FANDOM

Somnis desfets
Temporada 6, capítol 11
Winx141.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 17 de març del 2014
Data de llançament (EUA) 17 de maig del 2014
Noms originals
Nom en italià Sogni infranti
Nom en anglès (EUA) Broken Dreams
Successió de capítols
Anterior
Ľhivernacle ďAlfea
Següent
Els fills de la nit
Llista de capítols

Somnis desfets és el capítol 11 de la temporada 6 de la sèrie Winx Club i el capítol 141 en total. Va estrenar-se el 17 de març del 2014 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en Torre de Núvols, on les Trix entrevisten algunes estudiantes, i rebutgen a moltes a causa de les seves normes dures. Ľúnica que no és com les altres bruixes és una noia anomenada Lazuli, que era una fada (possiblement qui va sortir de ľescola ďEraklyon) i va decidir canviar-se al costat de les bruixes.

Les Trix se sorprenen que la fada vulgui trair les seves amigues tancant-les en gàbies de cabell, i després se’n recorden que li planejaran una emboscada a la Bloom (després de rebutjar una noia que s’assembla amb la Bloom). Abans ďanar-se’n, les Trix recluten la Lazuli com la nova bruixa i li treuen les seves ales, i després li ordenen que deixi anar les seves amigues, però en realitat la Lazuli les converteix en monstres.

A Alfea, la Griselda està fent una revisió pels corredors, i escolta una música clàssica. Ella investiga i troba un gimnàs màgic, on estan entrenant les Winx i els Especialistes. La Layla li informa de ľobertura oficial del seu gimnàs, i la Griselda creu que fades i Especialistes treballant junts sembla una mica inapropiat.

La Layla argumenta que necessiten alguna cosa de distracció des que la Bloom se n’ha anat. La Griselda està ďacord amb la idea perquè els alegrarà. La Layla instrueix ľStella, la Flora, la Musa i la Tecna fan alguns moviments de ball, llavors ľStella es queixa. Ella suggereix un canvi ďestil, i la Layla s’empipa amb ella i diu que estan entrenant per a la resistència, no ľaparença.

ĽStella afegeix unes ales falses i diu que segueixin els seus moviments. No obstant això, les ales resulten ser una mica difícils de manipular, fent que es caiguin o bloquegin els seus moviments, i la Layla s’empipa i li diu a ľStella que no perdi el temps, però ľStella s’ofèn i se’n va.

La Tecna i la Musa van a buscar ľStella per a tractar de calmar-la. La Flora suggereix a la Layla que cal tornar a ľhivernacle per a investigar, però la Layla es nega dient que prefereix continuar amb la seva formació. Tot això és observat per les Pixies, sabent que les Winx no són les mateixes sense la Bloom.

La Lockette està especialment deprimida perquè sap que la Bloom tampoc és feliç i pren la decisió ďanar a Gardènia, i les Pixies la segueixen. Després de ľentrenament, en Roy i en Nex desafien la Layla en una carrera de patinatge, i ella accepta ja que li agradarà. En Roy i en Nex intenten guanyar-se la Layla.

A Gardènia, la Bloom es troba a la seva habitació deprimida, i la Mike intenta animar-la amb un truc de màgia però falla. La Vanessa llavors assegura a la Bloom que tots es donaran compte del seu problema i que sempre hi seran allà amb ella. A ľoficina de la Griffin, la Selina estava tenint una reunió secreta amb ľAcheron, qui li diu que si no aturen les Winx, es reuniran amb ľEldora. Abans que la Selina pugui continuar, acaba ràpidament el contacte quan les Trix entren.

Les Trix utilitzen ľUll de la Griffin per a descobrir que la Bloom està a la Terra, i li diuen a la Selina que iniciï un atac. A continuació utilitza el Legendàrium per a despertar uns vampirs, també coneguts com Fills de la Nit, per a envair Gardènia i caçar la Bloom. Els vampirs arriben fins a Gardènia i s’infiltren en una festa gòtica que se celebrarà prop.

La Flora està a ľhivernacle de ľEldora i utilitza un encanteri sobre les plantes per a donar-los veu amb la fi de comunicar-se amb ells. Ella demana a la plantes per a identificar la flor de ľEldora. Cap de les plantes en sap res, però un circell rosa en sap una mica de la flor, i ďacord a ell, es diu Lenusha i és una flor molt estranya que creix en un lloc que es troba a Gardènia.

La Flora queda sorpresa perquè la flor està a la ciutat de la Bloom, i recorda el que va dir en Lu Wei a ella i a la noies quan estaven a la Xina, que ľEldora va quedar a descansar on creix la flor. Per desgràcia, el circell no sap la seva localització exacta, però almenys la Flora és capaç de limitar la recerca.

A ľhabitació de la Layla, la Musa i la Tecna arrosseguen ľStella a ľhabitació per a parlar amb la Layla. En lloc ďaixò, es converteix en una gran discussió entre les dues. La Flora entra i ràpidament informa sobre la Lenusha que està a Gardènia. Elles escolten en Kiko trist, òbviament deprimit per no estar amb la seva propietària i amiga. ĽStella el recull i tranquiŀlitza en Kiko dient que totes elles veuran la Bloom aviat, i després ľStella i la Layla es reconcilien.

La Bloom està encara en una depressió, tractant ďesbrinar per què la Selina s’ha tonat en contra ďella ja que abans eren tan amigues. Ella mira un dibuix infantil que va fer ďella mateixa i la Selina quan eren nenes, i després percep que a la imatge hi ha dibuixada de la flor de ľEldora, que estava en un lloc anomenat Bosc de les Flors, un lloc que ella hi anava molt. La Bloom en aquest moment es dóna compte de que la fada madrina viu allà mateix, a Gardènia.

Pels carrers de Gardènia, les Pixies es teletransporten on veuen uns joves que aniran a la festa gòtica. ĽAmore llavors detecta els Fills de la Nit que s’apropen i nota alguna cosa estranya en ells. Les Pixies els segueixen a la festa. A la festa, els Fills de la Nit, ďun en un, utilitzen els seus poders per a hipnotizar tothom ďallà convertint-los a tots en esclaus sense ment.

Els Fills de la Nit donen ordres als joves de la festa de fer-se càrrec de Gardènia i per a trobar i destruir la Bloom. La Lockette immediatament puja i ataca al líder però és més fort. Ella crida demanant ajuda, on la Bloom des de casa seva la detecta per la seva unió màgica, i llavors es transforma ràpidament i surt de casa seva per a trobar-la.

La Lockette esquiva els atacs del vampir líder i gairebé es converteix en un esclau, però és salvada per la Chatta. Abans que els vampirs puguin tractar ďhipnotizar les Pixies, la Bloom arriba i els ataca. Ella atrapa les Pixies i escapen. La Bloom els preguntava què hi feien allà i la Lockette respon que van venir a visitar-la i van acabar a la festa.

La Bloom no creu que els Fills de la Nit siguin reals i estiguin a Gardènia, i percep que el Legendàrium n’és el responsable. Els vampirs ataquen freqüentment mentre la Bloom i les Pixies rebutgen alguns atacs però els vampirs són més resistents del que pensaven en un principi. A Alfea, les Winx pressenteixen que les Pixies estan en perill, mentre la Bloom i les Pixies continuen la seva interminable lluita.

Fets importants Edit

  • La Selina convoca els Fills de la Nit per a atacar la Bloom.
  • Les Pixies van a Gardènia per a animar la Bloom.
  • La Flora diu a la resta de les Winx que ľEldora viu a Gardènia.
  • Els Fills de la Nit utilitzen els seus poders per a hipnotizar tots els joves de Gardènia, transformant-los en esclaus.

Curiositats Edit

  • Una de les noies que va a ľauditori amb les Trix s’assembla a la Bloom durant la temporada 5.
  • En una escena, els ulls de la Bloom són taronges.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori