FANDOM

Nadal a Màgix
Temporada 5, capítol 10
Winx114.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 29 ďoctubre del 2012
Data de llançament (EUA) 9 de desembre del 2012
Noms originals
Nom en italià Natale ad Alfea
Nom en anglès (EUA) A Magix Christmas
Successió de capítols
Anterior
La gemma de ľempatia
Següent
Els trucs de les Trix
Llista de capítols

Nadal a Màgix és el capítol 10 de la temporada 5 de la sèrie Winx Club i el capítol 114 en total. Va estrenar-se el 29 ďoctubre del 2012 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea, on la Bloom està preparant coses pel Nadal. Les Winx entren, i no saben què és el Nadal. La Bloom intenta explicar a les Winx el que és el Nadal, i explica que a Gardènia els seus pares adoptius han convidat tots els nens del barri per adornar ľarbre del Nadal.

A la Terra, en Mike, la Vanessa i els nens estan esperant la Bloom. A Alfea, les Winx li expliquen a la Bloom que a Màgix no neva mai, i la Bloom explica que el que fa que aquesta festa sigui especial és la màgia del Nadal. Les Trix escolten la Bloom sobre la màgia del Nadal, i pensen que pot ser molt poderosa, i han ďevitar que ella vagi a la Terra.

La Bloom es disposa a anar a Gardènia, i els Especialistes arriben a Alfea amb les Winx. La Bloom parla amb ľSky, mentre les Trix entren a Alfea invisibles. Llavors les Trix llancen un monstre de neu per atacar a Alfea. Les Winx es transformen i comencen a lluitar contra el monstre al costat dels Especialistes, per evitar que causin danys a ľescola.

Les Winx se n’adonen que la seva màgia no funciona, mentre que a la Terra, en Mike està preocupat perquè la Bloom no ha vingut. El monstre comença a llançar gel i congela Alfea, perquè no pugui sortir res de ľescola. Les Winx no poden trencar aquest escut congelador, i la Faragonda diu a les Winx que han de trobar la font de la màgia negra que produeix ľescut.

A la Terra, en Mike comença a preocupar-se perquè la Bloom no respon al telèfon, i els nens estan tristos. A Alfea, la Bloom no pot contactar amb els seus pares, i les Trix volen atacar la Bloom quan estigui sola. ĽStella decideix portar el Nadal fins a Alfea, i comencen a buscar en ľordinador el que cal fer per Nadal.

La Bloom està caminant sola per ľescola, i creu que hi ha algú. Però ho ignora, i segueix caminant. La Faragonda diu que la font dels dracs de gel ve de dins de ľescola. La Bloom arriba amb les altres Winx, i ensenyen que han preparat el que pensaven que és el Nadal, però la Bloom diu que està contenta perquè han volgut ajudar-la.

La Bloom dóna unes polseres a les Winx com a regal de Nadal, i les Trix decideixen atacar. Les Winx es transformen, i comencen a lluitar contra les Trix i els monstres de gel. Les Trix exigeixen a la Bloom la màgia de Nadal, i la Bloom no entén gens ďaixò. Però la Bloom diu a les Trix que no espatllaran el Nadal, i llança el poder de la Flama de Drac que aconsegueix derrotar les Trix.

Els professors arriben amb les Winx, i la Bloom diu que li agradaria estar amb la seva família. Llavors la Faragonda crea un portal, i entren en Mike, la Vanessa i els nens de Gardènia a Alfea amb ľarbre de Nadal. La Bloom encén ľarbre de Nadal, i les Winx comencen a volar i fan que els nens també volin amb elles.

Fets importants Edit

  • La Bloom diu a les Winx el que és el Nadal.
  • La Faragonda crea un portal per a que els pares adoptius de la Bloom i els nens de Gardènia puguin venir a Alfea per a passar el vespre de Nadal amb la Bloom.

Curiositats Edit

  • Aquest és un capítol especial, com el capítol 5 ďaquesta temporada, La lila màgica.
  • En Mike i la Vanessa, així com els nens de Gardènia, van ser capaços de posar els peus a Alfea malgrat la barrera màgica. Això és perquè la Faragonda va utilitzar la seva màgia per a permetre’ls posar els peus a Alfea.
  • És revelat que no neva mai a Màgix.
  • Aquest és el segon capítol on apareix en la sèrie una festa internacional, el primer va ser ľHalloween al capítol 16 de la temporada 2 (Hallowinx).

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori