FANDOM

La fada i la bèstia
Temporada 3, capítol 3
Winx55.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 2 de febrer del 2007
Data de llançament (EUA) 16 de novembre del 2011
Noms originals
Nom en italià La principessa e la bestia
Nom en anglès (EUA) The Fairy and The Beast
Successió de capítols
Anterior
La marca ďen Valtor
Següent
El mirall de la veritat
Llista de capítols

La fada i la bèstia és el capítol 3 de la temporada 3 de la sèrie Winx Club i el capítol 55 en total. Va estrenar-se el 2 de febrer del 2007 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença amb el final del capítol anterior. A Solària, les Winx s’han ficat en una torre, i els guàrdies comencen a pujar amb un ascensor. Arriben al cim de la torre, però ľStella que havia estat transformada en monstre, cau de la torre. La Bloom es llança de la torre per salvar ľStella.

La Bloom aconsegueix salvar ľStella, però la pluja fa que tornin a caure. Les Winx utilitzen la seva màgia per detenir la caiguda, i aconsegueixen salvar-la i arriben al terra. Les Winx han de saber per què plou a Solària, i llavors ve en Brandon. Llavors les Winx expliquen el que ha passat als Especialistes, però vénen més guàrdies.

Els Especialistes lluiten contra els guàrdies, mentre ľStella s’amaga. Llavors els Especialistes tornen a la nau, però les Winx es queden i són perseguits per guàrdies i gossos. ĽStella cau, però resulta que els gossos reconeixen ľStella. Les Winx entren en un bosc de Solària i després ľStella diu que hi ha un túnel secret en un arbre, que ho va descobrir quan era petita, i va marcar ľarbre amb una cinta.

ĽStella troba ľarbre, i es fiquen pel túnel. Però troben un lloc estret, i han de creuar. Les Winx aconsegueixen passar per ľesquerda, però ľStella no pot. Les Winx la treuen de ľesquerda, i continua. Però comencen a caure pedres, i corren. Hi ha dos túnels, i ľStella n’ha ďescollir un perquè ľaltre no estava. ĽStella creu que és el de ľesquerra.

En aquest túnel apareixen aranyes gegantes, que atrapen a les Winx menys la Tecna. Llavors la Tecna crea hologrames de les Winx i salva a les veritables. Segueixen corrent, i troben aigua. Les Winx es fiquen, però uns cucs deixen inconscients a les Winx. ĽStella troba una esquerda i fa que els cucs deixin les fades.

Les Winx apareixen en la font del palau. La Bloom posa un abric a ľStella per amagar-la dels Especialistes. En Valtor està a Andros i diu que ara torna a ser fort, i es pregunta qui era la Bloom.

Llavors en Valtor crida a les Trix, i pregunta qui és la Bloom. Llavors en Valtor diu que amb les Winx poden fer el que vulguin, però de la Bloom se n’encarregarà ell.

A la nau, en Brandon intenta parlar amb ľStella però ella no vol que la vegin. A Alfea, la Bloom diu que la Concorda trobarà un encanteri que reverteixi la transformació en monstre. Llavors en Knut veu ľStella com a monstre, i s’enamora ďella. La Flora farà un encanteri a en Brandon perquè vegi la bellesa interior de ľStella.

Les Pixies porten llibres, i la Concorda diu que cal anar al Mirall de la Veritat per trencar ľencanteri, però és perillós. ĽStella comença a parlar sola ďen Brandon en veu alta, però en Knut està escoltant i pensa que ľStella es refereix a ell. ĽStella diu coses sense sentit a en Knut, i se’n va.

ĽStella arriba amb els Especialistes i en Brandon té ľencanteri, i resulta que la veu normal. La nau surt cap al Mirall de la Veritat, però en el camí es forma gel a la nau misteriosament. Però no poden fer res perquè sortir a fora és perillós.

La Bloom proposa descendir ràpid perquè la fricció escalfi el casc i fongui el gel. Quan s’ha fos tot el gel, pugen una altra vegada. Però comencen a venir els monstres guardians del mirall.

Fets importants Edit

  • Les Winx aconsegueixen sortir de Solària.
  • La Flora fa un encanteri amb en Brandon per a que no vegi ľStella com monstre.
  • En Knut s’enamora de ľStella (monstre).
  • La Concorda explica a les Winx que han de buscar el mirall de la veritat.
  • Les Winx i els Especialistes són atacats per grius.

Curiositats Edit

  • El títol ďaquest capítol és basat en el conte de fadas La Bella i la Bèstia.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori