FANDOM

Paladins.jpg

Paladins.

Els Paladins, a ľigual que els Especialistes, són poderosos guerrers, només que tenen armes més avançadas i els seus vestits no es comparen als dels Especialistes. Van tenir la seva primera aparició al tercer capítol de la temporada 6 (Ľescola voladora).

Aparença Edit

Els uniformes dels Paladins es basen sobretot en un vestit vermell i en el seu pit conté una gemma del seu color.

Aparicions Edit

Temporada 6 Edit

Els Paladins són vists a la temporada 6 en un camp de batalla de ľescola de Linfea al capítol 3 (Ľescola voladora). Practiquen en aquesta escola amb les seves noves armes, fent duels contra els Especialistes. Quan ataquen els Treants, els Paladins i els Especialistes tracten ďajudar les fades a derrotar-los. No obstant això, al final del capítol, les Winx, els Paladins i els Especialistes deixen Linfea, mentre els estudiants i els professors de ľescola es queden per a tractar de evitar que els Treants causin més danys.

Paladins coneguts Edit

Habilitats Edit

A ľigual que els Especialistes, tenen la capacitat de manipular una arma. No obstant això, a diferència dels Especialistes, les armes tenen un element que s’associa amb ella. Per exemple, quan se’ls dóna ľopció de les armes, en Thoren va triar un martell i el va utilitzar contra el sòl creant esquerdes a terra.

Personatges de Winx Club
Fades Winx: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDafne
Especialistes: SkyBrandonRivenTimmyHèliaNabuRoy | Paladins: ThorenNex
Enemics de les Winx: Les TrixLord DarkarValtorEls Mags del Cercle NegreTritannusSelinaKalshara i BrafiliusMés…
Altres personatges aliats de les Winx: PixiesSelkiesAnimals màgicsMés aliats…

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori