FANDOM

Oceà Infinit.jpg

Oceà Infinit.

ĽOceà Infinit és una dimensió que apareix per primera vegada al capítol 13 de la temporada 5 anomenat Fades Sirènix. Aquest oceà és com una “còpia de ľUnivers”, però en lloc ďestar ple ďaire i buit, està ple ďaigua. Està connectat amb tots els oceans i mars dels mons de ľUnivers. La font del poder de ľOceà Infinit és el Tron de ľEmperador, que en Tritannus vol conquistar. Un lloc fonamental de ľOceà Infinit ha estat el Pilar de Llum, que manté ľequilibri amb els sols i estrelles dels mons de ľUnivers (per aquesta raó, en destruir el Pilar de Llum per en Tritannus, els sols van desaparèixer per un fosc eclipsi). Un altre lloc és el Pilar del Balanç, que controla ľequilibri de les coses (per això, quan en Tritannus roba el seu segell es produeix un desequilibri del clima). També està el Pilar del Control, el qual està molt vinculat al del Balanç causa que el Pilar del Balanç dóna ľequilibri a les coses i el Pilar del Control li dóna el control a les coses.

En aquest oceà es van fundar els poders per les aigües. ĽHarmònix és el penúltim poder, que apareix només en la recerca del Sirènix. Ľúltim poder creat va ser el Sirènix. Quan una fada toca les aigües de ľOceà Infinit, immediatament guanya el Sirènix.

Llocs
AlfeaFont VermellaTorre de NúvolsMàgixTerraDòminoAndrosOceà Infinit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori