FANDOM

Problemes ďamor
Temporada 5, capítol 20
Winx124.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 16 ďabril del 2013
Data de llançament (EUA) 31 de març del 2013
Noms originals
Nom en italià Problemi sentimentali
Nom en anglès (EUA) The Problems of Love
Successió de capítols
Anterior
La cançó de les balenes
Següent
Una cita perfecta
Llista de capítols

Problemes ďamor és el capítol 20 de la temporada 5 de la sèrie Winx Club i el capítol 124 en total. Va estrenar-se el 16 ďabril del 2013 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a ľOceà Infinit, on les Winx es disposen a atacar en Tritannus i les Trix. Però la Darcy i ľStormy tenen sota el seu control les balenes cantants. ĽIcy diu a la Darcy i ľStormy que no abandonarà mai en Tritannus, i les balenes es disposen a atacar les Winx.

Les Winx no poden aguantar la cançó de les balenes fetillades, però la Musa diu a les Winx que no ataquin les balenes perquè té una idea. En Tritannus se’n va a posar el segon segell al tron de ľemperador, i la Musa activa el seu encanteri de la veu del Sirènix, i trenca ľencanteri de les balenes cantants.

Les Winx van al pilar ďequilibri per salvare planetes. Les Winx utilitzen una convergència Sirènix per estabilitzar el pilar ďequilibri, i als planetes els terratrèmols acaben. A Melodia, les Winx arriben amb el iot fins a la casa de la Musa, on ella li diu al seu pare que va cantar a les balenes la cançó de la seva mare per trencar ľencanteri.

A Alfea, la Faragonda diu a les Winx que a en Tritannus només li falta un segell per governar la dimensió màgica, i per això han de fer entrenaments. A ľhabitació, ľStella parla amb en Brandon, i la Layla diu a la Tecna que hauria de parlar amb en Timmy en persona. La Musa pensa en la noia que estava amb en Riven.

La Bloom es preocupa per ľSky, i a Eraklyon, ľSky vol trucar a la Bloom però la Diaspro li diu a ľSky que ha ďanar a la reunió que farà el seu pare. La Diaspro li diu que ha ďanteposar el seu pare que la Bloom. Llavors la Diaspro truca a la Bloom, dient que per parlar amb ľSky ha de parlar primer amb ella.

La Bloom truca a Sky, però ľSky està fent una reunió. La Bloom torna a trucar a ľSky, i la mare de ľSky diu que respongui a la trucada. Però la Bloom ja ha deixat de trucar, i es posa a plorar. La guardiana del Sirènix de la Bloom apareix, i diu que ha de confiar en ľSky. La Flora diu a la Bloom que ľSky li va donar el penjoll ďEraklyon per demostrar el que sent per ella.

En Palladium diu a les Winx que han ďentrar en un món màgic, i els seus poders disminuiran. Les Winx passen per un portal i entren en aquest món màgic. Allà són atacats per uns ocells, i les Winx s’amaguen. Les Winx troben un poŀlen que anuŀla la gravetat, i pugen a una part més alta.

ĽStella posa a la Flora un vestit de pètals vermells, però un ocell creu que la Flora és menjar i se ľemporta en les seves potes. Les Winx pugen en altres ocells, i ľStella llança pètals vermells, i llavors ľocell vermell deixa caure la Flora. ĽStella aconsegueix salvar la Flora amb el seu ocell, i la Flora dóna les gràcies a ľStella. Les Winx segueixen volant amb els seus ocells grocs.

A ľOceà Infinit, en Tritannus coŀloca el segell del pilar ďequilibri al tron de ľemperador, però és atacat per un raig i torna al seu aspecte normal. En Tritannus diu que necessita més petroli, i la Darcy i ľStormy planegen trair en Tritannus i ser elles les governadores de ľOceà Infinit i de la dimensió màgica.

Fets importants Edit

  • La Musa allibera les balenes cantants amb el seu encanteri de la veu del Sirènix.
  • En Tritannus activa el segon segell i li cal proveir-se ďescombraries perquè el segell ha drenat la seva força.
  • La Diaspro s’interposa entre la Bloom i ľSky.
  • Les Winx comencen un exercici ďentrenament.
  • La Darcy i ľStormy planegen trair en Tritannus.

Curiositats Edit

  • Aquesta és la primera vegada que una guardiana del Sirènix surt per a encarregar-se ďuna situació que no té res a veure amb les gemmes o els pilars, en aquest cas, per a confortar la Bloom sobre els seus problemes de relació amb ľSky.
  • Aquest és el primer capítol de la temporada 5 on les Winx no són transformades.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori