FANDOM

Missió a Torre de Núvols
Temporada 1, capítol 6
Winx6.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 9 de febrer del 2004
Data de llançament (EUA) 24 de juliol del 2004
Noms originals
Nom en italià Missione a Torrenuvola
Nom en anglès (EUA) Mission at Cloudtower
Successió de capítols
Anterior
Una cita amb el desastre
Següent
Amigues amb dificultats
Llista de capítols

Missió a Torre de Núvols és el capítol 6 de la temporada 1 de la sèrie Winx Club i el capítol 6 en total. Va estrenar-se el 9 de febrer del 2004 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a la biblioteca, on la Bloom està buscant informació de ľanell màgic de Solària. Ella troba que és una relíquia de la reialesa del planeta de ľStella, Solària. Va a ľhabitació de les Winx, i explica que prové ďuna antiga espasa de Solària. Després ďuna broma parlant com la Griselda, explica que ľUnivers i la dimensió màgica ha estat creada per un drac que va llançar un foc sagrat. A la Bloom li agradaria saber més ďaquest drac, i se’n torna a la biblioteca. En el camí, es troba amb la Faragonda.

Al despatx de la Faragonda, ella explica a la Bloom que del no-res va sorgir el drac, una llum que amb el seu alè va crear planetes i vida. Després el drac es va cansar i va anar a descansar en un planeta anomenat Dòmino. La Bloom diu que li han explicat que Dòmino és un lloc fred i fosc, i la Faragonda diu que abans era un planeta bonic però les forces fosques el van deixar congelat i sense vida. A ľhabitació de les Winx, la Bloom diu que té un pla: utilitzar els túnels subterranis de Màgix per anar a Torre de Núvols per la nit.

A Torre de Núvols, les Trix intenten treure la màgia de ľanell, però no poden. En Knut pregunta què passa, i ľStormy diu que no han pogut fer res, i en Knut se’n torna a ľarmari. ĽStormy diu que ľanell no té el poder del drac, però ľIcy està massa enfadada per escoltar-la, i llavors arriba en Peppe. Mentrestant, les Winx estan cercant ľanell. En Knut està escombrant, i es queixa que una aspiradora aniria millor per a això, però ľIcy el renyeix i les Trix se’n van, deixant en Knut sol. En Knut segueix escombrant, dóna un cop a Peppe i envia ľanell a un munt ďescombraries, però les Trix el tornen a cridar.

Mentrestant, les Winx arriben a Torre de Núvols, i llavors senten els crits de les Trix cridant en Knut. Les Winx es fiquen a ľhabitació de les Trix, i veuen totes les coses perverses que tenen. En aquest moment ľStella localitza ľanell i ľagafa, però la porta es tanca. Llavors surten per un altre lloc, i la Bloom troba la biblioteca. Malgrat els dubtes de les altres, la Bloom decideix entrar. En aquest moment, la Griffin detecta la presència de les Winx, i vol donar a les fades una benvinguda maligna.

Les Winx veuen molts llibres de bruixes, però la Bloom vol saber més dels seus poders. Llavors troba un llibre que posa “BLOOM”, i les altres li diuen que no ľobri perquè pot revelar coses que no li agradaria saber o coses del seu futur. Però igualment ľobre, i en aquest moment descobreix que és un parany de la Griffin. La directora de Torre de Núvols comença a fer més paranys, com no deixar-les sortir de la biblioteca. Les Winx es transformen i uneixen els seus poders, i aconsegueixen escapar. Però es fiquen en un passadís sense sortida.

Al passadís comencen a venir aranyes gegantes, i la Bloom diu que han de fer un camp de força, però no aguanta molt. La Flora llança un animal menja-aranyes. Totes les aranyes són destruïdes, però les restes s’uneixen i es converteixen en un monstre gegant. Les Winx fugen, i surten volant, però el monstre continua seguint-les. Al final el destrueixen, i arriben a una golfa. Ve un altre monstre, i ľStella ho destrueix. Però el foc utilitzat destruir al monstre provoca un incendi i no poden sortir.

La Bloom comença a pensar que és culpa seva, per tocar el llibre. Llavors ella comença a sentir una veu, i sense saber qui és aquesta veu, camina cap al foc com hipnotitzada i troba una sortida. La Bloom desperta i totes surten per aquesta porta que ella ha trobat, i van a parar als túnels una altra vegada. Totes diuen que, malgrat tot, aquesta vegada les Winx han guanyat. Però la Griselda apareix i les porta al despatx de la Faragonda.

La directora els diu que la Griffin ľha cridat dient-la que les Winx han entrat a la seva escola. Llavors la Griselda demana a la Faragonda que tregui a les Winx els seus poders, i així ho fa. A ľhabitació de les Winx, totes estan deprimides. Però Bloom diu que, encara que estan indefenses, ara la seva missió és recuperar els seus poders. I diu que la manera de recuperar els poders és dient la paraula màgica: Winx.

Fets importants Edit

  • ĽStella recupera el seu anell.
  • Primera aparição de ľinterior de Torre de Núvols.
  • Havent entrat en ľescola de les bruixes sense permís, la Faragonda castiga les Winx traient els seus poders temporalment.

Curiositats Edit

  • Els Especialistes no apareixen en aquest capítol.
  • Aquesta és la primera vegada que les Winx es transformen juntes.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori