FANDOM

La invasió dels zombis
Temporada 6, capítol 16
Winx146.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 1 ďagost del 2014
Data de llançament (EUA) 17 de maig del 2014
Noms originals
Nom en italià Ľinvasione degli zombie
Nom en anglès (EUA) Zombie Invasion
Successió de capítols
Anterior
El misteri de Calavera
Següent
La maledicció de Fearwood
Llista de capítols

La invasió dels zombis és el capítol 16 de la temporada 6 de la sèrie Winx Club i el capítol 146 en total. Va estrenar-se el 1 ďagost del 2014 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en una continuació del capítol anterior, al món del Legendàrium. Una baralla entre les Winx, les Trix i ara els zombis pirata està produint-se en una batalla a tres bàndols. Mentre les Winx lluiten, la Bloom buscarà ľEsmeralda de Fantasia.

Mentre les Winx, les Trix i els zombis estan lluitant, la Bloom és perseguida per ľIcy, que després és aturada per ľEldora, qui li adverteix a la Bloom que el seu límit de temps disponible abans de quedar preses en el Legendàrium està exhaurint-se.

ĽIcy es reagrupa amb la Darcy i ľStormy, i els comenta sobre el temps que ls queda al llibre, llavors elles es retiren. La Bloom segueix buscant desesperadament ľEsmeralda abans que el seu límit de temps s’exhaureixi. Després ďuns moments de recerca, la Bloom nota una gran esmeralda incorporada a la proa del vaixell.

La Bloom la recull, es reagrupa amb la resta de les Winx i se’n van del Legendàrium, i es troben de nou a la caverna. ĽEldora apareix per a felicitar la noies pel treball ben fet, i els diu que si haguessin estat allà durant uns segons més, s’haurien convertit en personatges de ficció. Per tant tots tornen a ľilla Calavera.

A la illa, els Especialistes, els Paladins i la Dafne estan passejant pels carrers de ľilla. En Thoren se sent incòmode per no ser capaç ďentrar al Legendàrium, i la Dafne li assegura que les Winx poden cuidar ďelles mateixes. En Sky i en Riven s’enfronten en un partit de boomerang. En Riven no aconsegueix llançar el boomerang bé, i acaba caient a les begudes dels altres.

En Riven diu que ľSky sap fer-ho tot bé i ell no, queda enfadat i se’n va. I en Roy i en Nex estan discutint perquè els dos estan enamorats de la Layla. En aquest punt, les Winx apareixen a la platja amb el seu premi, ľEsmeralda de Fantasia, i diuen que han fet la missió amb èxit. Els nois i la Dafne feliciten les Winx.

A n Torre de Núvols, les Trix tornen i s’empipen amb la Selina dient que es va oblidar de dir-li sobre el límit ďestar al món del Legendàrium, però perceben que les Winx també els esdevindrà això de la mateixa manera. Les Trix decideixen mirar les Winx amb ľull de la Griffin, i descobreixen que les Winx estan gaudint amb els nois de la seva victòria.

A la platja de Calavera, la Dafne i en Thoren volen cocos i la Flora els ajuda. La Layla vol cocos també, i en Roy i en Nex intenten aconseguir cocos per a la Layla, però cauen al terra amb tots els cocos, i la Layla atrapa un coco i se’n va. A Torre de Núvols, les Trix ordenen a la Selina despertar als zombis pirata al món real. El vaixell es materialitza a la costa de Calavera, i aviat, apareix un equip gran de zombis pirates. Envaeixen la illa i espanten la gent.

Els Especialistes i els Paladins prenen les seves armes, i les Winx es transformen en Bloomix i la Dafne en Sirènix per a lluitar contra ells, i per a defensar la illa i ľesmeralda. En la lluita, els zombis pirata comencen a perseguir a la gent. El capità dels zombis pirata és destruït, però vénen molts zombis més de la tripulació i comencen a atacar les Winx i el seu equip. La gent de Calavera queda espantada pels atacs que estan fent els zombis pirata.

En donar-se compte de que els pirates estaven superats en nombre, la Bloom utilitza els seus poders per a permetre que la gent de Calavera les ajudi a derrotar els pirates i finalment envien els zombis pirata de retorn a on van venir. Les Winx i els Especialistes celebren el seu triomf, mentre a Torre de Núvols, les Trix i la Selina miren a les Winx i el seu equip, i diuen que a la seva pròxima missió les esperaran.

Fets importants Edit

  • Les Winx aconsegueixen ľEsmeralda de Fantasia.

Curiositats Edit

  • En aquest capítol en comptes ďutilitzar el Mythix per a enfrontar-se als pirates zombis a ľilla, les Winx utilitzen el Bloomix confirmant que ľúnica versió del Mythix que existirà serà en 3D, i també es confirma que després de tancar el Legendàrium les Winx no ustilitzaran més el Mythix però sí el Bloomix.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori