FANDOM

Les llàgrimes del salze negre
Temporada 3, capítol 12
Winx64.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 23 de febrer del 2007
Data de llançament (EUA) 6 de desembre del 2011
Noms originals
Nom en italià Le lacrime del salice nero
Nom en anglès (EUA) The Black Willow’s Tears
Successió de capítols
Anterior
Trampa per a fades
Següent
Un últim batre ďales
Llista de capítols

Les llàgrimes del salze negre és el capítol 12 de la temporada 3 de la sèrie Winx Club i el capítol 64 en total. Va estrenar-se el 23 de febrer del 2007 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en els boscos ďAlfea, on les Pixies estan cuidant al salze de la directora Faragonda. Les Pixies diuen que les Winx van cap a Linfea, el planeta de la Flora, per buscar un remei de ľencanteri. İ la Lucy que està posseïda, ho ha sentit tot.

La Lucy va a parlar amb en Valtor. Mentrestant, ell dóna a ľStormy un nou poder per crear electricitat. La Lucy arriba i diu a en Valtor que les Winx van a Linfea, i en Valtor diu a les Trix que s’encarreguin elles de detenir a les Winx.

A Linfea, les Winx arriben amb el teletransport de ľStella, i la Flora es posa feliç de ser al seu planeta. Llavors arriba la germana de la Flora, Miele, i ella explica que les Winx han ďanar a la ciutat dels arbres, i ella les acompanyarà.

A Torre de Núvols, ľStormy crea un passatge dimensional, i ľIcy vol anar amb ella. A Linfea, les Winx troben la ciutat dels arbres està en una zona més alta, i per pujar han ďagafar una fulla ďarbre gran com per cabre totes les Winx.

ĽStormy espia a les Winx, i amb els seus nous poders convoca a monstres. Les Winx segueixen a la fulla, quan troben als monstres. Les Winx es transformen. ĽStella cau, però ella pot volar perquè les seves ales Enchàntix són més fortes.

Un monstre intenta derrocar la fulla, i llavors la Musa va amb ľStella i la Layla per combinar els seus Enchàntix. Les Winx aconsegueixen destruir als monstres i tornen a la fulla. ĽStormy s’enfada perquè el seu pla no ha funcionat.

Les Winx arriben a la ciutat dels arbres, i troben la sàvia de Linfea. Ella diu a les Winx que la màgia ďen Valtor és molt poderosa, i ľúnica manera és invertir el curs del temps. També explica la història del salze negre, que va formar un riu que ľaigua corre a ľinrevés.

Per salvar la Faragonda, les Winx han de regar ľarbre amb aigua de les llàgrimes del salze i invertir ľencanteri. Però aquesta aigua només es pot recollir amb un calze. La Darcy veu les seves germanes, i després decideix anar també a Linfea.

La Miele vol anar amb les Winx, i la Flora posa a la Miele en una marieta perquè la retorni a casa sev. Les Winx es pugen en les altres marietes, però han de continuar caminant perquè han arribat a una zona que no poden passar les marietes.

La Darcy es troba amb ľIcy, i resulta que ľIcy vol ser la bruixa preferida ďen Valtor. Llavors comencen a barallar, fins que apareix ľStormy. Les tres comencen a barallar, fins que la Darcy se n’adona que barallen per un noi. ĽStormy diu que han ďunir els seus poders.

Les Winx entren en la cova del riu, mentre les Trix les segueixen. Les Winx localitzen al salze negre, i la Bloom vol anar a per aigua ella mateixa, però la Flora adverteix a la Bloom que si ella toca ľaigua, podria tornar a ser una nena.

Llavors apareix la Miele, i diu que aquesta aigua es pot obtenir amb un calze. ĽStella transforma una pedra en un calze i ella recull aigua, però apareixen les Trix. Les Winx es transformen, i comencen a lluitar contra les Trix.

Per un atac de les Trix, el calze cau al terra i es trenca. Llavors les Trix es posen a embrutar el riu, i ataquen la Flora. La Miele es posa enmig ďun atac de les Trix cap a la Flora, i cau a ľaigua. La Flora fa unes plantes carnívores que capturen a les Trix, i salta a buscar la Miele.

La Flora salva la Miele i ella puja a la superfície, però la Flora queda atrapada en unes algues en ľaigua. La Miele es posa a plorar, i les Trix escapen de les plantes. El salze deixa caure una llàgrima, i neteja ľaigua. I la Flora obté el seu Enchàntix per salvar la Miele.

La Flora surt de ľaigua, i les Trix estan enfadades. Amb la pols de fada de la Flora, guareix al salze i fa que el salze capturi a les Trix. Llavors de ľaigua surten les Trix que s’han convertit en nenes, i se’n van. Les Winx tornen amb la Faragonda, i fan que el roure desaparegui i salven la Faragonda. Mentrestant, es descobreix que el noi amb capa cerca la Layla.

Fets importants Edit

  • Les Winx viatgen fins a Linfea, planeta de la Flora.
  • Les Winx coneixen la Miele, la germana més petita de la Flora.
  • La Flora salva la vida de la seva germana ďofegar-se en ľaigua, i rep el seu Enchàntix.
  • És trencat ľencanteri ďen Valtor, i la Faragonda és alliberada.

Curiositats Edit

  • Per primera vegada parla en Nabu.
  • La Darcy tenia una classe de la Griffin anomenada “Com destruir un ambient perfecte”.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori