aturen. En Riven se’n va que perquè no ha pogut protegir la seva xicota, i les Winx intenten fer que la Musa no estigui trista. La Musa no es pot transformar sense la seva veu i s’ha de quedar, i les Winx es transformen en Mythix per a anar per al Legendàrium sense la Musa.

Les Winx es troben en un jardí, i troben el nan belluguet. Les Winx li ordenen que els retorni la veu de la Musa, però el nan belluguet diu que no podran parar-lo. Les Winx ataquen el nan belluguet, però els seus atacs no serveixen contra ell. Les Winx diuen que cal trobar una manera per aturar el nan belluguet, però ell posa paranys a les Winx. El nan belluguet segueix amb els seus versos quan està parlant, i el capítol acaba amb les Winx que no hi poden fer res i amb el nan belluguet rient.

Fets importants Edit

  • La Musa troba a Alfea una sala ple ďinstruments màgics, i crea la cafeteria de la música.
  • El nan belluguet roba la veu de la Musa.

Curiositats Edit

  • En una escena, la part de darrere del cabell de la Musa hi falta.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori