FANDOM

Renéixer de les cendres
Temporada 3, capítol 16
Winx68.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 5 de març del 2007
Data de llançament (EUA) 12 de desembre del 2011
Noms originals
Nom en italià Dalle ceneri
Nom en anglès (EUA) From The Ashes
Successió de capítols
Anterior
Ľilla dels dracs
Següent
El cau de les serps
Llista de capítols

Renéixer de les cendres és el capítol 16 de la temporada 3 de la sèrie Winx Club i el capítol 68 en total. Va estrenar-se el 5 de març del 2007 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Font Vermella, on en Timmy troba una transmissió de la Tecna, i avisa en Brandon i ľSky. Resulta que la Tecna no va morir, només va quedar atrapada a la Dimensió Omega. En Brandon avisa les Winx.

A Torre de Núvols, en Valtor observa als Especialistes i crida a les Trix sobre la Tecna. En Valtor informa a les Trix que la Bloom ha anat a la illa de Pyros a reforçar els seus poders, i per això les Trix han ďevitar que la Bloom surti de Pyros.

A Alfea, ľSky i en Riven diuen a les Winx que es quedaran a Font Vermella per ľamenaça ďen Valtor. La Griselda diu a la directora Faragonda que les Winx se’n van a la Dimensió Omega. Les Winx i alguns Especialistes surten ďAlfea amb una nau.

A Pyros, la Bloom està sent perseguida per un monstre, i ha de saltar per uns pilars. LaBloom aconsegueix despistar al monstre, i descansa. En Brandon es lamenta que la Bloom i ľSky no s’hagin trobat, i ľStella va amb ella. La Flora està amb ľHèlia.

A Pyros, una mà desperta la Bloom, i llavors ve un terratrèmol. Gairebé cau per una esquerda, però és salvada per algú amb una corda. La Bloom desperta i troba una dona anomenada Maia.

La Bloom explica a la Maia que vol trobar els seus pares biològics. La Maia posa la mà sobre la Bloom i descobreix tot sobre ella. La Maia ofereix ajuda a la Bloom, i diu que ha de buscar en el seu interior.

La nau arriba a la Dimensió Omega, mentre la Maia està entrenant la Bloom. En Timmy troba el senyal de la Tecna, i baixen de la nau. Les Winx tenen fred, i es troben amb alguns presoners. En Timmy troba el transmissor de la Tecna, però ella no hi és.

A Pyros, la Maia segueix entrenant la Bloom i ha de lluitar contra un monstre. La Bloom aconsegueix vèncer al monstre, mentre a la Dimensió Omega uns guàrdies apareixen i pregunten qui són. En Timmy intenta parlar amb ells però els guàrdies ataquen ľequip, i les Winx es transformen.

Les Winx cauen per un barranc, i els Especialistes segueixen lluitant. Els guàrdies tiren pedres, i deixen inconscients als Especialistes. A Pyros, la Maia dóna un collaret amb una ampolla a la Bloom on està ľessència de Pyros, i diu que ella s’ha de concentrar. Llavors apareixen les Trix, buscant la Bloom.

La Bloom es concentra per unir la màgia dels dracs de Pyros, i llavors troba les Trix. La Bloom comença a lluitar contra les Trix, i llavors la Bloom reuneix la seva fúria contra en Valtor, obté ľEnchàntix i aconsegueix derrotar les Trix.

La Bloom se n’alegra perquè ha aconseguit ľEnchàntix, i la Maia diu que ho ha aconseguit per força de voluntat, i ja està preparada per tornar a Alfea.

Fets importants Edit

  • La Bloom coneix la Maya, una habitant de Pyros.
  • En Timmy avança amb el projecte de la recerca de la Tecna.
  • ĽHèlia, en Brandon, en Timmy i les Winx van a la Dimensió Omega per a trobar la Tecna.
  • La Bloom guanya el seu Enchàntix per pura força de voluntat, per és incomplet i no està totalment desenvolupat.

Curiositats Edit

  • És confirmat que una fada pot obtenir un nivell de fada superior amb força de voluntat (la Bloom), i això és repetit amb la Roxy a la temporada 4, però la transformació és incompleta.
  • Quan la Bloom derrota les Trix i cau al terra, les seves ales li falten.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori