FANDOM

Les Winx bebès
Temporada 7, capítol 20
Winx176.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 30 de setembre del 2015
Data de llançament (EUA) 13 de març del 2016
Noms originals
Nom en italià Bebè Winx
Nom en anglès (EUA) Baby Winx
Successió de capítols
Anterior
Ľarc de Sant Martí de Màgix
Següent
Un món boig, boig
Llista de capítols

Les Winx bebès és el capítol 20 de la temporada 7 de la sèrie Winx Club i el capítol 176 en total. Va estrenar-se el 30 de setembre del 2015 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en un mar prop ďun iceberg, on unes foques estan en perill, i les Winx els salven per levarlos al Parc de Rescat Animal. A Gardènia, la Roxy explica com les Winx van salvar aquestes foques. La Bloom després presenta els seus animals màgics, que també juguen amb les foques.

Però una foca està agressiva, i no deixa que unes nenes la toquin. La Roxy diu que hi haurà un espectacle màgic, i quan les foques fossin grans, tornaran al seu hàbitat natural. Els Especialistes també vénen a oferir la seva ajuda. ĽSky i la Bloom estan caminant junts, i ľElas també vol estar amb ells. Però ľElas i ľSky s’enfaden amb Bloom, i ľElas se’n va.

Un ocell està portant en Brafilius per ľaire, i cau al Parc de Rescat Animal. Llavors es revela que la foca agressiva és la Kalshara, i els prepararan un parany a les Winx per agafar els animals màgics de les Winx. La Kalshara coŀloca una malaltia a les foques, per atreure les Winx.

Unes nenes diuen a les Winx que les foques estan malaltes, i la Bloom diu que les Winx se n’encarregaran. La Layla detecta que falta una foca, i la buscaran. La Flora guareix les foques, i estan bé de nou. Llavors en Brafilius coŀloca un encanteri en les Pedres dels Records de les Winx, i les Winx es transformen en bebès.

Les Winx actuen com a bebès, i no volen ocupar-se de la missió. Mentrestant, els Especialistes no saben el que les Winx estan fent, fins que veuen les Winx com a bebès, però ells no les reconeixen. Les Winx es transformen en Butterflix, i ľSky les reconeix. Però les Winx se’n van.

Mentre que en Brafilius capturarà algun dels animals, la Kalshara es transforma en foca. Els animals màgics es troben amb la Kalshara, i cauen al seu parany. Mentrestant, la Bloom no aconsegueix fer que les seves amigues es concentrin en la missió, però llavors troben que els seus animals màgics estan atrapats.

En Brafilius apareix i presenta el seu circ, i els poders de les Winx són molt febles. Llavors els nens vénen a veure ľespectacle, i troben que les Winx estan atacant en Brafilius, i ara sembla que guanyen. Sense voler, en Brafilius allibera la Shiny i ella allibera els altres animals. Al final, la Bloom aconsegueix derrotar en Brafilius.

ĽSky troba ľElas, i la Kalshara també. Ella es transforma en un ratolí, i intenta espantar ľSky. Però en Brafilius cau sobre ella, i ľElas els ataca. ĽElas salva ľSky, i la Kalshara es transforma en una àguila, agafa en Brafilius i se’n van. ĽElas i ľSky es reconcilien. Mentrestant, les Winx bebès van amb la Roxy. Llavors arriben els Especialistes i lElas, i ľElas retorna les Winx a la normalitat.

Fets importants Edit

Curiositats Edit

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori