FANDOM

La caiguda de les bruixes
Temporada 1, capítol 26
Winx26.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 26 de març del 2004
Data de llançament (EUA) 11 de desembre del 2004
Noms originals
Nom en italià Battaglia finale
Nom en anglès (EUA) The Witches’ Downfall
Successió de capítols
Anterior
El repte definitiu
Següent
El Fènix tenebrós
Llista de capítols

La caiguda de les bruixes és el capítol 26 de la temporada 1 de la sèrie Winx Club i el capítol 26 en total. Va estrenar-se el 26 de març del 2004 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea, on les fades i els especialistes es preparen per a la batalla. Llavors, ľExèrcit de les Tenebres amb les Trix arriben a Alfea, i comencen a atacar. La Faragonda i la Griffin fan una barrera per protegir Alfea de ľatac, però les Trix la trenquen i segueixen atacant.

Ľatac de les fades i els especialistes sembla que és inútil contra les Trix, però llavors apareix la Bloom i els seus poders del Foc de Drac. ĽSky també torna. Les Trix no entenen el que passa. La Bloom ataca ľIcy, però ella evita ľatac. Llavors totes les Winx s’uneixen a la Bloom, i comença una batalla entre les Trix i les Winx.

ĽExèrcit de les Tenebres segueix atacant, mentre ľSky i en Riven parlen del succeït a la ciutat de Màgix. I en Brandon ajuda ľSky i en Riven en ľatac. Mentrestant, la Bloom i ľIcy segueixen lluitant al cel de Màgix, i les altres Trix lluiten contra les altres Winx.

La batalla a Alfea està sent cada vegada més intensa. Les fades, els especialistes i els tres directors estan lluitant contra ľExèrcit de les Tenebres. Després apareix Font Vermella destruït, i més tard la ciutat de Màgix. Al cel de Màgix, ľIcy congela la Bloom. I la Darcy i ľStormy lluiten contra les altres Winx.

Un tornado absorbeix les Winx, però les noies aconsegueixen que el tornado ataqui la Darcy i ľStormy. Llavors la Faragonda i la Griffin tanquen la Darcy i ľStormy en una bola, i amb això desapareixen alguns monstres de ľExèrcit de les Tenebres. Al bosc de Màgix, la Bloom aconsegueix alliberar-se de ľiceberg i ataca ľIcy, i la resta de monstres també desapareixen.

ĽStella va amb en Brandon, la Tecna amb en Timmy i la Musa amb en Riven. Llavors surt una llum al cel, i hi surt la Bloom amb ľIcy inconscient. ĽSky s’apropa a la Bloom i els dos es fan un petó. A la ciutat de Màgix, tots els habitants tornen a la vida. El sol torna a sortir en tota la dimensió màgica.

La Griffin decideix que ella i les seves alumnes bruixes han de tornar a Torre de Núvols, encara que serà difícil que totes les coses tornin a la normalitat. La Griffin també diu que les Trix seran enviades a la presó de prop de Roca de Llum. En Knut vol dir alguna cosa a la Faragonda, i no s’atreveix però després ho diu: vol quedar-se a Alfea. La Faragonda i la Griffin accepten.

Les Winx diuen que hi haurà una festa. La Mirta li diu a la Lucy que es quedi amb ella a Alfea, però la Lucy no vol. La Flora va amb la Mirta. La Griffin i la Faragonda s’acomiaden, i la Griffin va amb les bruixes per un portal cap a Torre de Núvols. Les Trix apareixen detingudes per ser enviades a la presó que hi ha prop del llac Roca de Llum. ĽStella diu adéu, i llavors en Peppe es va amb ľIcy i deixa en Kiko.

A la nit, la Faragonda anuncia que hi haurà una festa per recordar la seva victòria. Després diu que canviarà el concepte de Fada Moderna, i ara aquesta transformació es dirà “Winx”. A la festa, tots estan celebrant la victòria. La Faragonda diu a en Saladino que begui una cervesa, encara que ell no ho ha fet mai.

ĽStella li diu a en Brandon que ell no és un príncep però a ella no li importa. La Flora diu que tornaran a celebrar alguna cosa amb la Tecna i en Timmy. Llavors apareixen les nimfes ďaigua que deixen ľescola. La Bloom segueix preocupada perquè segueix pensant en el seu passat i els seus pares biològics, i ľSky diu que la recolzarà en tot.

Fets importants Edit

  • La Bloom i ľSky arriben a la batalla final
  • La Bloom lluita contra ľIcy.
  • ĽStella, la Flora, la Tecna i la Musa lluiten cara a cara contra la Darcy i ľStormy.
  • ĽStella, la Flora, la Tecna i la Musa guanyen la Darcy i ľStormy.
  • La Bloom guanya ľIcy.
  • Bloom i Sky es fan un petó.
  • La ciutat de Màgix és revivida.
  • La Griffin i les seves alumnes bruixes tornen a Torre de Núvols.
  • En Saladino i els especialistes tornen a Font Vermella i restauraran ľescola.
  • En Knut es queda a Alfea com a assistent.
  • La Mirta anirà a estudiar a Alfea.
  • ĽIcy, la Darcy i ľStormy són enviades al llac Roca de Llum i en Peppe va amb ľIcy.
  • Aquesta és ľúltima aparició ďen Peppe i de les nimfes ďaigua.
  • ĽStella i en Brandon comencen a ser parella.
  • La Bloom i ľSky comencen a ser parella.
  • La Tecna i en Timmy comencen a ser parella.

Curiositats Edit

  • En aquest capítol és revelat que en Kiko va passar la barrera màgica perquè te poders, i que és un animal que té una relació amb la natura.
  • Aquest és ľúltim capítol de la temporada 1.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori