FANDOM

La princesa Amèntia
Temporada 2, capítol 4
Winx30.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 28 ďabril del del 2005
Data de llançament (EUA) 1 ďoctubre del 2005
Noms originals
Nom en italià La principessa Amentia
Nom en anglès (EUA) The Princess Amentia
Successió de capítols
Anterior
Missió: rescat
Següent
Llaç màgic
Llista de capítols

La princesa Amèntia és el capítol 4 de la temporada 2 de la sèrie Winx Club i el capítol 30 en total. Va estrenar-se el 28 ďabril del del 2005 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en les coves on ľequip que va anar a rescatar les Pixies. ĽSky salva la Layla ďuna substància enganxosa, i després la Bloom informa que en Brandon i ľStella van caure per un precipici. La Layla no pot volar per baixar, però crea una corda amb la seva poder del Morfix i els tres baixen.

Una vegada estan a baix, ľStella i en Brandon no estan, amb el que els dos estan vius. Després la Bloom localitza un riu subterrani, i resulta que la parella ha estat arrossegada pel corrent ďaquest riu. Una mica més lluny, en Brandon està agarrat a una roca, però ell no pot més i sense voler, deixa anar ľStella. Ell segueix per rescatar-la.

A Alfea, en Tecna està parlant amb en Timmy i ell diu que confia en ľequip. Però en Riven no pensa el mateix, i la Flora li pregunta per en Musa. Però en Riven no sap de quina parla, i se’n va. Al riu, en Brandon evita que ľStella caigui al remolí i lliga una corda a la roca, però la roca cedeix i són absorbits pel remolí. Però van a parar a una platja.

La Bloom vol tirar-se a ľaigua, però ľSky diu que estaran bé i que acabin la missió. A la platja, un home ďallà es troba amb la parella. ĽStella i en Brandon desperten, però un altre home els deixen inconscients i els hi porten. Quan els dos tornen a despertar, resulta que ľStella es troba feble.

El primer home diu que es troben a Grutes Profundes i que està enamorat de la princesa de Grutes Profundes, encara que ella no correspon el seu amor. I els dos els porten a la ciutat de Grutes Profundes. Una vegada a la casa, ľhome posa aigua sobre ľStella, i després descobreix que el seu poder és oposat al de Grutes Profundes. ĽStella segueix feble i pàŀlida.

A Alfea, la Musa es posa a plorar sobre en Riven i pensa en ľequip. I la Flora es troba amb en Kiko, qui està plorant per la falta de la Bloom. A Grutes Profundes, després ďuna desfilada, apareix la princesa Amèntia. ĽSponzus, ľhome, dóna unes flors a ľAmèntia, però ella les rebutja perquè un pètal està caigut. Després ľSponzus presenta als convidats, i de seguida ľAmèntia s’enamora ďen Brandon i vol que sigui el seu marit.

La resta de ľequip segueix caminant, mentre el Fènix segueix observant tot i els envia monstres. En Grutes Profundes, ľAmèntia vol que ľStella se’n vagi i deixi en Brandon. Al palau, ľAmèntia vol casar-se amb en Brandon, però ell es nega i diu que estima ľStella. Llavors crida als guàrdies i diu que si en Brandon no es casa amb ella, impedirà que ľStella pugi a la superfície. En Brandon accepta a contracor.

ĽStella puja, rep la llum del sol i es pot tornar a transformar, mentre la resta de ľequip troba els monstres. ĽStella es teletransporta a la velocitat de la llum per trobar els altres, mentre els monstres ataquen ľSky i la Bloom. La Layla decideix utilitzar les llavors per destruir els monstres, però no tenen llum perquè creixin. Llavors apareix ľStella i les llavors creixen.

El Fènix s’enfada perquè han destruït els seus monstres, i fa tremolar el castell. Ľequip comença a córrer, mentre la princesa Amèntia prepara les seves noces amb en Brandon.

Fets importants Edit

Curiositats Edit

  • Les Trix no apareixen, però poden ser escoltades rient.
  • La Layla abraça ľSky en senyal de gratitud per a treure-la fora de la paret, i provoca una espurna de gelosia en la Bloom. La Layla ràpidament va garantir que ella simplement estava donant-li les gràcies.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori