FANDOM

La maledicció de Fearwood
Temporada 6, capítol 17
Winx147.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 1 ďagost del 2014
Data de llançament (EUA) 19 de gener del 2015
Noms originals
Nom en italià La maledizione di Fearwood
Nom en anglès (EUA) The Curse of Fearworld
Successió de capítols
Anterior
La invasió dels zombis
Següent
El tòtem màgic
Llista de capítols

La maledicció de Fearwood és el capítol 17 de la temporada 6 de la sèrie Winx Club i el capítol 147 en total. Va estrenar-se el 1 ďagost del 2014 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a ľhivernacle ďAlfea on la Flora i ľHèlia estan donant un passeig pel local, ja que després que tot ľhivernacle està millorant-se, la Flora demana a ľHèlia que posi unes pocions a la plantes mentre ella ensenyarà a algunes fadas ľhivernacle.

ĽHèlia intenta de controlar la planta màgica que la Flora va recollir de la Terra en un capítol anterior, però s’inquieta i la planta ľatrapa, la Flora atura la planta perquè està en descontrol, i llavors ľHèlia se’n va perquè creu que ha decebut la Flora. Abans ďanar-se’n, ell veu la Musa i se’n va, i la Musa no sap què li passa.

Al pati la Flora està parlant amb la Musa, quan apareixen els Especialistes i Paladins qui informen a les Winx que la Faragonda els ha citat per a una altra missió sobre el tancament del Legendàrium. La Musa parla amb en Riven i diu que sempre està entrenant aFont Vermella, però aquest ignora la seva xicota, mentre la Flora també li esmenta que va discutir amb ľHèlia i que li ha fet sentir-se trista.

Ales classes ďHistòria de la Màgia, les Winx utilitzen les seves varetes per a trobar un altre lloc i es troben amb un tòtem de plata màgic, dient que el següent objecte és la Llança de Plata i està localitzada al bosc de Fearwood, al Canadà. També descobreixen que el tòtem de plata és una arma utilitzada per a repeŀlir uns homes llop que estan espantant a la gent.

A Torre de Núvols, les Trix estan escoltant-ho tot i diuen que aquesta vegada faran alguna cosa per a aturar les Winx sigui com sigui, i mentre elles estan parlant, la Selina murmura que si les noies aconsegueixin el seu objectiu de tancar el Legendàrium ella no podrà alliberar ľAcheron.

Mentrestant a Fearwood, les Winx i els Especialistes arriben, i ľEldora apareix per a dir-los on es troba el tòtem, encara que també estan parlant sobre un altre problema, els homes llop que estan espantant la gent. Ambdós grups decideixen separar-se per a trobar pistes.

Pels carrers molta gent s’amaga a les seves cases i ningú els ajuda, encara que un home diu que el lloc estava sofrint una maledicció sobre els homes llop. Mentrestant els Especialistes busquen més pistes, i en Riven els fa una broma i els espanta, que acaba en discussió amb ľHèlia.

Llavors, ľIcy li ordena a la Selina que alliberi els homes llop per a atacar les Winx i els Especialistes. De sobte alguns surten i els grups lluiten contra ells, i les Winx es transformen per a poder atacar als homes llop amb els Especialistes, però descobreixen que tots ells són persones mutades no els han de destruir, i utilitzen gàbies per a tancar-ne alguns.

És llavors on ľHèlia i la Flora es reconcilien dient que ell és bo amb els homes llop en comptes de regar flors. Les Trix veuen tota la batalla, mentre ľIcy li diu a la Selina que també vol ser un personatge de ficció i llavors ella accepta.

Al bosc, la batalla encara segueix, però de sorpresa apareix ľIcy, congela ľHèlia i se ľemporta al món del Legendàrium. La Flora és obligada a transformar-se en Mythix per a salvar-la en les arpes de la Reina del Gel, resultant ser ľIcy, i va al Legendàrium sola.

Al món del Legendàrium, la Flora troba que Icy ha fet un trineu perquè ara és la Reina del Gel, i puja al trineu amb ľHèlia i se’n van. La Flora comença a volar per a seguir ľIcy i ľHèlia, i diu que ella nio el deixarà mai sol, i farà tot el que pugui per a fer que el seu xicot torni a la normalitat.

Fets importants Edit

  • Icy congela ľHèlia i se ľemporta al món del Legendàrium.

Curiositats Edit

  • La Flora és ľúnica Winx que es va transformar en Mythix.
  • Aquesta és la primera vegada que el Legendàrium dóna poder a una de les Trix, transformant ľIcy en la Reina del Gel.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori