FANDOM

La caiguda ďen Tritannus
Temporada 5, capítol 26
Winx130.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 24 ďabril del 2013
Data de llançament (EUA) 22 de setembre del 2013
Noms originals
Nom en italià La fine delľincubo
Nom en anglès (EUA) The Fall of Tritannus
Successió de capítols
Anterior
Ľúltim descobriment
Següent
La inspiració del Sirènix
Llista de capítols

La caiguda ďen Tritannus és el capítol 26 de la temporada 5 de la sèrie Winx Club i el capítol 130 en total. Va estrenar-se el 24 ďabril del 2013 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a ľOceà Infinit, on les Winx, les Selkies i la Tressa estan protegint el pilar de llum mentre la Bloom i en Nereus estan perseguint en Tritannus. Al tron de ľemperador, la Layla és presonera amb la Dafne. En Tritannus diu a ľIcy que es disposa a governar ľOceà Infinit amb ľIcy al seu costat.

En Tritannus seu al tron de ľemperador i ľactiva, i llança una ona ďenergia fosca per ľOceà Infinit. Una porta s’obre i els mutants se’n van, i les Winx els segueixen. En Tritannus sent el poder de ľOceà Infinit, i diu a ľIcy que ella no és res. ĽIcy se sorprèn, però en Tritannus queda descontrolat i comença a atacar ľIcy.

ĽIcy fuig, però en Tritannus es disposa a atacar-la. Llavors la Darcy i ľStormy ajuden ľIcy, i les Trix unides intenten atacar en Tritannus. Però en Tritannus expulsa les Trix de ľOceà Infinit, mentre els mutants, les Winx i la Tressa arriben fins a ľoceà ďAndros. Les Winx descobreixen que els mutants busquen els pares de la Layla.

A ľoceà ďAndros, les sirenes guardianes descobreixen que el nivell del mar està pujant. Al palau ďAndros, el mar inunda la sala principal. En Teredor i la Niobe van fins a la torre. La Bloom, la Serena i en Nereus descobreixen que el poder ďen Tritannus ha augmentat. La Serena cerca la Dafne i la Layla, la Bloom ataca als mutants i en Nereus ataca en Tritannus.

En Nereus i en Tritannus comencen a lluitar, mentre els mutants ataquen el palau ďAndros. En Roy i les sirenes lluiten contra els mutants, però els mutants els superen en nombre. Les Winx i la Tressa apareixen per ajudar les sirenes i en Roy. Llavors en Roy diu a les Winx que han de salvar el rei Teredor i la reina Niobe.

El palau ďAndros està gairebé submergit, i el mar arriba fins a la torre. En Teredor i la Niobe estan envoltats per aigua, i arriben els mutants. En Teredor lluita contra els mutants, fins que apareixen les Winx. Les Winx aconsegueixen fer que els mutants deixin el castell, i ľStella fa una bola al voltant dels reis ďAndros per treure’ls del castell.

Les Winx i els reis ďAndros troben que hi ha molts mutants, mentre en Nereus lluita contra en Tritannus. La Bloom ataca en Tritannus, sense èxit. La Bloom diu a en Nereus que han de destruir el trident. En Nereus lluita contra en Tritannus, i aconsegueix treure-li el trident de la seva mà. La Bloom utilitza el seu encanteri del foc del Sirènix i aconsegueix destruir el trident ďen Tritannus.

La Layla i la Dafne són alliberades, i els mutants tornen a la seva forma original. En Nereus està content per veure de nou els seus pares amb la seva forma normal, i en Tritannus també torna al seu aspecte normal. A Andros, els mutants tornen a la seva forma normal i el mar descendeix. Les Winx se n’alegren per haver derrotat en Tritannus.

En Neptú i la Ligea surten a la superfície, i la Tressa abraça els seus pares. La Bloom i en Nereus surten amb en Tritannus, i en Neptú diu a en Tritannus que ha de ser castigat. En Tritannus només diu que lamenta no haver-los destruït a tots. En Teredor diu que en Tritannus serà enviat a ľoblit.

A ľoceà, els guàrdies ďAndros porten en Tritannus a ľoblit, i de la caixa del Sirènix de la Bloom en surt la guardiana i li diu que té un desig. La Bloom demana a la seva guardiana que trenqui la maledicció del Sirènix, i llavors la Dafne torna a tenir cos. La Bloom abraça la Dafne, ara que té cos, i totes les fades que busquin el Sirènix no correran el risc de perdre els seus poders.

A Andros, els reis celebren la unió entre regnes, i diuen que ara estaran units. Llavors de ľaigua apareix un escenari, i les Winx apareixen. La Bloom diu que dóna les gràcies i el seu amor a la seva família, i les Winx comencen a cantar. Al final, la Bloom ve a abraçar la Dafne i les dues germanes comencen a ballar juntes.

Fets importants Edit

  • En Tritannus activa amb èxit el tron de ľemperador.
  • El trident ďen Tritannus és destruït, així ell és finalment derrotat.
  • Tots els mutants tornen a les seves formes originals.
  • La Bloom utiliza el seu desig del Sirènix per a trencar la maledicció del Sirènix per a sempre i portar la Dafne a la vida i a la seva forma humana de nou.
  • La Dafne és restaurada al seu cos físic, finalment.
  • En Tritannus és enviat a ľoblit.

Curiositats Edit

  • La Darcy i ľStormy tornen, i finalment s’uneixen a ľIcy.
  • La Musa no utilitza el seu desig del Sirènix en aquesta temporada, però existeix la possibilitat de que ella ľutilitzi més endavant.
  • Les Trix estan vives, ja que apareixen a la temporada 6.
  • Les guardianes sirenes ďAndros fan la seva primera aparició des de la temporada 3.
  • Aquesta és la primera vegada que el rei Neptú i la reina Ligea són vists en 3D.
  • La Bloom té el seu cabell de color verd clar amb bandes morades en comptes de taronja.
  • La Tecna té el seu cabell de color blau fosc en comptes de morat clar.
  • En una escena, el braçalet de la Musa hi falta.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori