FANDOM

La cançó de la Musa
Temporada 4, capítol 10
Winx88.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 6 de maig del 2009
Data de llançament (EUA) 3 de juny del 2012
Noms originals
Nom en italià La canzone di Musa
Nom en anglès (EUA) Musa’s Song
Successió de capítols
Anterior
Nèbula
Següent
Winx Club per sempre
Llista de capítols

La cançó de la Musa és el capítol 10 de la temporada 4 de la sèrie Winx Club i el capítol 88 en total. Va estrenar-se el 6 de maig del 2009 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a casa de la Roxy, on ella està preocupada pel que li va passar amb el Cercle Blanc i la Nèbula. La Roxy no vol ser una fada, i la Bloom i la Flora diuen que sempre podrà comptar amb elles.

Les Winx es reuneixen i pensen en la seva lluita contra els Mags del Cercle Negre, i que amb el poder Believix poden convèncer a la gent que la màgia existeix. La Tecna diu que ajudaran a les persones amb problemes, i la Bloom es coŀloca el Cercle Blanc com a anell. La Bloom converteix a un animal en un doble ďella perquè cuidi de la botiga.

La Roxy troba les Winx, i elles diuen que faran que la gent cregui en les fades. La Roxy les acompanyarà. La Musa no pot anar perquè té una audició amb en Jason Queen, i anirà amb en Riven. En una botiga, en Riven, ľSky i en Nabu volen comprar roba amb pedres precioses, però només accepten diners. En Riven se’n va a la cita amb la Musa.

Dues noies estan barallant-se per un vestit, i la Tecna utilitza la seva màgia perquè deixin de barallar-se. Quan es calmen, la Tecna diu que és una fada, però no la creuen. Un home està discutint amb algú per telèfon, i ľStella fa que es relaxi. ĽStella diu que és una fada, però ľhome se’n va. I en Gantlos està mirant-les.

En Riven està amb la Musa, i té gelosia ďen Jason. Els dos arriben a ľedifici on faran ľaudició, i apareix en Jason. En Riven es posa gelós. Mentrestant, les Winx pensen que s’equivoquen a fer que els humans creguin en la màgia, i la Roxy diu que han ďestablir una connexió amb el cor de la gent.

La Tecna troba una emergència, i les Winx es transformen per ajudar. Les Winx utilitzen les ales Zoomix de teletransport, i van fins al lloc de ľemergència. La Musa comença a gravar una cançó, mentre les Winx entren en un incendi que hi ha en una casa.

Les Winx salven una família, però una nena queda atrapada. La Layla fa que la nena no tingui por, i la retorna amb els seus pares. La família baixa per la finestra. Al carrer, la nena diu que va ser màgia de fades. Les Winx descobreixen que no és un incendi normal, i llavors apareixen els Mags del Cercle Negre. Resulta que ells han causat ľincendi.

La Bloom lluita contra ľOgron, mentre les altres Winx lluiten contra en Duman, en Gantlos i ľAnagan. Llavors la Bloom troba que hi ha una persona que demana ajuda, i aconsegueixen derrotar als mags. Però la Bloom descobreix que el seu pare adoptiu, en Mike, està atrapat. La Bloom el salva. Mentrestant, en Jason diu que la Musa ho ha fet molt bé, i en Riven se’n va enfadat.

Els humans donen les gràcies a les Winx, i comencen a creure en la màgia i les fades. En Riven diu que la Musa podia fer-ho millor, i la Musa diu que n’està farta ďell perquè la critica sempre. La Musa es posa trista, i en Jason diu que creu en ella. La Musa diu que està millor amb en Jason, perquè se sent protegida.

Les Winx arriben a casa seva, però les mascotes han destrossat tot i han lligat en Kiko. Les Winx ho netegen tot, i llavors ve la Musa plorant. Ella explica que ha trencat amb en Riven, perquè ell li ha espatllat un dia important per a ella. La Musa diu que ara n’està segura que tot ha acabat entre en Riven i ella.

Fets importants Edit

  • En Riven i a Musa trenquen la seva relació.

Curiositats Edit

  • Aquesta és la tercera vegada que en Riven i la Musa trenquen la seva relació en la sèrie, i aquesta vegada és totalment.
  • En Kiko s’embolica en un triangle amorós amb la Milly el conill i la Ginger el gos, que lluiten entre si per a cridar la seva atenció.
  • Malgrat que la Musa no està amb les Winx, és mostrada a la seqüència de transformació.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori