FANDOM

La lila màgica
Temporada 5, capítol 5
Winx109.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 22 ďoctubre del 2012
Data de llançament (EUA) 26 ďagost del 2012
Noms originals
Nom en italià Il magico Lilo
Nom en anglès (EUA) The Lilo
Successió de capítols
Anterior
El llibre del Sirènix
Següent
El poder de ľHarmònix
Llista de capítols

La lila màgica és el capítol 5 de la temporada 5 de la sèrie Winx Club i el capítol 109 en total. Va estrenar-se el 22 ďoctubre del 2012 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Torre de Núvols, on les Trix busquen poder per derrotar a les Winx. Mentrestant, les Winx estan sent entrenades per en Palladium. La Flora s’entrena, i al principi ho fa bé però després falla. La Griselda ve perquè la Faragonda vol parlar amb les Winx.

La Faragonda explica a les Winx que una planta màgica, la lila màgica, florirà a la Terra per primera vegada en segles. La Faragonda diu que la planta és molt poderosa, i les Winx han de trobar-la i plantar-la abans que caigui en mans de les Trix. Però les Trix ho senten tot, i conjuren les aspiradores per saber on es troba la lila màgica.

A Gardènia la germana de la Mitzi, Macy, té la lila màgica. La Mitzi ha de cuidar de la seva germana petita tot el dia, i no li dóna importància a la lila màgica. La Mitzi diu que portarà la Macy al parc perquè planti la lila màgica, però abans farà unes compres. Les Winx apareixen a la Terra, i estan a Gardènia perquè va ser on van aconseguir el Believix.

La Flora troba la lila màgica a la botiga de la mare adoptiva de la Bloom, la Vanessa, però en realitat està a la moto de la Mitzi. Les Trix apareixen a Gardènia amb les aspiradores, i comencen a buscar la lila màgica. Les Trix troben les Winx, i s’amaguen. Les Winx parlen amb la Vanessa, mentre les Trix planegen seguir les Winx i trobar la lila màgica.

La Vanessa explica que és el dia de plantar diferents plantes al parc de la Gardènia, i la Flora indica a les altres Winx la ubicació de la lila màgica. Les Winx comencen a seguir la lila màgica, mentre les Trix segueixen les Winx. La Mitzi parla amb unes amigues i després segueix conduint.

La Mitzi i la Macy entren al centre comercial per fer compres, i les Winx també entren. La Bloom s’estranya perquè estan al centre comercial i totes les plantes són de plàstic, però la Flora sap que la lila màgica es troba allà. Les Winx troben la Mitzi, i descobreixen que la seva germana petita té la lila màgica. Llavors apareixen les Trix.

ĽIcy ordena a la Macy que li doni la lila màgica, però la Macy es nega. La Darcy i ľStormy vénen a robar-li la lila màgica, i la Macy surt corrent. Les Trix comencen a volar i la segueixen, i les Winx es transformen. La Macy s’amaga, però les Trix troben la Macy. Llavors les Winx apareixen, i la Macy i la Mitzi aconsegueixen escapar en la moto de la Mitzi.

Les Winx comencen a atacar les Trix, però les Trix són més fortes. La Darcy i ľStormy es queden a lluitar contra les Winx, i ľIcy persegueix la Macy per robar la lila màgica. La Darcy crea clons ďella, però les Winx no saben quina és la veritable. ĽStormy crea un tornado que llança rajos a les Winx, i la Flora és ferida. Llavors la Flora veu a ľIcy que està perseguint la Macy. Al parc de Gardènia, la Mitzi i la Macy arriben amb la moto.

La Mitzi diu a la Macy que planti la lila màgica, i llavors la Macy li dóna la lila màgica a la Vanessa. ĽIcy intenta atrapar la lila màgica, però la Flora ataca ľIcy. Al centre comercial, la Darcy i ľStormy decideixen que ja han fet suficient distracció i van amb ľIcy. Al parc de Gardènia, la Flora lluita contra ľIcy, i la Macy intenta escapar. Però la Darcy i ľStormy atrapen la Macy.

Les altres Winx apareixen, però la Darcy i ľStormy han capturat la Macy. Llavors la Macy llança la lila màgica al terra. Les Winx ataquen les Trix, i la Darcy i ľStormy deixen ďaguantar la Macy i ella comença a caure. Però la Flora evita que la Macy arribi al sòl.

La lila màgica cau al sòl i es trenca, però llavors comença a florir. Unes altres persones vénen a veure la lila màgica. Les Trix comencen a absorbir el poder de la lila màgica, i es fan més fortes que les Winx. Les Winx són derrotades, però els humans comencen a dir que creuen en les Winx. I amb una convergència Believix aconsegueixen derrotar les Trix.

Els humans feliciten a les Winx, i les Winx donen les gràcies a la gent per creure en elles. La lila màgica comença a florir, i les Winx comencen a volar sobre el cel de Gardènia fent un arc de Sant Martí dels seus colors. Tota la gent comença a saludar les Winx, i al final les Winx tornen a Màgix per encarregar-se del Sirènix.

Fets importants Edit

  • La Faragonda parla a les Winx de la lila màgica.
  • La lila màgica floreix per primera vegada després de segles a Gardènia, la Terra.

Curiositats Edit

  • Les aspiradores de les Trix fan la seva última aparició.
  • Aquest és el cinquè capítol, però més tard va ser escollit en alguns països per a ser el capítol ďestrena de la temporada 5.
  • Aquest és un capítol especial, com el capítol 10 ďaquesta temporada, Nadal a Màgix.
  • Encara que la Mitzi no ha vist mai les Trix abans ďaquest capítol, ella sembla ser una aficionada de les Trix.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori