FANDOM

Reina per un dia
Temporada 6, capítol 19
Winx149.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 2 ďagost del 2014
Data de llançament (EUA) 23 de gener del 2015
Noms originals
Nom en italià Regina per un giorno
Nom en anglès (EUA) Queen For a Day
Successió de capítols
Anterior
El tòtem màgic
Següent
El banquet de Solària
Llista de capítols

Reina per un dia és el capítol 19 de la temporada 6 de la sèrie Winx Club i el capítol 149 en total. Va estrenar-se el 2 ďagost del 2014 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença al cel prop de Torre de Núvols, on les Trix estan entrenant a les bruixes però ľentrenament resulta una mica dolent quan algunes no controlen bé els seus poders i dos ďelles utilitzen els seus encanteris foscos per a derrotar les altres bruixes (sent la Lazuli i les seves amigues).

No obstant això, la Selina els diu a les Trix que les Winx estan apropant-se a ľescola ara que ja tenen la Clau del Legendàrium. Les Winx van a Torre de Núvols, i llavors les Trix intenten fer que Torre de Núvols es faci invisible, i llavors les Winx veuen que la torre es fa invisible, encara que la Bloom pot percebre tota la seva energia negativa.

Les Winx no saben on està Torre de Núvols, encara que simplement va desaparèixer perquè està sota un encanteri ďinvisibilitat. La Tecna comprova el seu ordinador i verifica que la torre només és invisible, però ni la seva màgia de ľordinador pot trobar on està ara. La Bloom diu que quedar-se podria ser un perill, i llavors totes decideixen tornar a Alfea.

A Alfea, les Winx i la Dafne estan buscant una manera per a alliberar la invisibilitat de Torre de Núvols, ja que els poders de les Trix són molt més forts. Mentrestant, ľStella està buscant alguna cosa per a vestir i es troba amb en Brandon, qui li diu que és el seu aniversari de la seva relació com a parella. La parella decideix que faran un sopar en un restaurant.

Mentre les Winx intenten buscar respostes, ľStella apareix i esmenta la biblioteca de Solària que potser podrà tenir alguna pista, el problema és que només la reialesa té permís per a entrar i veure la biblioteca, la Layla pregunta com s’ho faran per entrar a la biblioteca si no són de la reialesa i el pare de ľStella no els deixarà entrar, i és llavors quan ľStella diu que els ha preparat una sorpresa, i han de confiar en ella.

A Solària, el rei Radius està fent una cerimònia especial, i les Winx entren a la sala. En aquesta cerimònia, el rei Radius atorga a la seva pròpia filla la corona com reina per un dia, i tots la feliciten. ĽStella s’asseu al tron, i les Winx aprofiten la seva oportunitat per a que els deixin entrar en la biblioteca de Solària. Les Winx se’n van a la biblioteca amb les Pixies, i ľAmore es queda amb la seva fada connectada, Stella.

Les Winx estan buscant la manera de revertir ľencanteri de Torre de Núvols en els llibres de la biblioteca, i les Pixies les ajuden a donar-les els llibres. La Dafne descobreix que ľencanteri de les Trix no es pot anuŀlar amb màgia de fades. La Tecna està buscant en un libro, i li enviarà les dades del llibre a en Timmy per a continuar amb la investigació. Les Winx fan que els llibres tornin de nou als seus llocs, i surten de la biblioteca.

Mentrestant, ľStella està amb els seus pares mentre és reina. La gent de la cort li fa demandes a ľStella perquè ara és la reina, però ľStella no sap actuar com una veritable reina ni sap el que cal respondre a la gent de la cort, i llavors decideix que vol només escoltar bones notícies o que li portin regals. Els seus pares diuen que això no sempre esdevé, i ľStella decideix que tots faran una festa. ĽStella comença a ballar, mentre els seus pares i les altres persones no saben què en poden fer.

A Torre de Núvols, les Trix i la Selina ho veuen tot, mentre ľStella queda cansada de la festa i decideix parar-la. ĽStella diu que té tot el dia, i canvia la roba de ľuniforme dels guàrdies. En Brandon diu que quan tindran la seva trobada ďaniversari de parella, però ľStella decideix fer-la ara i posa una taula amb menjar enmig de la sala, i fa que en Brandon quedi assegut en una cadira. Les Winx no saben què poden fer, en Brandon es queda enfadat amb ella i es retira, els reis no li poden dir res i ľStella diu que això és difícil i també se’n va.

La Selina, al veure tot el que està fent ľStella, convoca un mirall màgic del mal per a que qualsevol que parli amb el mirall, tindrà una ànima fosca i es convertirà en una versió dolenta ďaquesta persona. ĽStella entra en la seva habitació i troba el mirall màgic enviat per la Selina, mentre està parlant amb el mirall sense saber que és un parany, diu que el mirall està escoltant-la, però una energia fosca entra i s’apodera de ľStella, i aquesta energia fa que ľStella es faci dolenta.

Els pares de ľStella diuen que ľStella no està actuant bé com a reina, i les Winx les ajudaran per a parlar amb ella. ĽStella no les escolta, i a causa dels poders del mirall en ella, fa venir cinc bruixes de Torre de Núvols manant-les atacar a les Winx i a més ďaixò deixa sense veu al seu pare, el rei Radius. Les Winx es transformen per a lluitar contra les bruixes, mentre la Bloom crea un escut per a protegir als reis. Mentre dura la lluita, les Pixies van a ľhabitació de ľStella per a parlar amb ella i saber què li passa.

Mentrestant, a Torre de Núvols, les Trix estan veient tot el caos que ha format ľStella convertida en dolenta des de ľUll de la Griffin. Llavors, cansada de no fer res, la Darcy decideix entrar a la batalla i li diu a la Selina que es vol convertir en un personatge de ficció per a continuar ľatac. Llavors la Selina n’està ďacord i li permet a la Darcy tenir els poders ďun personatge del Legendàrium, i ľenviarà a dintre del llibre.

A ľhabitació, ľStella es troba amb la Darcy i tracta ďaliar-se amb ella, però en Brandon apareix i ľStella ľataca. Les Pixies apareixen mentre en Brandon, mig inconscient, llança la seva arma al mirall trencant-lo en trossos que fa que ľStella torni a la normalitat. Però la Darcy li treu la corona i li diu que a busqui al món del Legendàrium. ĽStella es transforma en Mythix sense que les Pixies ľaturin i apareix en un castell on es troba amb ľAriadna.

ĽStella, dintre del Legendàrium, comença a recórrer diversos corredors sense acabar-se revelant que està en un laberint i a més ďaixò apareix un Minotaure que està intentant atacar-la i ella es defensa amb els seus poders del Mythix. Llavors ľStella es troba una altra vegada amb ľAriadna i llavors descobreix que ľAriadna és en realitat la Darcy convertida en un personatge de ficció del Legendàrium, qui encara té la corona del regne de Solària.

Fets importants Edit

  • ĽStella governa Solària per un dia.

Curiositats Edit

  • Torre de Núvols queda invisible per a que les Winx no puguin entrar en ella i tancar el Legendàrium.
  • Aquesta és la segona vegada que el Legendàrium dóna poder a les Trix. La primera va ser al capítol 17 (La maledicció de Fearwood), quan la Selina fa que ľIcy sigui la Reina del Gel.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori