FANDOM

Trampa per a fades
Temporada 3, capítol 11
Winx63.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 21 de febrer del 2007
Data de llançament (EUA) 5 de desembre del 2011
Noms originals
Nom en italià Trappola per fate
Nom en anglès (EUA) A Trap for Fairies
Successió de capítols
Anterior
Alfea sota setge
Següent
Les llàgrimes del salze negre
Llista de capítols

Trampa per a fades és el capítol 11 de la temporada 3 de la sèrie Winx Club i el capítol 63 en total. Va estrenar-se el 21 de febrer del 2007 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Alfea, on la Mirta es preocupa per la Lucy. Les Winx surten ďAlfea a la recerca de la Faragonda per ľatac ďen Valtor. Les Pixies volen ajudar a les Winx amb la recerca de la Faragonda.

A Torre de Núvols, les Trix volen venjança. Però en Valtor diu que les Trix són incompetents i necessita una persona amb qui compartir el seu poder. De moment en Valtor diu a les Trix que vigilin la Griffin.

Les Winx troben que va haver-hi un gran atac. La Flora intenta parlar amb la naturalesa, i descobreix que els arbres van ser testimonis de la batalla entre en Valtor i la Faragonda, però saben que la Faragonda està viva. I els arbres detecten que en Valtor va anar cap a Torre de Núvols.

La Mirta arriba a Torre de Núvols, i es troba amb les Winx. La Mirta s’espanta, i després diu que vol saber què li va passar a les altres bruixes. Mentrestant, les Pixies busquen pistes ďen Valtor. Llavors les ataquen uns monstres.

Les Winx i la Mirta entren a Torre de Núvols i troben que ľescola està buida, i les bruixes estan a la infermeria en un estat de coma rar, amb la finalitat de regenerar els seus poders per tornar a lluitar. Llavors les Winx senten un soroll i les portes desapareixen.

Les Pixies descobreixen que els monstres són com a tigres, i ľAmore llança un encanteri perquè només tinguin amor als seus cors. A Torre de Núvols, les professores van ser convertides en monstres. Les Winx es transformen per lluitar.

Les llums s’apaguen, però ľStella iŀlumina la zona. Les Winx utilitzen convergència, i ataquen als monstres. En Valtor ho observa tot, i les Trix volen actuar. Llavors en Valtor descobreix la Mirta, i vol saber tot ďella per atacar.

La Mirta troba la Lucy i va amb ella, però és un parany i la captura en Valtor. Ell informa que la seva convergència no funciona per un encanteri negatiu, i crea un forat al terra. En Valtor baixa al menjador, i les Winx segueixen lluitant contra ell. Però en Valtor diu que Torre de Núvols està sota el seu control, i unes mans atrapen les Winx.

Les Pixies volen deixar als tigres, però podrien enfadar-se si els deixen. La Piff fa que es dormin, i les Pixies se’n van a buscar la Faragonda. A Torre de Núvols, les professores diuen que la Griffin intenta escapar, i en Valtor ordena a les bruixes que acabin amb elles.

Les Winx descobreixen que en Valtor no va bloquejar la convergència, només la capacitat de tocar-se. Llavors utilitzen una convergència a distància, i aconsegueixen escapar. Però la mà màgica segueix a les Winx. En Valtor augmenta la força màgica de la porta de la Griffin.

Les Winx i la Mirta volen obrir la porta, però la Griffin diu que si intenten obrir la porta revelaran a en Valtor la seva posició. Després les Winx informen a la Griffin que la Faragonda ha desaparegut. La Griffin diu que han de trobar als monstres que han fet els túnels.

Les Pixies segueixen buscant, i van a parar a un salze. Les Winx troben amb monstres, i descobreixen que tenen la marca ďen Valtor i per això no poden ajudar-les. Llavors Layla utilitza la seva pols de fada i trenca ľencanteri en els monstres.

Els monstres diuen que en Valtor ha atrapat la directora Faragonda en un salze, per un encanteri màgic. Les Winx arriben amb ľarbre, i descobreixen que la Faragonda s’ha barrejat amb ľarbre. Però les Trix les estan observant, i també hi ha amagat un noi amb una capa.

Fets importants Edit

  • Les Winx van a Torre de Núvols per a buscar la Faragonda.
  • La Mirta torna a Torre de Núvols per a buscar la Lucy.
  • Les Winx busquen la Faragonda i al final descobreixen que ha estat convertida en un roure.

Curiositats Edit

  • A la bola ďen Valtor hi ha un error: la Flora té el seu Enchàntix però encara no ha aconseguit aquesta transformació.
  • Quan ľStella i la Musa fan la convergència per a derrotar dues bruixes, la Flora apareix amb el seu Enchàntix.
  • En Nabu apareix per primera vegada, però encara no parla.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori