FANDOM

Les petxines brillants
Temporada 5, capítol 7
Winx111.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 24 ďoctubre del 2012
Data de llançament (EUA) 14 ďoctubre del 2012
Noms originals
Nom en italià Le conchiglie luccicanti
Nom en anglès (EUA) The Shimmering Shells
Successió de capítols
Anterior
El poder de ľHarmònix
Següent
La cançó del robí
Llista de capítols

Les petxines brillants és el capítol 7 de la temporada 5 de la sèrie Winx Club i el capítol 111 en total. Va estrenar-se el 24 ďoctubre del 2012 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en ľoceà ďAndros, on la Layla es troba amb una de les Selkies, la Lemmy, i s’enllacen. La Lemmy diu que ha recuperat els seus poders enllaçant-se amb la Layla, perquè en Tritannus li va robar els seus poders. Mentrestant, en el simulador, tres Winx estan buscant pistes.

La Layla diu que han ďentrar en un laberint, i la Lemmy indica el camí a la Layla, ľStella i la Bloom. La Layla troba que el mar està ple de petroli, i les Winx senten una cançó. Les Winx van fins a ľorigen de la cançó, i troben les petxines brillants però estan brutes. Llavors apareix petroli, i deixa inconscient a les tres Winx i la Lemmy.

La Bloom té un malson on la Diaspro li diu que ľSky no ľestima, i que estima a la Diaspro. ĽStella té un malson on ella mateixa li diu que no té talent per ser dissenyadora de moda. I la Layla veu en Nabu qui diu que ella va deixar que morís. La Layla descobreix que ell no és en Nabu, i diu a les altres Winx que tot és una iŀlusió. Llavors les tres Winx desperten.

Les Winx pensen que les iŀlusions vénen de les petxines brillants, i fan que tornin a brillar. Llavors les petxines brillants diuen que com tenen confiança, donen una altra endevinalla perquè trobin la gemma de la confiança. A Alfea, ľStella decideix preguntar a la seva guardiana, i la guardiana ľanomena Princesa de Solària.

ĽStella pensa que la gemma està a Solària, mentre en Tritannus intenta entrar a Solària. La seva Selkie, Iŀliris, intenta que en Tritannus no passi a Solària, però en Tritannus absorbeix els poders de ľIŀliris i entra a Solària, contaminant-ho tot. Però es queda sense toxines, i torna al seu aspecte normal. En Tritannus diu que les Trix han ďanar a la Terra.

ĽSky diu a la Bloom que vol parlar amb la Diaspro, però diu que ella només parla ďella. La Vanessa truca a la Bloom, i diu que els mars de Gardènia estan sent contaminats, i ľacompanyaran la Musa, la Tecna i ľSky, mentre ľStella anirà a Solària amb la Layla, la Flora i en Brandon.

A la Terra, uns homes hipnotitzats estan llençant barrils de petroli al mar. Però no és suficient per en Tritannus, i un home obre un tub de petroli per llançar més petroli, i en Tritannus torna a tenir tot el seu poder. A Gardènia, les tres Winx apareixen, i els pares adoptius de la Bloom informen a les Winx que hi ha un gran abocament de petroli.

ĽStella, la Flora i la Layla arriben als mars de ľStella, i es transformen. Les Winx s’acomiaden ďen Brandon i en Roy, i entren a ľaigua. Llavors ľIŀliris s’enllaça amb ľStella, i la Lemmy diu que ľIŀliris també va perdre els seus poders però també els ha pogut recuperar enllaçant-se amb ľStella.

Les Winx troben contaminació, i després entren en una cova on un objecte de plata reflecteix la llum del sol. Llavors són atacades per un monstre, i petrifica la Flora. A la Terra, les Trix troben les altres tres Winx, i es transformen i lluiten contra les Trix. Però ľSky ha de lluitar contra els mutants, i no se’n recorda.

Les Trix se sorprenen perquè ara són més fortes. La Tecna evita que caigui més petroli, i les Trix es disposen a atacar la Bloom, però ľSky recorda com lluitar i protegeix la Bloom. Les Trix són derrotades, i se’n van. Els homes desperten, i troben que tot és un desastre. Les Winx proposen ajudar als homes a netejar ľabocament.

Les altres tres Winx estan sent atacades pel monstre. Llavors ľStella diu a la Layla que ajudi la Flora, i amb ľobjecte de plata, ľStella reflecteix el raig i el monstre és petrificat, i després salva la Flora. La Layla pregunta com ho sabia, i ľStella diu que només va confiar que funcionaria.

La gemma de la confiança apareix, es multiplica i cada part de la gemma és coŀlocada en les caixes del Sirènix. A la Terra, les altres Winx se n’alegren perquè han trobat la gemma de la confiança. Mentrestant, en Tritannus diu a les Trix que ara necessiten capturar a la germana de la Bloom, la Dafne, i descobrir el seu secret del Sirènix.

Fets importants Edit

  • La Layla i ľStella ràpidament són connectades amb les Selkies del seus respectius planetes ďorigen, Andros i Solària. La Layla es connecta amb la Lemmy i ľStella amb la Iliris.
  • Les Winx tenen èxit a guanyar la gemma de la confiança.

Curiositats Edit

  • ĽSky recorda només com lluitar, però continua sense recordar tota la seva vida i la seva relació amb la Bloom.
  • En aquest capítol la Flora, la Musa i la Tecna són transformades en Harmònix amb les altres tres Winx.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori