FANDOM

Lliçons màgiques
Temporada 4, capítol 15
Winx93.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 16 ďoctubre del 2009
Data de llançament (EUA) 24 de juny del 2012
Noms originals
Nom en italià Lezioni di magia
Nom en anglès (EUA) Magic Lessons
Successió de capítols
Anterior
7: El nombre perfecte
Següent
Virtualització
Llista de capítols

Lliçons màgiques és el capítol 15 de la temporada 4 de la sèrie Winx Club i el capítol 93 en total. Va estrenar-se el 16 ďoctubre del 2009 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença amb uns programes de televisió sobre les Winx, i després en Duman trenca un aparador. En Duman baixa a les clavegueres, i allà informa ľOgron que els humans estan creient en les fades. ĽOgron diu que seria millor que els humans odiïn les fades.

ĽStella entra a la botiga, i hi ha gent fent preguntes a les Winx. La Musa està trista perquè a en Jason Queen només li importa la seva veu. En Brandon parla amb ľStella i fan bromes sobre la Mitzi. Mentrestant, la Mitzi vol estar amb en Brandon i està amb ràbia de ľStella.

La Mitzi i les seves amigues entren a la botiga, però ľStella està amb en Brandon. Els Mags del Cercle Negre apareixen en un carrer i diuen a la Mitzi que si odia les Winx, ha ďanar amb ells.

La Roxy entra a la botiga, i demana a les Winx anar a passejar. Els Mags del Cercle Negre proposen a la Mitzi i les seves amigues ser més fortes que les Winx, i les converteixen en bruixes.

Les Winx es reuneixen amb els Especialistes al bar Frutti Music, prenen unes begudes i després les Winx i els animals van al parc a sopar sobre ľherba.

La Bloom ensenya a la Roxy a utilitzar la màgia, mentre els Mags del Cercle Negre també ensenyen a la Mitzi a utilitzar la màgia. La Mitzi i les seves amigues comencen a fer destrosses a la ciutat, i la gent entra en pànic.

La Bloom descobreix a la Mitzi espantant a la gent, i les Winx es transformen. La gent s’espanta, mentre les Winx lluiten contra la Mitzi i les seves amigues.

La Bloom decideix utilitzar el cor de la gent amb el seu Believix, i amb això el poder de la Mitzi i les seves amigues disminueix, i acaben perdent els seus poders. Llavors la Mitzi i les seves amigues cauen al terra, desorientades.

A les noces ďen Jason Queen, ell es casa amb la seva núvia, i les Winx estan allà. Les Winx i els altres convidats estan feliços, menys la Musa. Al banquet, en Jason parla amb la Musa, però ella està trista. En Jason diu a la Musa que sempre poden ser amics, i al final la Musa decideix cantar.

Fets importants Edit

  • Els Mags del Cercle Negre utilitzen la Mitzi i les seves amigues com a peons per a que els humans deixin de creure en les fades.

Curiositats Edit

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori