FANDOM

La cançó del robí
Temporada 5, capítol 8
Winx112.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 25 ďoctubre del 2012
Data de llançament (EUA) 28 ďoctubre del 2012
Noms originals
Nom en italià La melodia del rubino
Nom en anglès (EUA) Secret of the Ruby Reef
Successió de capítols
Anterior
Les petxines brillants
Següent
La gemma de ľempatia
Llista de capítols

La cançó del robí és el capítol 8 de la temporada 5 de la sèrie Winx Club i el capítol 112 en total. Va estrenar-se el 25 ďoctubre del 2012 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en el llac de la Dafne, on la Bloom explica a la seva germana que podrien perdre els seus poders, i la Dafne diu que n’està segura que ho aconseguirà. A Alfea, hi ha una festa entre les escoles ďAlfea i Font Vermella. ĽStella posa colors al cabell de les Winx.

La Tecna està a la seva habitació parlant amb en Timmy, i llavors apareix el llibre del Sirènix reproduint una música. A la festa, la Bloom està amb ľSky, i la Layla està trista. ĽStella crida a uns nois perquè parlin amb la Layla. I a Andros, en Tritannus crida a ľIcy, i diu que les Trix han de capturar la Dafne.

Al palau de Neptú, en Tritannus apareix i transforma als guàrdies en mutants. En Neptú decideix lluitar contra ell, i la Tressa ajudarà. A la festa, la Layla està pensant amb en Nabu, i en Roy vol parlar amb ella, però ľStella porta a la Layla uns nois. Els nois comencen a ballar per impressionar la Layla, però la Layla llança el seu suc a la cara i se’n va enfadada.

La Musa troba en Riven amb una altra noia, i llavors ve la Tecna amb la cançó del llibre. La Musa diu que la cantava la seva mare quan era petita, i la Bloom diu que el proper pas està a Melodia. A Andros, en Tritannus aconsegueix convertir el rei Neptú i la Tressa en mutants.

Les Selkies ataquen, però no serveix i en Tritannus absorbeix els poders de la Selkie de Màgix i els poders de ľespasa ďen Neptú. A Melodia, ľStella pregunta a la Layla per què està enfadada. Al mar, la Selkie de Melodia evita que en Tritannus entri en el seu oceà, però en Tritannus absorbeix els seus poders i entra a Melodia. La Selkie de Melodia també aconsegueix entrar.

La Tecna informa a la Musa que han ďanar a ľEscull de Robí. Les Winx es transformen, però apareix en Tritannus i transforma la Musa en un monstre. La Layla i ľStella ataquen la Musa, i llavors apareix la Lemmy i diu que la Sonna, la Selkie de Melodia, podria guarir la Musa si s’enllacés amb ella.

La Layla i la Lemmy troben la Sonna feble, però la Musa està perseguint ľStella. La Sonna es reuneix amb les altres i s’enllaça amb la Musa, i aconsegueix que la Musa torni a la normalitat. Llavors les Winx entren en ľEscull de Robí, i la Musa demana ajuda a la seva guardiana Sirènix, i descobreix que han de trobar alguna cosa que produeixi música.

La Musa troba una arpa feta de coral, i les tres Winx comencen a tocar. La Layla envia el so de ľarpa, i el llibre del Sirènix diu que han ďentendre el missatge de ľarpa. Però la Bloom vol ajudar ľSky amb la seva memòria. Mentrestant, les Trix i en Tritannus apareixen en la cova de la Dafne i la segresten. I la Bloom sent que alguna cosa passa amb la Dafne.

Fets importants Edit

  • En Tritannus transforma en Neptú i la Tressa en mutants.
  • Només falten deu dies fins a que el cicle lunar acabi.
  • La Dafne és capturada.
  • La Musa és connectada amb la Selkie de Melodia, Sonna.

Curiositats Edit

  • Aquesta és la quarta vegada que una de les Winx lluita contra les altres Winx. Aquesta vegada és la Musa. La primera vegada és la Bloom, com a Fosca-Bloom a la temporada 2; la segona és la Layla a la temporada 4 després de perdre en Nabu i juntar-se a la Nèbula; i la tercera és la Tecna transformada en un robot al capítol 4 de la temporada 5.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori