FANDOM

La torre congelada
Temporada 4, capítol 22
Winx100.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 6 de novembre del 2009
Data de llançament (EUA) 15 de juliol del 2012
Noms originals
Nom en italià La torre gelata
Nom en anglès (EUA) The Frozen Tower
Successió de capítols
Anterior
La cova de la Sibylla
Següent
La prova de la Bloom
Llista de capítols

La torre congelada és el capítol 22 de la temporada 4 de la sèrie Winx Club i el capítol 100 en total. Va estrenar-se el 6 de novembre del 2009 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a ľespai, on una nau feta de gel arriba a la Terra. La Morgana parla amb la fada del gel, Aurora, sobre llançar un altre atac. La Morgana diu a ľAurora que no toqui la Roxy, i ľAurora comença a congelar tota la Terra amb els seus poders.

A Gardènia, les Winx comencen a tenir fred, però ho ignoren. Les Winx i els Especialistes estan parlant sobre el concert de les Winx, i el seu contracte. Llavors apareix la Nèbula, i informa que la Morgana vol que li lliurin els Mags del Cercle Negre o la fada Aurora congelarà tota la Terra.

A la cova de la Sibylla, intenten guarir en Duman de la seva malaltia, però ell revela alguna cosa del Cercle Negre i que els posaran un parany. Els Mags del Cercle Negre diuen que han ďesperar. Les Winx i els Especialistes parlen del que han de fer amb ľAurora, i les Winx comencen la missió de detenir ľAurora.

Les Winx parlen amb la Faragonda sobre els Mags del Cercle Negre i la seva rendició, i la Faragonda diu que el que facin ha de ser decisió ďelles. Les Winx es transformen, i activen les ales Zoomix per teletransportar-se. Les Winx arriben a un mar que va ser congelat, i troben un vaixell que va ser atrapat.

Les Winx entren al vaixell atrapat en el gel, i descobreixen que uns homes estan sent atacats per monstres fets de gel. Les Winx aconsegueixen destruir als monstres, i alliberen el vaixell. La Tecna arregla la ràdio del vaixell perquè vinguin a rescatar-los, i la Bloom dóna unes esferes de foc perquè s’escalfin.

Les Winx arriben a la nau gelada de ľAurora, i troben uns monstres de gel i uns óssos polars. La Roxy fa que els óssos polars ataquin als monstres, i les Winx activen el Lòvix per destruir als monstres. Les Winx entren en la nau de gel, però sembla que estan donant voltes.

Unes fades de ľAurora comencen a atacar les Winx, i elles utilitzen els seus nous poders del Lòvix. Les Winx se n’adonen que els monstres i les fades es van retirar molt ràpid perquè les han portat a un parany. La Roxy sent la Morgana dient que ningú la farà mal, i ls Roxy utilitza això perquè les fades i els monstres no les ataquin.

Les Winx utilitzen la convergència amb el Lòvix, i aconsegueixen escapar. Llavors troben ľAurora, i ella diu que té una bola amb el poder de congelar ľUnivers. Ella diu que si la deixen marxar, salvarà la Terra. Resulta que és un parany, i ľAurora atrapa les Winx. La Roxy comença a congelar-se, i podria morir de fred. La Nèbula diu que haurien de reconsiderar ľoferta de la Morgana.

Fets importants Edit

  • Les Winx guanyen la seva transformació Lòvix.
  • La Terra comença a quedar congelada.

Curiositats Edit

  • Aquest és el capítol 100 de la sèrie Winx Club.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori