FANDOM

Missió a la selva
Temporada 7, capítol 11
Winx167.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 26 de setembre del 2015
Data de llançament (EUA) 14 de febrer del 2016
Noms originals
Nom en italià Missione nella giungla
Nom en anglès (EUA) Mission In The Jungle
Successió de capítols
Anterior
Les Winx atrapades
Següent
Ľanimal màgic de la Tecna
Llista de capítols

Missió a la selva és el capítol 11 de la temporada 7 de la sèrie Winx Club i el capítol 167 en total. Va estrenar-se el 26 de setembre del 2015 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a la Terra, on una família de tigres està sent perseguida per algú desconegut. A Alfea, ľStella intenta posar vestits als animals màgics, però ells no estan contents. En Brandon arriba a la seva habitació, i la Shiny s’enamora ďen Brandon, i ľStella està encara més enfadada.

Més tard, les Winx i els Especialistes es reuneixen perquè ľStella ha decidit organitzar una desfilada de moda pels animals màgics, però no saben el que succeirà. ĽSky demana a la Bloom fer una cita, i llavors ve ľStella per començar la desfilada.

Abans que la desfilada pugui engegar-se, les Winx i els especialistes són advertits pels animals de la Roxy. A ľhabitació de Roxy, ella diu que els seus animals han detectat problemes a la Terra, en la selva de Sumatra. Els tigres de Sumatra estan en perill, i estan amenaçats per un poder màgic perillós.

Les Winx i els Especialistes han ďanar immediatament cap a la Terra en una nau de Font Vermella, i decideixen portar els animals màgics, encara que la Bloom recorda que els animals màgics van causar caos a Alfea. ĽSky diu que no es preocupin pels animals, i el Kiko també hi puja.

A la nau, els animals estan causant caos de nou. La Bloom descobreix el Kiko, i li diu que el seu treball serà mantenir el control dels animals màgics. ĽStella decideix jugar amb una bola, però la bola espatlla els controls de la nau i trenca una finestra, i la nau s’estavella en un bosc de la Terra.

En Timmy no pot arreglar la nau, llavors la Flora, la Musa, la Bloom i ľSky es posen en camí per buscar els tigres caminant, mentre que la Tecna, ľStella, la Layla i en Nex van en una direcció diferent. Mentre caminen, la Bloom i ľSky diuen que això podria ser equivalent a una cita romàntica.

De sobte, la Flora sent un poder perillós que amenaça a la naturalesa. Mentrestant, la Layla, la Tecna, ľStella i en Nex troben petjades ďun animal desconegut. I ľStella té por. Ľequip dirigit per la Bloom es troba amb una cascada, que és una font de màgia que s’assembla a la seva. Un moment després són atacats per monstres.

Els atacs dels monstres semblen bastant forts, i els Especialistes els ajuden. La Bloom, la Flora i la Musa es transformen. El grup liderat per la Layla es troba amb els tigres petits, però estan espantats. En Nex decideix utilitzar fruits per atreure els tigres, i amb la seva força Butterflix les noies guanyen la confiança dels cadells de tigre.

La Layla crea aigua per als tigres, i la Tecna diu als tigres que els mostrin el que els espanta. Mentrestant, ľaltre equip està sent atacat pels monstres, i però no poden ni tocar-los. Llavors ve ľaltre equip, i amb els seus poders Butterflix, Stella venç al mal dels monstres. Resulta que els monstres eren homes que es van transformar amb la màgia salvatge, i prometen salvar la naturalesa.

Els tigres no poden sobreviure pel seu compte, llavors les Winx i la Roxy tornen a Gardènia i decideixen obrir un Parc de Rescat per a Animals i decideix donar-li als tigres una nova llar. Les Winx fan propaganda del nou parc als humans, perquè vinguin a ajudar-los. ĽStella farà la desfilada, però li serà difícil.

Fets importants Edit

  • És revelat que la Bloom té un cotxe.

Curiositats Edit

  • En una escena, les ales de ľStella són morades en comptes de rosa, un altre cop.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori