FANDOM

Prova de valor
Temporada 5, capítol 12
Winx116.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 1 de novembre del 2012
Data de llançament (EUA) 18 de novembre del 2012
Noms originals
Nom en italià Prova di coraggio
Nom en anglès (EUA) Test of Courage
Successió de capítols
Anterior
Els trucs de les Trix
Següent
Fades Sirènix
Llista de capítols

Prova de valor és el capítol 12 de la temporada 5 de la sèrie Winx Club i el capítol 116 en total. Va estrenar-se el 1 de novembre del 2012 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea, on la Tecna i la Musa s’han quedat i les altres Winx han anat a una cerimònia de Dòmino. El llibre del Sirènix apareix a ľhabitació de la Musa i la Tecna, i dóna una altra endevinalla ďun Escull Groc. La Musa es preocupa perquè només falten dos dies per poder acabar la seva recerca.

La Tecna pregunta a la seva guardiana del Sirènix on es troba ľEscull Groc, i descobreixen que està a Dòmino. Al palau de Dòmino, ľSky i la Bloom entren a la sala principal, i la Bloom diu a ľSky que ell va salvar el planeta amb una espasa. Però ľSky no ho recorda. Els pares de la Bloom, ľOritel i la Marion, arriben amb la Bloom i ľSky.

En Tritannus i les Trix segueixen torturant la Dafne, i ľIcy proposa atacar Dòmino i els seus pares perquè la Dafne parli. Mentrestant, ľStella posa uns vestits a les Winx per a la cerimònia de Dòmino. ĽStella rep una trucada de la Tecna i la Musa, que diuen que ľúltima gemma està a Dòmino. La Bloom diu als seus pares que han de marxar, i les Winx se’n van.

Les Selkies diuen que la guardiana de Dòmino, Serena, serà la propera a ser atacada per en Tritannus. Una Selkie veu al fons de ľoceà el penjoll ďEraklyon, i el recull per preguntar a la Flora a qui pertany. Les Selkies localitzen la Serena, i llavors apareix en Tritannus, ataca les Selkies i roba els poders de la Serena. Llavors entra a Dòmino.

Les Winx arriben amb el seu iot a ľEscull Groc, es transformen i se submergeixen. Les Winx es troben amb les Selkies, i diuen que la Serena està ferida. Les Winx es reuneixen amb la Serena, i la Bloom s’enllaça amb ella. La Desiree li dóna a la Flora el penjoll ďEraklyon, i la Flora el reconeix.

Al palau de Dòmino, els pares de la Bloom estan recordant el que va fer ľSky, fins que apareixen les Trix i comencen a atacar. La Darcy fa que els guàrdies lluitin contra ells mateixos, i diuen als pares de la Bloom que es rendeixin. Les Winx estan sota ľaigua, i són atacades per un coral transformat per en Tritannus.

ĽOritel, la Marion i ľSky comencen a lluitar contra les Trix, mentre les Winx són atacades pel coral. Les Winx troben ľorigen de la contaminació del coral, i la Bloom aconsegueix que torni a la normalitat. Llavors apareix la gemma del valor, però està dins de la boca ďun monstre.

ĽOritel i la Marion lluiten contra les Trix, i llavors elles creen una iŀlusió en la Marion perquè cregui que ľOritel ha estat capturat, i la Marion es rendeix. Però és la Darcy, i les Trix aconsegueixen capturar ľOritel i la Marion i els converteixen en estàtues de gel. A ľoceà, les Winx lluiten contra el monstre que té la gemma del valor.

Les Winx pensen que han de provar que són valentes, i la Bloom es fica a la boca del monstre. Llavors el monstre explota i la Bloom aconsegueix obtenir la gemma del valor. Les Winx coŀloquen la gemma del valor en les seves caixes Sirènix, i han acabat la recerca de les tres gemmes, i podran obtenir el Sirènix.

ĽSky troba que les Trix han congelat als pares de la Bloom i la Dafne, però les Trix el deixen inconscient. ĽIcy diu que la Dafne destruirà als seus pares si no revela com obtenir el Sirènix. La Dafne accepta revelar-ho, i ľSky desperta i descobreix que en Tritannus té la Dafne. Les Trix es disposen a destruir ľOritel i Marion, però ľSky lluita contra les Trix amb ľespasa.

Les Winx apareixen, i la Bloom descobreix que els seus pares estan congelats. Les Trix ataquen les Winx, i ľSky lluita amb ľespasa que va utilitzar contra les tres antigues bruixes. Les Trix se’n tornen amb en Tritannus, i la Bloom i ľSky ajunten el seu poder per fer que ľOritel i la Marion tornin a la vida.

ĽOritel i la Marion donen les gràcies a ľSky, i la Flora dóna a ľSky el penjoll ďEraklyon. Llavors ľSky comença a recordar tot, i dóna a la Bloom el penjoll ďEraklyon. ĽSky diu a la Bloom que en Tritannus té la Dafne i ha fet que reveli el secret del Sirènix. Les Winx diuen que faran tot el possible per rescatar-la.

Fets importants Edit

  • Les Winx tenen èxit a guanyar la gemma del valor, acabant la seva recerca del Sirènix.
  • La Desiree troba el penjoll perdut ďEraklyon al fons de ľoceà.
  • ĽSky finalment es recupera de la seva amnèsia.
  • ĽSky, finalment, presenta el penjoll en forma de cor vermell ďEraklyon a la Bloom, que havia intentat fer-ho des que la temporada 5 va començar.
  • La Bloom és connectada amb la Selkie de Dòmino, Serena.
  • En Tritannus aconsegueix fer que la Dafne li reveli el secret del Sirènix.
  • La Bloom finalment descobreix que la Dafne està en mans ďen Tritannus.

Curiositats Edit

  • És la primera vegada que apareix ľanimació 3D a la sèrie.
  • Els esdeveniments de la primera peŀlícula, Winx Club I: El secret del regne perdut, són esmentats.
  • Aquesta és la primera vegada que Dòmino amb vida és mostrat en 2D i a la sèrie, sense contar les peŀlícules.
  • Aquesta és la primera vegada que ľOritel i la Marion apareixen en 2D i en la sèrie, sense contar les peŀlícules i els records de la Bloom.
  • Ľespasa de Dòmino fa la seva primera aparició des de la primera peŀlícula.
  • Aquesta és la segona vegada que la Marion i ľOritel són vists congelats. La primera vegada és a Winx Club I: El secret del regne perdut.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori