FANDOM

Timmy
Especialista
Timmy.png
Informació personal
Edat 17 anys (al començament de la sèrie)
Aniversari 15 de febrer
Habilitats Ús ďuna pistola làser
Color dels cabells Magenta
Color dels ulls Violeta
Parella Tecna
Informació a la sèrie
Primera aparició Un fet inesperat

Timmy és un especialista tímid però és el cervell dels especialistes, i el seu interès ďamor és la Tecna.

Personalitat Edit

En Timmy ve ďuna família de científics prestigiosos de Màgix. Li encanta la tecnologia i naus voladores de Font Vermella. La seva aptitud per la tecnologia li fa el nòvio perfecte per la Tecna. Ell és dolç, però tímid, encara que sembli covard de vegades. A la temporada 2, és tan tímid que interfereix amb ell dient-li a la Tecna el que sent per ella. Ell estima la Tecna, però no li podia dir-li això. Ell és el menys expert dels especialistes en matèria de combat. Ell es descriu com a punt per guanyar la Tecna en els videojocs, a la temporada 3. La Tecna també té alguns forts sentiments cap en Timmy, però també té por de mostrar-los.

Història Edit

Temporada 1 Edit

En Timmy apareix per primera vegada juntament amb els altres especialistes al primer capítol quan van venir a Gardènia, per ajudar ľStella i la Bloom. A Alfea, es va trobar amb les Winx i es va interessar en la Tecna. Naturalment, ell és tímid i insegur. Va intentar utilitzar la seva experiència en tecnologia per relacionar-se amb la Tecna.

Temporada 2 Edit

Ell va ser víctima ďuna broma de la Fosca Bloom, la Bloom posseïda per en Lord Darkar, i més tard va permetre que les Trix s’anessin amb el Còdex de Font Vermella, i la Tecna trenca a plorar. La Tecna li va cridar covard, i es frusta perquè a vegades només parla de tecnologia. Però, més tard formen una parella i la Tecna aconsegueix el Chàrmix.

Temporada 3 Edit

Quan la Tecna va caure en el buit del portal de la dimensió Omega, en Timmy estava desconsolat, però no estava disposat a renunciar-hi. Li va dir a en Riven que encara podia “sentir” la seva presència, i va inventar una màquina per buscar-la. Per fer la màquina de la Tecna, en Timmy havia ďexpressar els seus sentiments i descriure-la a ella. Les Winx van ajudar a fer-ho. Aquest esforç es va realitzar correctament, i va conduir a una expedició per rescatar-la.

Temporada 4 Edit

Igual que tots els altres especialistes, en Timmy va ser enviat a la Terra per protegir les Winx de qualsevol perill (en aquesta temporada els Mags del Cercle Negre). Ells es van acostar a les Winx i els va ajudar a rescatar la Roxy, ľúltima fada al planeta Terra. En aquesta temporada, en Timmy sembla créixer de músculs i inteŀligència, i en Riven fins i tot comenta: “Timmy, estàs començant a ser aterridor”.

Temporada 5 Edit

Al capítol 21 (Una cita perfecta), la Tecna i en Timmy van tenir la seva primera cita, que va ser organitzada per les Winx i els altres especialistes. Després ďaquesta cita, es pot dir oficialment que estan sortint.

Personatges de Winx Club
Fades Winx: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDafne
Especialistes: SkyBrandonRivenTimmyHèliaNabuRoy | Paladins: ThorenNex
Enemics de les Winx: Les TrixLord DarkarValtorEls Mags del Cercle NegreTritannusSelinaKalshara i BrafiliusMés…
Altres personatges aliats de les Winx: PixiesSelkiesAnimals màgicsMés aliats…

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori