FANDOM

1.jpg

Temporada 1.

La temporada 1 de Winx Club va ser estrenada el 28 de gener del 2004 a Itàlia i té 26 capítols.

Argument de la temporada Edit

La Bloom, una noia suposadament comuna del planeta Terra, viu una vida perfectament normal a la ciutat de Gardènia amb el seu pare, la seva mare i el seu conill mascota, Kiko, fins que ella es troba amb ľStella, la princesa del planeta Solària, que està sent atacada. La Bloom ajuda ľStella, i descobreix els seus poders màgics quan ella esquiva atacs ďun grup de monstres. ĽStella convenç la Bloom a anar amb ella a ľescola Alfea, una escola per a fades a la Dimensió Màgica. A Alfea, la Bloom forma el “Winx Club”, amb les seves quatre amigues i companyes: ľStella, la Musa, la Tecna i la Flora. Una criatura mítica anomenada Dafne apareix als somnis de la Bloom. Més tard, elles formen una amistat amb els especialistes de Font Vermella: Brandon, Riven, Timmy i Sky, que també es fan els interessos amorosos del grup. Elles també fan enemics a Màgix, tres bruixes anomenades “Les Trix” (Icy, Darcy i Stormy). Elles són bruixes de Torre de Núvols, una escola per a bruixes i màgia negra que és aproximadament equivalent a Alfea, i estan a la recerca del poder del Foc de Drac, que està suposadament emmagatzemat a ľanell màgic de ľStella. No obstant això, elles perceben que el Foc de Drac està en la Bloom, llavors les Trix roben els seus poders i evoquen ľExèrcit de les Tenebres. Les bruixes de Torre de Núvols i els herois de Font Vermella s’ajunten a Alfea per intentar derrotar les Trix. Durant aquest temps, la Bloom descobreix que el Foc de Drac no es pot treure ďella. La Bloom també comença a aprendre els secrets de les seves veritables arrels, i descobreix qui són els seus pares de debò, també descobreix les seves habilitats màgiques i que la Dafne és la seva germana més gran.

Capítols (2004) Edit

Successió de temporades Edit

Temporada actual Temporada següent
Temporada 1 Temporada 2

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori