FANDOM

Perdudes en una gota
Temporada 7, capítol 17
Winx173.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 29 de setembre del 2015
Data de llançament (EUA) 6 de març del 2016
Noms originals
Nom en italià Viaggio in una goccia
Nom en anglès (EUA) Lost In A Droplet
Successió de capítols
Anterior
Retorn a la Badia del Paradís
Següent
El segrest de ľStella
Llista de capítols

Perdudes en una gota és el capítol 17 de la temporada 7 de la sèrie Winx Club i el capítol 173 en total. Va estrenar-se el 29 de setembre del 2015 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en el Mini-Món Fulla, on una criatura anomenada Chloe diu que el problema de Badia Paradís és culpa de les Winx, exactament de ľStella. Resulta que quan en Brandon va agafar flors per ľStella, ľequilibri de Badia Paradís es va alterar.

La Bloom i la Flora intenten convèncer la Chloe que no era la seva intenció causar dany, i ella decideix creure en les Winx i les portarà al cor del Mini-Món Fulla, on uns canals donen la vida a tot aquest Mini-Món. Però uns canals no estan funcionant, per les flors que en Brandon va agafar. ĽStella diu que ho lamenta.

La Chloe dóna a les Winx unes flors per viatjar cap a un altre Mini-Món, el Mini-Món Gota. Han ďentrar en ľaigua ďun dels canals, però ľStella té por. Al final, les Winx segueixen ľaigua del canal, i van baixant pel Mini-Món com si fos un parc aquàtic.

Les flors desapareixen, i el canal acaba en una cascada, les Winx salten, i entren en el Mini-Món Gota, on tot està ple de bombolles i ďaigua, perquè estan dins ďuna gota ďaigua. La Chloe diu que les bombolles les portaran pel Mini-Món, i llavors apareixen els animals màgics.

Les Winx veuen uns peixos, que també es poden fusionar. Les Winx i els animals màgics juguen amb els peixos, però de sobte s’acaba la llum i tot està fosc. Llavors un monstre amb forma de globus negre ataca a les Winx i els animals màgics, i no el poden derrotar.

El globus negre es multiplica, i agafa totes les Winx, que queden atrapades dins del globus. La Layla és ľúltima a quedar presa. Llavors els animals de les Winx formen uns globus ďaigua i les salven, i les Winx han de coŀlocar les flors màgiques en unes petxines.

Les Winx coŀloquen les flors, però no funciona. El monstre torna a formar-se, i la Layla i ľSquonk ajuden al fet que les flors funcionin, i ho aconsegueix. La Chloe li ho agraeix a les Winx per haver salvat el Mini-Món Gota, i se’n va de tornada amb el seu equip. Les Winx també surten del Mini-Món.

A Badia Paradís, les Winx estan caminant, i troben que la naturalesa ha tornat a estar bé. Els nois saluden a les Winx, i elles diuen que han aconseguit fer que la naturalesa torni a la seva forma normal. En Brandon vol agafar les flors que va treure anteriorment, però ľStella diu que no ho ha de fer, i acaba el capítol.

Fets importants Edit

  • És la primera aparició del Mini-Món Gota.

Curiositats Edit

  • És el primer capítol de la temporada 7 que les Winx no es transformen.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori