FANDOM

Nova harmonia màgica
Temporada 7, capítol 25
Winx181.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 3 ďoctubre del 2015
Data de llançament (EUA) 3 ďabril del 2016
Noms originals
Nom en italià Un patto inatteso
Nom en anglès (EUA) New Magic Harmony
Successió de capítols
Anterior
La papallona daurada
Següent
El poder dels animals màgics
Llista de capítols

Nova harmonia màgica és el capítol 25 de la temporada 7 de la sèrie Winx Club i el capítol 181 en total. Va estrenar-se el 3 ďoctubre del 2015 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença al Mini-Món Flor, on la Bloom està caient per un atac de ľIcy, fins que ľElas la salva amb ľajuda de la seva banya. ĽIcy continua atacant, però la Bloom i ľElas són més poderosos i derroten ľIcy. ĽStormy llança tornados a les altres Winx, però les Winx aconsegueixen derrotar les Trix. I en Brafilius com a gos escapa.

La Bloom va perdre la papallona daurada, però de sobte la papallona brilla i desperta, i salva tot el Mini-Món Flor, que ho retorna a la seva forma natural. Les Winx veuen que en Brafilius està escapant, però ľIcy ľaconsegueix agafar i les Trix escapen amb en Brafilius cap al present.

La papallona diu a les Winx que li retornarà la llum al cor ďAlfea, i de sobte les Winx tornen al present i veuen que el cor torna a brillar. Fora, els Especialistes no troben on són les Trix, i pugen a la nau de Font Vermella. Però llavors les Trix apareixen i ataquen.

La Daphne diu a les fades que han de defensar Alfea, i les Trix juntament amb els seus animals màgics comencen una batalla contra les fades. La Daphne és derrotada, i en Thoren ľagafa. La Faragonda reuneix els altres professors, i ells avisen les Winx que les Trix estan atacant ľescola. Però les Winx diuen que la papallona daurada els ajudarà.

De sobte, el cor ďAlfea ajuda a tornar a crear la barrera de protecció ďAlfea, i les Trix no la poden trencar. En Brafilius intenta escapar de nou, i ľIcy diu a la Bloom que no té el coratge per enfrontar-se a ella, i la Bloom s’enfada. Però les Trix decideixen anar-se’n ďAlfea, i atacaran més tard.

A Alfea vénen molts animals màgics, i la Roxy es posa contenta en veure tants animals. Els animals màgics comencen a utilitzar la seva màgia i jugar, i la Faragonda diu que els animals màgics viuran feliços a Alfea de nou. La Roxy troba el talp excava-forats de la Faragonda i la hi retorna, i ella es posa molt feliç.

A Alfea comença una festa, i totes les noies comencen a ballar amb els animals màgics i els nois, i fins i tot ballen els professors. Més tard, els Especialistes s’acomiaden de les Winx i deixen Alfea. Però de sobte, apareix la Kalshara i diu que vol formar una aliança per lluitar contra les Trix.

Mentrestant, en un túnel subterrani, les Trix estan amb en Brafilius, i en Brafilius vol ser transformat de nou a la seva forma humana. Però ľIcy nega la seva petició. Aquest lloc està ple de monstres, i ľIcy diu que el seu objectiu és absorbir tota ľenergia salvatge. A Alfea, la Kalshara diu que només vol recuperar el seu germà Brafilius, i acaba el capítol.

Fets importants Edit

  • Última aparició de la papallona daurada.
  • Última aparició de la transformació Tynix.

Curiositats Edit

  • Aquest és el tercer i últim capítol ďaquesta temporada que no hi apareix cap transformació. El primer va ser el 17 (Perdudes en una gota) i el segon va ser el 20 (Les Winx bebès).

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori