FANDOM

Missió a Dòmino
Temporada 1, capítol 20
Winx20.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 13 de març del 2004
Data de llançament (EUA) 30 ďoctubre del 2004
Noms originals
Nom en italià La scomparsa di Bloom
Nom en anglès (EUA) Mission to Domino
Successió de capítols
Anterior
La caiguda de Màgix
Següent
La corona de somnis
Llista de capítols

Missió a Dòmino és el capítol 20 de la temporada 1 de la sèrie Winx Club i el capítol 20 en total. Va estrenar-se el 13 de març del 2004 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en el despatx de la Griffin de Torre de Núvols, on les Trix estan fent un ultimàtum de 12 hores a la Faragonda i en Saladino. Ells dos, quan acaba el missatge, decideixen que han ďactuar de pressa. A Torre de Núvols, els monstres estan amb la Darcy, i en Knut i en Peppe tenen por. Llavors, en Knut s’afarta de les Trix i passar-se al costat de la Faragonda i en Saladino.

La Faragonda està parlant amb les Winx, i mana a la Bloom que vagi a Dòmino, per contrarestar les Trix, i que en aquest planeta podria trobar alguna cosa, o potser el Foc de Drac. Al principi van al simulador, on en Palladium diu que crearà un corredor multidimensional que les portarà al veritable planeta Dòmino, i després crea roba per a aquest planeta fred.

Les Winx apareixen a Dòmino, on han de trobar el palau real. Comencen a caminar, malgrat el fred. La Tecna indica a les altres on està el palau. La Flora i la Musa es queixen de la mare naturalesa i del vent respectivament, que no estan molt bé. Però mentre caminen, un monstre apareix i les segueix.

A Font Vermella, en Knut i en Peppe es presenten amb en Saladino, i en Knut li diu que ara s’han passat al seu costat. En Saladino se’ls creu, malgrat els dubtes. Llavors apareixen hologrames de les Trix, que diuen a en Knut que se’n penedirà de trair-les. Més tard, en Saladino i en Codatorta estan entrenant als Especialistes, quan apareixen núvols amb fantasmes de les Trix. I després apareix la pluja negra amb ľExèrcit de les Tenebres, amb el que comença la lluita de nou. En Knut els ajuda.

Les Trix ho controlen tot, i diuen que són invencibles. A Font Vermella, els especialistes estan lluitant, i en aquest moment en Knut destrueix alguns monstres i en Brandon i en Timmy li donen les gràcies. En Saladino fa un conjur per fer que aquests monstres se’n vagin, sense èxit. Llavors apareix ľIcy rient al cel, i llança uns rajos que fan que els dracs siguin alliberats.

A Font Vermella, els estables de dracs estan en flames, i els dracs s’estan escapant. Les Trix apareixen i diuen al director Saladino que no podrà salvar mai la seva escola, i congelen ľedifici amb un drac de gel. Llavors es comença a trencar, i en Codatorta mana als especialistes que marxin de Font Vermella amb les naus. Les Trix, a Torre de Núvols, diuen que encara no han acabat.

A Dòmino, les Winx es troben amb un monstre de gel, i han de córrer. El monstre els llança neu al damunt, però aconsegueixen escapar i se’n van corrent. El monstre segueix perseguint a les Winx, i ľStella es transforma. Ella llança calor, però el monstre llança un bloc de gel a les altres i en caure causa una fractura en el gel, i la Bloom cau. Les Trix ho estan veient tot.

Els Especialistes arriben a Alfea, i en Saladino informa la Faragonda que Font Vermella ha estat destruïda, i li demana que els seus alumnes es quedin a Alfea per reorganitzar les tropes. Després en Saladino diu a la Faragonda que ľExèrcit de les Tenebres és molt gran, però la Faragonda diu que ella creu que només estan al principi ďaquesta guerra.

Fets importants Edit

  • La Bloom cau dintre ďun forat profund.
  • Les Winx busquen a Dòmino el Foc de Drac.
  • En Knut queda al costat de les fades i els especialistes (i les bruixes bones).
  • Font Vermella és destruïda.

Curiositats Edit

  • No se sap on han anat els dracs de Font Vermella.
  • Quan ľStella es transforma en fada, no té fred a Dòmino.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori