FANDOM

Miss Màgix
Temporada 1, capítol 12
Winx12.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 23 de febrer del 2004
Data de llançament (EUA) 4 de setembre del 2004
Noms originals
Nom en italià Miss Magix
Nom en anglès (EUA) Miss Magix
Successió de capítols
Anterior
El monstre i el salze
Següent
La filla del Foc
Llista de capítols

Miss Màgix és el capítol 12 de la temporada 1 de la sèrie Winx Club i el capítol 12 en total. Va estrenar-se el 23 de febrer del 2004 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a la ciutat de Màgix, en una cita entre la Bloom i en Brandon. Ella explica els seus somnis amb la nimfa Dafne. La Bloom vol saber més de la Dafne i dels seus poders. Després explica que el primer dia que va anar a la biblioteca hi havia molts llibres de la Dafne, però després van desaparèixer. Llavors en Brandon diu que en Timmy buscarà més coses sobre la Dafne.

A Alfea, el professor Palladium explica que el simulador funciona de nou, i que les fades han de fer ľexamen. Ell veu que ľStella no hi és, i la Bloom diu que està a la infermeria. La Flora comença, i tria combatre encanteris de tristesa de les bruixes. Mentrestant, la Bloom va a la infermeria a buscar ľStella, i la infermera diu que no hi ha hagut ningú en tot el dia.

Ella diu a les altres Winx que ľStella ha fet campana, però no sap on hi és. Llavors ľStella apareix sortint de la seva habitació, i ella explica que el que va a fer és intentar guanyar el concurs de bellesa ’’Miss Màgix’’, on es decideix la noia més bella i amb més talent de la dimensió màgica. I diu que necessita el suport de les altres. La Bloom diu a les altres que per aquesta vegada acceptin.

En Torre de Núvols, una bruixa anomenada Lucy diu que demanarà a les Trix que la facin un truc de bellesa en ella, i que vol guanyar com sigui. La Mirta, la seva amiga, no hi està tan ďacord, i la Lucy diu que no la necessita i se’n va. A la ciutat, les Winx arriben al lloc on serà el concurs, i les Trix també arriben. ĽIcy es disposa a ajudar la Lucy, la faran irresistible però quan la vagin a coronar, la transformaran al seu veritable aspecte perquè totes la rebutgin.

La Flora i la Musa estan ajudant ľStella a guanyar el concurs, i llavors senten algú que plora. Resulta que una fada han utilitzat un encanteri que ha inflat el seu cabell, i no sap qui ha estat. Ella se’n va plorant, quan les Trix apareixen i es burlen ďella. La Bloom veu a les tres, i sospita que passarà alguna cosa.

El concurs comença, i el presentador fa passar a les concursants. Quan passa la Lucy, surt molt bonica, i tots fan uns comentaris. Les Trix s’alegren que el seu pla va bé. Fora de ľescenari, ľStella es lamenta de la Lucy, i llavors ella surt i quan la Bloom li dóna ľenhorabona, ella no contesta i se’n va. La Bloom comença a sospitar que hi passa alguna cosa. A ľescenari, el presentador diu que començarà el concurs.

Arriba la primera amb el talent ďatletisme, però la Darcy fa que caigui. Les Trix riuen, i passa la següent. ĽIcy posa gel als seus peus, i passa la següent amb malabarisme. Però ľStormy fa que els objectes caiguin al seu cap, i ľhan de treure amb lliteres. Ľaltra va a cantar, però es queda sense veu. Una altra, les seves colomes defequen en ella. Una altra, els seus gossos la persegueixen. Una altra, els seus anells ľescanyen. Una altra, cau en una fractura al terra feta per les Trix. El presentador fa un descans.

Després del descans, balla la Lucy, i tots diuen que és fantàstica i s’emocionen. Quan li toca a ľStella, ella fa el ball de la felicitat, i les Trix volen sabotejar-la. Però ella esquiva tots els paranys, i les Trix es posen furioses. Després de ballar, farà un comentari de la seva actuació. La Darcy fa que no parli bé, però el presentador se n’alegra perquè parla a ľinrevés.

Quan coronaran la millor, després de tensió, trien la Lucy. Però quan tots aplaudeixen, la Lucy torna al seu estat de debò, i tots la rebutgen. El pla de les Trix ha funcionat, i ľStella és triada. Ella se sorprèn i després s’emociona ďhaver guanyat. Les Winx diuen que ho han aconseguit, i ľStella diu que han de celebrar-ho però la Bloom li recorda el seu tracte que ha ďestudiar durant tota la nit.

Ľendemà, ľStella està a ľexamen amb una mica de somni, però tria continuar el que va començar la Bloom. ĽStella apareix al planeta Dòmino simulat, i comença a tirar llavors de plantes. Malgrat tenir son, continua. Fa ploure, i després fa sortir el sol. Però les plantes creixen molt ràpid, i demana sortir. Llavors en Palladium diu que ľha de suspendre, i ľStella està trista. Llavors la Bloom li diu que començaran les vacances, totes se n’alegren i acaba el capítol.

Fets importants Edit

  • ĽStella guanya el títol de Miss Màgix.

Curiositats Edit

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori