FANDOM

Les Winx s’uneixen
Temporada 2, capítol 12
Winx38.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 26 de maig del 2005
Data de llançament (EUA) 26 de novembre del 2005
Noms originals
Nom en italià Unite per la vittoria
Nom en anglès (EUA) Winx Together!
Successió de capítols
Anterior
Carrera contrarellotge
Següent
Les Pixies invisibles
Llista de capítols

Les Winx s’uneixen és el capítol 12 de la temporada 2 de la sèrie Winx Club i el capítol 38 en total. Va estrenar-se el 26 de maig del 2005 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea, on la Faragonda està fent una classe de Convergència Màgica, que consisteix a combinar la màgia de dues o més fades. A Font Vermella, un Especialista està enamorat de la Musa i té fotos ďelles. Mentrestant, en Palladium comprova si ľencanteri de nostàlgia ha desaparegut, i han de descansar en uns llits. Al bosc, les Winx estan reunides, i la Layla pregunta a la Musa si no li sap greu que la Faragonda les hagi posat juntes.

Ľespecialista que està enamorat de la Musa es presenta com a Jared, i diu que s’alegra de conèixer la Musa personalment. Després diu que està aquí per aprendre del simulador. La Musa vol saber com la coneix, i diu que va ser en Riven qui li va parlar ďella. Ella s’enfada, i després en Jared demana perdó a la Musa per si ľha molestat.

La Musa i en Jared estan parlant, mentre les Pixies dormen. Després en Jared deixa a la Musa una altra vegada a Alfea, i diu que es poden veure una altra vegada com una cita. Però la Musa diu que només són amics. La Bloom i ľStella volen saber més del que van fer els dos, i després ľStella parla ďen Riven. La Bloom diu a ľStella que la Musa no se sent còmoda amb el tema.

En Lord Darkar diu que les Trix no han ďaparèixer mai per Alfea, però al final concedeix la petició perversa de fer alguna cosa amb en Jared. A la classe de la Faragonda, la Tecna no pot unir la seva tecnologia amb les flors de la Flora. I així tampoc poden fer res les altres Winx. Després la Faragonda diu que tindran un examen del simulador.

Al simulador, en Jared es troba a ľordinador. Sense voler Stella diu que les Winx són “5” sense comptar la Layla, i ella se’n va trista. Al bosc, la Layla està plorant, i la Musa ve a consolar-la dient que ľStella no pensa les coses, i la Bloom diu que la Layla pertany a les Winx, i que aquesta nit hi haurà una festa de pijames.

En Jared es troba amb la Darcy disfressada i li dóna un penjoll perquè ho miri, però queda hipnotitzat i es posa el penjoll. La Darcy li diu que torni a Alfea perquè ľexamen del simulador sigui un desastre. A la nit, ľStella comença a explicar coses de quan era petita i el seu primer amor.

En Jared arriba al simulador i espatlla algunes coses. A ľhabitació de les Winx, ľStella li pregunta a la Musa per en Jared, i la Tecna pregunta per en Riven. Després la Layla pregunta com van començar ľStella i en Brandon. A ľexamen del simulador, la Musa saluda en Jared, però el troba estrany.

Ľexamen hauria de començar en un dia ďestiu amb sol, però es troben en un bosc encantat. En Palladium no sap què passa amb el simulador ni pot apagar-lo, però pot afegir alguna cosa que no encaixi. Ho troben i és una bola de llum, però se senten uns riures i apareix un fantasma de la Darcy. Un monstre es menja la bola, i les Winx es transformen.

Les Winx ataquen al monstre però és immune a la màgia directa, per la qual cosa han ďutilitzar la convergència. La Faragonda descobreix que el sabotejador va ser en Jared i està hipnotitzat per les Trix. Les Pixies volen ajudar. Al simulador, la Layla crea una figura, la Flora posa herbes per mantenir-lo, la Tecna posa un cervell, ľStella li dóna visió i la Bloom utilitza la Flama de la Vida.

En Jared desperta, i la criatura que han creat les Winx comença a lluitar. La Musa posa veu a la criatura, i diu unes paraules màgiques i amb això aconsegueixen escapar. Al bosc, en Jared es disculpa a la Musa, diu que saludarà en Riven i fa un petó a la galta a la Musa.

Fets importants Edit

  • Les Winx fan una convergència.
  • La Layla s’ajunta oficialment a les Winx.
  • ĽStella explica una història de quan era petita.

Curiositats Edit

  • La Darcy té la seva segona missió sola.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori