FANDOM

La companyia de la llum
Temporada 3, capítol 7
Winx59.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 12 de febrer del 2007
Data de llançament (EUA) 29 de novembre del 2011
Noms originals
Nom en italià La compagnia della luce
Nom en anglès (EUA) The Company of The Light
Successió de capítols
Anterior
Ľelecció de la Layla
Següent
Una real adversària
Llista de capítols

La companyia de la llum és el capítol 7 de la temporada 3 de la sèrie Winx Club i el capítol 59 en total. Va estrenar-se el 12 de febrer del 2007 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en un planeta de tranquiŀlitat, on una parella arriba per passar les seves vacances. Però un núvol cobreix el cel del planeta, i apareixen les Trix i en Valtor. Els habitants es queden espantats.

A Alfea, les Winx arriben, i la Griselda ve a renyar-les per saltar-se classes. Però la Bloom diu que no és el moment perquè la Layla necessita ajuda. Les Winx van amb la Faragonda.

ĽStella arriba amb les altres, i la Faragonda explica que la Layla va sofrir un encanteri de ceguesa ďen Valtor, però també ha aconseguit ľEnchàntix, la transformació de fada definitiva.

La Faragonda diu a la Layla que amb la seva pols de fada de les seves ales pot guarir la seva vista. La Layla utilitza la pols de fada i trenca aquest encanteri, i torna a veure. Però la Griselda diu que tenen un càstig pendent a la biblioteca.

ĽSky ve a veure la Bloom, i li explica que el regne ďEraklyon celebrarà els seus 1000 anys ďexistència i vol anunciar la seva relació. La Bloom hi vol anar, però està el càstig de la Griselda.

Les Trix intenten parlar amb en Valtor sobre els poders que han aconseguit últimament a diversos planetes, però ell només està pensant en la Bloom. En Valtor diu que ľha estat observant i té una idea amb la festa ďEraklyon.

La Faragonda crea una cúpula màgica a Alfea i informa de ľatac ďen Valtor, i que Alfea acabarà sent el seu objectiu pels seus secrets, i per això ningú podrà entrar ni sortir de ľescola sense un permís de la Griselda.

La Griselda diu a les Winx que han ďordenar una muntanya de llibres de la biblioteca. I resulta que són llibres de sortilegis, i alguns es poden convertir en monstres. ĽStella vol utilitzar la màgia dels llibres perquè ajudin a les Winx.

ĽStella obre un llibre, i llavors surt un monstre ďell. Les Winx es transformen, i utilitzen convergències per protegir als llibres. Però el monstre segueix atacant. La Flora lliga al monstre i la Bloom fa que torni al llibre.

A Eraklyon, la Diaspro està enfadada per la relació entre ľSky i la Bloom. En Valtor apareix i diu que vol ajudar la Diaspro per guanyar la Bloom, i li dóna un flascó perquè ľutilitzi en ľSky. Després desapareix.

Les Winx estan pensant a la festa. La Bloom no sap què fer, i les altres Winx ensenyen a la Bloom a ser una princesa. Llavors la Tecna diu que han retardat la neteja, i la Bloom diu que podran acabar la neteja a temps per a la festa.

La Faragonda i la Griselda diuen a les Winx que ho han fet bé, però la Faragonda diu a la Bloom que abans que ella vagi a Eraklyon, vol explicar-li una cosa.

Ella diu que en Valtor va ser creat per una espurna del Drac que va caure en la foscor, i la Companyia de la Llum que va ser fundada pels pares de la Bloom van lluitar contra en Valtor. La Bloom vol saber si els seus pares segueixen vius, i ella diu que en Valtor ho sap.

Fets importants Edit

  • Les Winx descobreixen la Pols de Fada de la transformació Enchàntix, que pot trencar encanteris foscos.
  • La Layla trenca ľencanteri ďen Valtor amb la seva Pols de Fada i aconsegueix veure de nou.
  • La Bloom és convidada per ľSky a una festa a Eraklyon.
  • En Valtor i les Trix ataquen Espero.
  • La Faragonda crea una barrera protectora a Alfea.
  • La Diaspro apareix de nou com a antagonista.
  • La Bloom sap més sobre els seus pares biològics.
  • La Bloom descobreix que la Faragonda, la Griffin i en Saladino formaven part de la Companyia de la Llum, juntament amb el rei Oritel i la reina Marion.

Curiositats Edit

  • Primera aparició de la Pols de Fada.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori