FANDOM

La marca ďen Valtor
Temporada 3, capítol 2
Winx54.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 31 de gener del 2007
Data de llançament (EUA) 15 de novembre del 2011
Noms originals
Nom en italià Il marchio di Valtor
Nom en anglès (EUA) The Valtor’s Mark
Successió de capítols
Anterior
El ball de la princesa
Següent
La fada i la bèstia
Llista de capítols

La marca ďen Valtor és el capítol 2 de la temporada 3 de la sèrie Winx Club i el capítol 54 en total. Va estrenar-se el 31 de gener del 2007 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença al portal ďAndros, on unes noies s’estan ofegant al mar, fins que ve la Layla i les salva. Ve un vehicle, i s’emporta les noies. Mentrestant, unes sirenes transformades volen atacar-ne altres sense transformar, i després ve en Valtor i transforma a les altres. Les Trix diuen que ajudaran en Valtor.

En Valtor diu que cal anar a Solària perquè ľenergia del sol del planeta farà més fort la seva màgia. La Bloom i les altres Winx estan fent bromes, i després ľStella porta la Bloom al seu planeta, Solària. Allà es troba amb el seu pare, el rei Radius. Però algú els observa.

ĽStella i la Bloom estan fent un tomb pel castell, i ľStella porta la Bloom a una sala que hi ha representat en maquetes tot ľUnivers. Llavors la Bloom pensa que no renunciarà a trobar als seus pares. Més tard, en Valtor arriba i es cola al castell. En Valtor observa la Quimera, que està observant ľStella.

La mare de la Quimera diu a la Quimera que també detesta ľStella, i la Quimera seria la millor princesa de Solària. Ella és la Comtessa Cassandra, i es presenta a ľStella amb la seva filla. Quan ľStella veu la Quimera, ella s’enfada i comencen a barallar. La Quimera diu que li espatllarà la festa.

Al dia següent, ľStella desperta la Bloom i diu que és el dia del seu ball. Més tard, la Quimera llança un encanteri sobre ľStella però ella posa un mirall i ľencanteri es torna contra la Quimera. Ella va amb la seva mare, i llavors apareix en Valtor. Primer ell arregla la Quimera, i diu que elles dues dominaran tot el que vulguin amb Solària a canvi ďun raig de sol. Elles accepten.

La Bloom es troba amb la Cassandra, la Quimera i en Valtor, però sent alguna cosa estrany en veure en Valtor. La Cassandra diu als guàrdies que se’n vagin, i en Valtor absorbeix la màgia del sol de Solària i torna a tenir els poders complets. Llavors en Valtor posa la seva marca en la Cassandra i la Quimera, i se’n va.

Els Especialistes i les altres Winx arriben amb la Bloom i ľStella, i informen que la Layla havia de tornar al seu planeta. En el ball, el rei Radius surt amb ľStella, i diu que té una sorpresa per a la seva filla. Però la sorpresa és que ell es casarà amb la Cassandra i la Quimera serà ľaltra princesa i germanastra de ľStella. Llavors ľStella queda trista.

ĽStella diu a les Winx que és el pitjor que podria fer el seu pare, i li agradaria que ell tornés amb la seva mare. En Brandon dóna un regal per ľStella, però ľStella està massa trista. El ball comença, i llavors la Quimera convoca el poder ďen Valtor i llança un encanteri sobre ľStella que la converteix en una granota amb forma humanoide.

La Cassandra hipnotitza al rei Radius i diu que ella no és la seva filla, i que ell obeirà totes les seves ordres. Llavors el rei Radius diu als guàrdies que la portin a les masmorres, i llavors les Winx es posen a defensar ľStella. De sobte comença a ploure a Solària, tot i que no havia plogut mai en aquest planeta.

La Quimera diu que atrapin als amics de ľStella per ser còmplices, i les Winx es transformen. Tots comencen a lluitar, però la Bloom diu als Especialistes que tornin a la nau. Les Winx es reuneixen amb ľStella, i totes corren cap a la torre. Però els guàrdies diuen que allà han quedat atrapades, i els guàrdies comencen a pujar amb un ascensor.

Els Especialistes tornen a la nau, i els guàrdies segueixen a les Winx. Llavors les Winx arriben al cim de la torre, però ľStella cau de la torre. Les Winx es llancen de la torre per salvar ľStella.

Fets importants Edit

  • La Bloom, la Musa, la Tecna i la Flora coneixen el rei Radius.
  • En Valtor continua la seva missió a Andros.
  • En Valtor apareix a Solària.
  • En Valtor posa la seva marca a la Cassandra i a la Quimera.
  • El rei Radius anuncia les seves noces amb la comtessa Cassandra.
  • La Quimera transforma ľStella en un monstre.
  • En Valtor i la Bloom es troben per primera vegada.
  • La Cassandra fetilla al rei Radius.

Curiositats Edit

  • En Valtor té una sensació estranya quan veu la Bloom. Es descobreix ho per què més endavant en la temporada.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori