FANDOM

La prova de la Bloom
Temporada 4, capítol 23
Winx101.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 6 de novembre del 2009
Data de llançament (EUA) 22 de juliol del 2012
Noms originals
Nom en italià La prova di Bloom
Nom en anglès (EUA) Bloom’s Trial
Successió de capítols
Anterior
La torre congelada
Següent
El dia de la justícia
Llista de capítols

La prova de la Bloom és el capítol 23 de la temporada 4 de la sèrie Winx Club i el capítol 101 en total. Va estrenar-se el 6 de novembre del 2009 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en la nau de gel de ľAurora, on Nèbula ha capturat a les Winx. La Roxy està morint de fred, i la Bloom comença a enfrontar-se a la Nèbula. La Bloom fa una aposta amb la Nèbula: lluitarà contra ella, i si la Bloom guanya, la Nèbula les alliberarà. La Nèbula crea una gàbia de gel al voltant de les Winx.

La nau de ľAurora arriba sobre Gardènia, i es deté. La Bloom se n’adona que la Morgana protegeix la Roxy, i han de tenir alguna connexió. La Roxy desperta, però el gel comença a tremolar. La Morgana apareix, i treu la Roxy del bloc de gel. La Morgana diu a la Roxy que deixi a les Winx, però la Roxy es nega. La Roxy vol que la Morgana deixi la venjança, i llavors apareix la Nèbula.

La Nèbula diu a la Morgana que no escolti a les Winx i cal venjar-se dels Mags del Cercle Negre, i la Morgana diu que la lluita de la Nèbula contra la Bloom és justa, i cal fer-la. La Bloom comença a lluitar contra la Nèbula, i la Bloom al principi sembla derrotada, però després s’aixeca i segueix lluitant.

La Bloom i la Nèbula segueixen lluitant, però la Nèbula comença a perdre el control. La Nèbula comença a llançar blocs grans de gel sobre Gardènia, però la Bloom deté la caiguda del gel. La Bloom aconsegueix derrotar la Nèbula, però queda esgotada i cau. I la Roxy salva la Bloom de la caiguda. La Morgana entén que la Bloom ha guanyat, i allibera les Winx.

La Nèbula segueix descontrolada, i la Morgana diu a la Nèbula que es detingui. ĽAurora congela la Nèbula, i diu que han de complir la seva paraula. La Morgana diu que pararà la seva venjança contra els humans, i la Nèbula s’enfada amb la Morgana. Al final, la Morgana diu que ella jutjarà als Mags del Cercle Negre i tindran un judici just, i ha de ser ľOgron qui li doni el Cercle Negre.

La Morgana crea un portal perquè les Winx tornin a Gardènia, i llavors apareixen les fades etèries, que donen a les Winx un nou do: el do negre, que pot salvar a una persona de la mort. Però només podran salvar a una persona. A la cova de la Sibylla, les Winx parlen amb els Mags del Cercle Negre i diuen que ľOgron ha de donar el Cercle Negre a la Morgana.

Al bar Frutti Music, les Winx estan fent un concert. Quan acaben, les Winx parlen amb els Especialistes sobre la seva última missió. La Layla està preocupada, i en Nabu diu a la Layla que han tornat ďuna missió i ara tots estaran bé. El capítol acaba amb que cadascuna de les Winx estan a la platja de Gardènia amb els seus xicots.

Fets importants Edit

  • La Bloom lluita contra la Nèbula, i la Nèbula és derrotada.
  • La Morgana i les fadas de la Terra deixen la campanya de venjança.
  • Les fadas etèries donen a les Winx ľúltim do del destí: el do negre, que es podrà utilitzar per a salvar algú de la mort, però només es podrà utilitzar una vegada.
  • Les Winx descobreixen que existeix una connexió entre la Roxy i la Morgana.

Curiositats Edit

  • En Brandon podria haver proposat matrimoni a ľStella, mostrant-li un anell quan estan a la platja al final del capítol.
  • Aquest és un dels pocs moments en que la Bloom fa una acció només per instint.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori