FANDOM

Un amic del passat
Temporada 7, capítol 5
Winx161.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 23 de setembre del 2015
Data de llançament (EUA) 24 de gener del 2016
Noms originals
Nom en italià Un amico dal passato
Nom en anglès (EUA) A Friend From The Past
Successió de capítols
Anterior
El primer color de ľunivers
Següent
Aventura a Linphea
Llista de capítols

Un amic del passat és el capítol 5 de la temporada 7 de la sèrie Winx Club i el capítol 161 en total. Va estrenar-se el 23 de setembre del 2015 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença al Parc Natural ďAlfea, on la Roxy està plorant perquè en Brafilius li ha robat la seva Pedra dels Records, i ara ell podrà viatjar en el temps. La Bloom intenta consolar la Roxy, dient que les Winx sempre seran les seves amigues.

A la cova de la Kalshara i en Brafilius, la Kalshara està dient que ha ďaconseguir ľanimal amb el primer color de ľunivers, per tenir poder absolut sobre els animals màgics. Llavors en Brafilius ve amb ľescava-forats i diu a la Kalshara que té una cosa nova. La Kalshara s’enfada perquè ha portat només una pedra, i en Brafilius diu que aquesta pedra és especial, perquè amb ella es podrà viatjar en el temps, i podran trobar ľanimal que estan buscant, que està a la prehistòria de Màgix.

La Kalshara envia en Brafilius al passat, per buscar els plora-plores. En Brafilius activa la pedra dels records de la Roxy i com les pedres estan interconnectades màgicament, les Winx també ho fan. Les Winx s’acomiaden de la Roxy i dels Especialistes, i viatgen a la prehistòria de Màgix.

Al passat, les Winx apareixen en unes muntanyes, on hi ha uns animals salvatges que estan volant. ĽStella dóna a les Winx uns vestits que semblen aquests animals, per poder passar desapercebudes. Però els animals salvatges vénen a atacar les Winx, perquè les han vist amb aquests vestits. Els animals destrueixen la plataforma que estaven les Winx, i elles cauen. La Bloom diu que han de transformar-se, però ľStella diu que podran volar amb les ales dels vestits, i elles comencen a volar.

Les Winx descobreixen que en Brafilius està controlant els animals salvatges, i ell també ve a atacar-les. En Brafilius ordena als animals atacar les Winx, que estan hipnotitzats per en Brafilius. Ľanimal ďen Brafilius llança uns projectils que destrueixen les ales dels vestits de les Winx, i les Winx comencen a caure al buit. Ara en Brafilius es podrà concentrar en la missió.

A terra, les Winx descobreixen que estan sobre un ou enorme, que es trenca. Dins de ľou hi ha un dinosaure bebè nounat, i pensa que les Winx són la seva família. Les Winx decideixen que aniran a trobar la seva mare, i es treuen els vestits en forma de dinosaure. ĽStella dóna a les Winx uns nous vestits, però ara el dinosaure no reconeix les Winx.

El dinosaure es posa a plorar i retrocedeix. La Layla li dóna una pilota feta amb Mòrfix, i comença a jugar amb ell. Les Winx comencen a buscar els plora-plores, però no n’hi ha cap animal a la zona, i les Winx han ďanar amb compte. Les Winx es comencen a cansar de buscar, i ľStella crea uns sucs de fruita. Però el dinosaure se’ls menja juntament amb els gots. ĽStella crea uns altres sucs, però resulta que estan damunt ďun animal camuflat.

Les Winx descobreixen que n’hi ha molts animals màgics a la zona, només estaven camuflats i tots comencen a moure’s. I també troben la mare del dinosaure, que camina cap a les Winx. Però més tard el bebè dinosaure i la seva mare s’espanten. La raó ďaixò és perquè el plora-plora que estan buscant, ľSquonk, apareix davant ďells. ĽStella ľinsulta i ľSquonk es posa a plorar, i les seves llàgrimes inunden tota la zona. Les Winx i el dinosaure bebè són impulsats pel corrent de les llàgrimes de ľSquonk.

Les Winx decideixen transformar-se per salvar el dinosaure bebè, perquè la seva mare no pot. La Bloom salva el dinosaure bebè, i la seva mare els ho agraeix. Les Winx continuen buscant el plora-plora, mentre que en Brafilius també ľestà buscant. Una serp fa que en Brafilius caigui del seu animal, però la serp s’espanta de ľaspecte ďen Brafilius. Ell troba ľSquonk, però una planta carnívora ľagafa i ľSquonk escapa.

Les Winx finalment troben ľSquonk, però en Brafilius cau davant de les Winx. Les Winx diuen que volen parlar una mica amb en Brafilius, però apareix una aranya, i en Brafilius augmenta la seva grandària i ataca les Winx, i elles queden atrapades amb les seves teranyines. Només la Layla encara està lliure i corre per aconseguir agafar en Brafilius, qui ha agafat ľSquonk.

Ľaranya geganta intenta atacar les Winx, però la mare dinosaure ve amb el seu bebè i espanta ľaranya. Però les Winx segueixen atrapades. El bebè mossega les teranyines i allibera les Winx. Mentrestant, en Brafilius utilitza el seu diamant per verificar si es tracta de ľanimal amb el primer color de ľunivers, però no és i ľinsulta. Ell comença a plorar, i en Brafilius intenta atacar-lo.

Layla arriba just a temps per evitar ľatac de Brafilius. Utilitza el seu atac especial Butterflix i salva ľSquonk, i en Brafilius és impulsat lluny ďallà per les llàgrimes. Llavors la Layla i ľSquonk s’enllacen, i la Layla pot entendre ľSquonk. Ells comencen a parlar, i ľSquonk diu que els plora-plores no són els animals amb el primer color de ľunivers. Llavors apareixen més plora-plores.

La Layla s’acomiada de ľSquonk, però ľSquonk vol seguir amb ella al present. I al present, la Layla està en una cita amb en Nex. Quan són a punt de fer-se un petó, ľSquonk es posa enmig, i en Nex s’espanta. Llavors la Layla li presenta ľSquonk a en Nex, i el capítol acaba.

Fets importants Edit

  • En Squonk es fa ľanimal màgic de la Layla.

Curiositats Edit

  • En una escena, les ales de la Flora són morades en comptes de verdes.
  • En una escena, les ales de ľStella són morades en comptes de rosa, però aquest error es repeteix en altres capítols.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori