FANDOM

Retorn a Alfea
Temporada 5, capítol 3
Winx107.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 18 ďoctubre del 2012
Data de llançament (EUA) 16 de setembre del 2012
Noms originals
Nom en italià Ritorno ad Alfea
Nom en anglès (EUA) Return to Alfea
Successió de capítols
Anterior
La mutació ďen Tritannus
Següent
El llibre del Sirènix
Llista de capítols

Retorn a Alfea és el capítol 3 de la temporada 5 de la sèrie Winx Club i el capítol 107 en total. Va estrenar-se el 18 ďoctubre del 2012 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea on comença un nou curs, i la Faragonda dóna la benvinguda a les noves fades. La Faragonda presenta la Roxy perquè és de la Terra, i llavors apareixen les Winx. Les fades se n’alegren de veure de nou les Winx. Les fades entren a ľedifici, i la Roxy diu a les Winx que està nerviosa.

Els Especialistes arriben amb una nau per veure les Winx, però ľSky ve en una moto. La Bloom nota que ľSky està trista, i és perquè va perdre el penjoll ďEraklyon. Llavors la princesa Krystal de Linfea ve a saludar ľHèlia i la Flora saluda la princesa del seu planeta. Però es posa gelosa, perquè la Krystal i ľHèlia eren amics en la infància.

Les Winx expliquen a la Faragonda el problema ďen Tritannus, i que el Believix no és suficientment fort sota ľaigua. La Faragonda diu que han ďaconseguir el Sirènix, una transformació del mar. Les Winx han de trobar el llibre del Sirènix a la biblioteca, però la Faragonda no sap on es troba i explica que cal preguntar a la Dafne.

La Layla rep una trucada de la seva mare, per la situació a Andros. Als oceans ďAndros, el rei Neptú s’enfada perquè en Tritannus va escapar, i les Selkies expliquen que va utilitzar el seu trident per convertir als guàrdies en monstres. En Neptú vol destruir en Tritannus, i la Ligea i en Nereus diuen que han de parlar amb en Tritannus. Però en Neptú vol destruir-lo com sigui.

La Bloom troba la Dafne, i pregunta on està amagat el llibre del Sirènix. La Dafne diu que el Sirènix és perillós, perquè les tres bruixes ancestrals van llançar un encanteri contra el Sirènix i ella es va transformar en un esperit sense cos. La Bloom diu que ho necessita, i la Dafne diu que està a la Secció Secreta ďAlfea.

Al mar, en Tritannus diu que necessita més petroli. Les Trix informen a en Tritannus que les Winx han tornat a Alfea, i que sempre són derrotades per les Winx. En Tritannus fa a les Trix més fortes amb el seu trident. A Alfea, la Bloom diu a les altres Winx que el llibre del Sirènix està a la Secció Secreta ďAlfea, i han de trobar-lo. Els Especialistes les ajudaran.

La Flora pregunta a ľSky si ha donat el penjoll ďEraklyon a la Bloom, però ľSky canvia de tema. La Layla troba la porta a la Secció Secreta, i entren. Però les Trix també estan a Alfea. Les Winx comencen a buscar, amb ľajuda de la tecnologia de la Tecna. Però les Trix apareixen.

Les Trix comencen a atacar les Winx i ľSky, i en Brandon, ľHèlia i la Krystal vénen a ajudar. Les Trix ataquen ľHèlia, i la Flora i la Krystal treuen ľHèlia de la biblioteca. La Krystal diu a la Flora que té poders curatius, i cura ľHèlia. A la biblioteca les Winx es transformen.

Les Winx comencen a atacar les Trix, però les Trix ara són més fortes. ĽStormy llança els llibres de la biblioteca i es transformen en un monstre. La Layla aconsegueix destruir al monstre, i les Winx ataquen les Trix. ĽIcy es disposa a destruir la Bloom, però ľSky es posa al mig i rep ľatac.

ĽSky cau al terra, just quan arriben la Faragonda i la Griselda. Les Trix se’n van. La Bloom va amb ľSky, que està inconscient a terra. ĽSky desperta, i la Bloom ľabraça i se n’alegra perquè és viu. Però ľSky no sap qui és la Bloom, i la Bloom queda molt sorpresa per això.

Fets importants Edit

  • La Roxy és introduïda a les altres alumnes a Alfea.
  • La Krystal, la princesa de Linfea, és presentada com una vella amiga de ľHèlia.
  • La Krystal comença a interrompre la relació entre la Flora i ľHèlia.
  • És revelat que el Sirènix és un antic poder que va néixer de la màgia del mar.
  • És revelat que la Dafne va ser ľúltima de les fades conegudes per haver adquirit el Sirènix.
  • Les Trix obtenen més poders amb ľajuda ďen Tritannus.
  • La Dafne explica a la Bloom que va adquirir el Sirènix per a ajudar a protegir Dòmino contra les bruixes ancestrals, però les bruixes havien coŀlocat un encanteri sobre el Sirènix, que, quan la Dafne va intentar utilitzar-lo contra les bruixes ancestrals, va fer que el seu poder es tornés contra ella mateixa i la va transformar en un “esperit sense cos”.
  • ĽSky és atacat per les Trix i rep amnèsia, i oblida tota la seva vida i la seva relació amb la Bloom.

Curiositats Edit

  • ĽSky, quan rep amnèsia, oblida la Bloom i trenquen la relació. Això podria significar que la profecia sobre el penjoll ďEraklyon que ľSky va esmentar podria ser veritat.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori