FANDOM

La cançó de les balenes
Temporada 5, capítol 19
Winx123.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 15 ďabril del 2013
Data de llançament (EUA) 31 de març del 2013
Noms originals
Nom en italià Il canto delle balene
Nom en anglès (EUA) The Singing Whales
Successió de capítols
Anterior
El devorador de Selkies
Següent
Problemes ďamor
Llista de capítols

La cançó de les balenes és el capítol 19 de la temporada 5 de la sèrie Winx Club i el capítol 123 en total. Va estrenar-se el 15 ďabril del 2013 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a ľOceà Infinit, on en Tritannus i les Trix es disposen a anar al pilar ďequilibri per robar el seu segell. La Dafne aprofita que en Tritannus se’n va per avisar la Bloom. A Dòmino, els reis no es posen ďacord. ĽSky intenta parlar amb el seu pare, i la Bloom intenta intervenir. Però ľSky diu a la Bloom que és entre el seu pare i ell.

En Riven està escoltant música, i la Musa diu que aquesta cançó la cantava la seva mare. La Musa explica a en Riven la història de les balenes cantants de Melodia, i la Musa recorda la seva infància. Llavors en Riven diu que ha de sortir, i després la Musa veu per la finestra a en Riven amb una noia rossa.

En Kiko veu a un conill femella, i s’enamora ďella. Però el conill femella s’espanta i se’n va. La Musa diu que és el dia en el qual apareixen les balenes cantants. La Musa truca al seu pare, i ell està amb les balenes cantants sentint la seva cançó. A Dòmino, la Bloom està trista perquè ľSky no està amb ella, i llavors sent un missatge de la Dafne que parla del pilar ďequilibri.

La Tritannus arriba al pilar ďequilibri, i unes Selkies intenten detenir en Tritannus. Però en Tritannus deixa inconscient a les Selkies, i amb el seu trident roba el segell del pilar ďequilibri. ĽIcy està amb en Tritannus, i la Darcy i ľStormy decideixen que actuaran pel seu compte.

A Dòmino i a Andros tot comença a tremolar, i a Melodia les Trix apareixen i ataquen les balenes cantants. A Alfea, la Musa perd el contacte amb el seu pare i la Tecna truca a les altres Winx, informant que tot es destrueix.

ĽErendor diu a ľSky que han de tornar a Eraklyon, i ľOritel diu que tornin tots als seus planetes. Al mar, les Winx van amb el seu iot i després es transformen per baixar al mar.

A ľOceà Infinit, les Winx es troben amb les Selkies, i decideixen fer una emboscada. Les Winx s’amaguen, mentre en Tritannus i ľIcy passen per robar ľúltim segell. Les Winx se n’adonen que la Darcy i ľStormy no hi són.

Les Winx apareixen i ataquen en Tritannus i ľIcy, i comença una lluita. ĽStella és ferida, i les altres Winx ataquen en Tritannus i cau al terra. Però en Tritannus aconsegueix subjectar el segell, i llança el seu trident i ľagafa la Layla.

En Tritannus aconsegueix poder recuperar el trident, i la Layla és ferida. Les Winx envolten en Tritannus, però la Darcy i ľStormy arriben i revelen que ara tenen sota el seu control les balenes cantants de Melodia.

Fets importants Edit

  • Tots els regnes, excepte Andros i Dòmino, no volen unir-se. Solària declara que s’unirà, però només si els altres regnes ho faran.
  • En Rivem comença a veure una altra noia. La Musa comença a pensar que en Riven ľestà traint.
  • En Tritannus roba el segell del pilar ďequilibri.
  • La Darcy i ľStormy controlen les balenes cantants de Melodia.

Curiositats Edit

  • La fada que està amb en Riven és el mateixa fada rossa que va aparèixer al capítol 8 ďaquesta temporada (La cançó del robí).
  • Després que la Tecna, la Flora i la Musa ataquen ľIcy, els seus cossos sencers es posen en els seus colors (la Flora de verd, la Musa de rosa, i la Tecna de morat).

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori