FANDOM

La mutació ďen Tritannus
Temporada 5, capítol 2
Winx106.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 17 ďoctubre del 2012
Data de llançament (EUA) 9 de setembre del 2012
Noms originals
Nom en italià Ľascesa di Tritannus
Nom en anglès (EUA) The Rise of Tritannus
Successió de capítols
Anterior
El vessament
Següent
Retorn a Alfea
Llista de capítols

La mutació ďen Tritannus és el capítol 2 de la temporada 5 de la sèrie Winx Club i el capítol 106 en total. Va estrenar-se el 17 ďoctubre del 2012 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a la Terra, on les Winx estan fent un concert. Quan acaben, la Bloom diu que elles van fer aquest concert per recaptar fons perquè ajudi a netejar el vessament de petroli. De seguida, fan un altre concert.

Més tard, la Layla rep una trucada de la Tressa i ella explica el que va succeir amb la coronació. Una Selkie, Philla, creu que el vessament de petroli a la Terra va cap a Andros. La Lemmy, una altra Selkie, s’ajunta als poders de la Philla per aturar el petroli, sense èxit.

El petroli està anant a la presó ďAndros. I a la presó, les Trix estan parlant amb en Tritannus del que va succeir a la coronació. De seguida, el petroli arriba a la presó i en Tritannus ľabsorbeix.

Les Winx diuen a les persones que ajudin a netejar la platja. La Bloom observa que ľSky és trist. ĽSky explica a en Brandon que va perdre el penjoll ďEraklyon, i no ha parlat ďaixò amb la Bloom. A la presó ďAndros, en Tritannus es fa un monstre i fuig de la presó amb el seu trident.

En Tritannus allibera les Trix, i després amb el seu trident transforma els guàrdies en monstres. Les Selkies intenten alertar sobre la situació, i en Tritannus roba els seus poders que li permetrà que obri les portes, i les Selkies queden febles.

En Tritannus retorna a les Trix els seus poders, però torna a la seva aparença normal. Les Trix diuen que cal anar a la Terra per trobar més petroli. A la Terra, uns homes estan amb petroli prop del mar. Les Trix vénen, i hipnotitzen els homes perquè llencin barrils de petroli al mar.

En Tritannus absorbeix el petroli i, de nou, es fa un monstre. Les Trix descobreixen que les Winx estan allà, i elles les aturen. A la platja de Gardènia, les Winx són atacades per mutants. Les Winx es transformen, i comencen una lluita contra els mutants.

Les Winx troben les Trix i tres Winx perseguiran els monstres mentre les altres tres es queden a lluitar contra les Trix. A ľaigua, les Winx troben en Tritannus, i lluiten contra ell, però en Tritannus és més forta. Mentrestant, ľIcy lluita contra les tres Winx.

La Layla descobreix que el monstre és el seu cosí, i, de seguida, ľIcy demana ľajuda ďen Tritannus. En Tritannus ataca les Winx, i, de seguida, escapa a través ďun portal al mar. El portal es tanca, i les Winx no poden passar. Les Winx estan preocupades perquè en Tritannus és una gran amenaça i han de tornar a Alfea i parlar amb la Faragonda.

Fets importants Edit

  • Les Winx realitzen un concert benèfic per a netejar el vessament de petroli.
  • En Tritannus absorbeix el vessament de petroli i es fa un monstre.
  • En Tritannus té les Trix com a aliades i planeja governar la dimensió màgica.
  • ĽIcy i en Tritannus s’enamoren mútuament.
  • Amb els seus nous poders, en Tritannus transforma els guàrdies de la presó ďAndros en una nova raça de monstres.
  • En Tritannus roba els poders de les Selkies. Ell va robar els poders de dues Selkies per a obrir el portal a la Terra amb les Trix, de manera que ell pugui absorbir més residus tòxics del vessament de petroli.
  • En Tritannus restaura els poders de les Trix.

Curiositats Edit

  • Els nous poders de mutació ďen Tritannus són limitats. Quan ell utilitzi totes les escombraries tòxiques, tornarà a la seva aparença original i recuperarà la seva forma.
  • Les Trix són fortament superades per les Winx en combat. La Darcy i ľStormy van ser derrotades per la Musa, la Bloom i ľStella.
  • La Roxy no té metxes taronges al seu cabell. No se sap si aquesta és la seva nova aparença o només és un error durant la producció.
  • Aquesta és la tercera vegada que les Trix s’uneixen amb un enemic principal.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori