FANDOM

La cova de la Sibylla
Temporada 4, capítol 21
Winx99.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 2 de novembre del 2009
Data de llançament (EUA) 15 de juliol del 2012
Noms originals
Nom en italià La caverna di Sibylla
Nom en anglès (EUA) Sibylla’s Cave
Successió de capítols
Anterior
Els dons del destí
Següent
La torre congelada
Llista de capítols

La cova de la Sibylla és el capítol 21 de la temporada 4 de la sèrie Winx Club i el capítol 99 en total. Va estrenar-se el 2 de novembre del 2009 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença al bar Frutti Music, on les Winx estan amb els Especialistes. ĽAndy i la seva banda arriben, i llavors la Musa rep una trucada ďen Jason Queen. I en Riven està gelós. A ľauditori ďen Jason Queen, ell diu a les Winx que faran un concurs al bar Frutti Music.

ĽAndy ensenya a les Winx com fer música i fer un gran espectacle, i fan una prova. Llavors vénen al bar els Mags del Cercle Negre, que semblen febles. Ells diuen que han vingut a rendir-se, i volen que elles les protegeixin de les fades venjatives i de la Morgana.

A la botiga ďAmor i Mascotes, les Winx no creuen en el que diuen els Mags del Cercle Negre. I els mags, per poder demostrar el que diuen, donen el Cercle Negre a les Winx per lliurar-lo a la Morgana. Les Winx consulten el llibre de les fades, i troben la fada de la justícia, Sibylla, que ara està a Itàlia.

Els Mags del Cercle Negre diuen que la Sibylla té el mateix odi cap a ells com les altres fades, i les Winx diuen que la Sibylla mai rebutja gent que vingui amb bona fe. Els Mags del Cercle Negre diuen que les Winx han de passar unes proves, i les Winx es transformen i utilitzen les ales Zoomix per teletransportar-se.

Prop de la cova de la Sibylla, les Winx troben les fades que serveixen a la Sibylla, i defensen ľaccés a la cova. Com que veuen els Mags, comencen a tirar pedres. Les Winx aconsegueixen arribar a la cova de la Sibylla, i entren amb els mags. La Roxy veu alguna cosa en ľaigua, i resulta ser un monstre que persegueix a les Winx. La Layla gairebé cau, però és salvada per la Bloom.

Al bar Frutti Music, en Klaus pregunta per les Winx, i ľAndy diu que estan assajant. Els Especialistes no saben si arribaran al concert. I vénen uns homes que creuen que guanyaran. La Roxy té una visió amb la Morgana, i ella diu que comet un gran error confiant en els Mags del Cercle Negre. Llavors apareixen les fades venjatives.

Les Winx es transformen, i lluiten contra les fades. Llavors s’obre una porta. Al bar Frutti Music, en Riven demana a en Nabu que faci un encanteri per guanyar temps, i comencen a cantar els Especialistes.

A la cova de la Sibylla, ella apareix i pregunta per què protegeixen als Mags del Cercle Negre. Les Winx diuen que ells van demanar protecció, i la Sibylla diu que van fer el correcte, i que ningú ha de tenir venjança. Llavors apareixen les fades etèries, i diuen que en realitat no van utilitzar el do del cor.

La Sibylla diu que s’encarregarà dels Mags del Cercle Negre, i les Winx han de tornar a Gardènia. Al bar Frutti Music, les Winx se sorprenen perquè estan cantant els Especialistes, i ells diuen que ho van fer per guanyar temps. Les Winx es posen a cantar. Quan acaben, ľAndy diu que les guanyadores són les Winx, i en Jason Queen dóna a les Winx un contracte ďenregistrament.

Fets importants Edit

Curiositats Edit

  • En una escena, una peça de la part superior del Believix de la Layla hi faltava.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori