FANDOM

Retorn a la Badia del Paradís
Temporada 7, capítol 16
Winx172.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 28 de setembre del 2015
Data de llançament (EUA) 28 de febrer del 2016
Noms originals
Nom en italià Ritorno a Baia Paradiso
Nom en anglès (EUA) Back to Paradise Bay
Successió de capítols
Anterior
Les pedres màgiques
Següent
Perdudes en una gota
Llista de capítols

Retorn a la Badia del Paradís és el capítol 16 de la temporada 7 de la sèrie Winx Club i el capítol 172 en total. Va estrenar-se el 28 de setembre del 2015 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a la Terra, a la platja de Badia Paradís, on ľSky i en Nex estan fent una competició. La resta dels Especialistes i les Winx es reuneixen, però ľStella i en Brandon no hi són. Mentrestant, ľStella està descansant i uns animals la molesten, però ella no se n’adona.

En Brandon està intentant agafar flors per a la seva xicota Stella, i després de lluitar contra uns animals, ho aconsegueix. Però ľStella està coberta de sorra, i en Brandon creu que és un monstre. ĽStella s’enfada, i en Brandon li dóna les flors. ĽStella ľhi agraeix, i llavors les Winx vénen a dir que tenen una missió.

Ľequip comença a caminar, i troben que la natura està en harmonia i en un llac hi ha molts cignes. Llavors reben una trucada del seu telèfon mòbil, i ľAmarok parla dient que està jugant amb els tigres. Els Especialistes se sorprenen en veure el llop parlar, i les Winx diuen que gràcies als seus Tynix els animals màgics poden parlar.

Els animals màgics estan jugant, fins que la Roxy ve a aturar els animals i diu que ells li van robar el seu telèfon mòbil. Després informa que els animals de la Roxy han detectat perill en els animals de Badia Paradís. La Bloom decideix dividir-se en dos equips, i es posaran a buscar problemes.

La Flora dirigeix les Winx, i llavors les Winx cauen i acaben en una zona morta. Les Winx es transformaran en el Tynix per entrar en un nou Mini-Món, el Mini-Món fulla. Les Winx es reuneixen amb els seus animals màgics transformats, i comencen a volar pel Mini-Món fulla.

Les Winx troben una petita criatura que està sent atacada, i les Winx la defensen. La petita criatura els agraeix la seva ajuda, i informa que una planta específica desestabilitza Badia Paradís. ĽStella diu que el seu xicot li ha fet un collaret amb aquesta planta, i la criatura pensa que les Winx són enemigues i reuneix el seu equip per atacar-les.

Les Winx lluiten contra les criatures, però al final les criatures descobreixen que les Winx són més fortes. Llavors les Winx decideixen parlar, i les criatures diuen que elles són les seves enemigues perquè les Winx van ser qui van desestabilitzar Badia Paradís. Les Winx queden sorpreses, i acaba el capítol.

Fets importants Edit

  • Les Winx descobreixen un nou Mini-Món, que és el Mini-Món fulla.

Curiositats Edit

  • Aquest capítol marca la primera aparició de la Badia del Paradís des de temporada 5.
  • En una escena, la cua ďen Flitter hi falta.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori