FANDOM

Un món boig, boig
Temporada 7, capítol 21
Winx177.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 1 ďoctubre del 2015
Data de llançament (EUA) 20 de març del 2016
Noms originals
Nom en italià Pazzo, pazzo mondo
Nom en anglès (EUA) Iťs La Crazy, Crazy World
Successió de capítols
Anterior
Les Winx bebès
Següent
El regne dels diamants
Llista de capítols

Un món boig, boig és el capítol 21 de la temporada 7 de la sèrie Winx Club i el capítol 177 en total. Va estrenar-se ľ1 ďoctubre del 2015 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença al Parc de Rescat Animal de Gardènia, on la Roxy diu que començarà un espectacle ďanimals. En Brafilius i la Kalshara hi entren infiltrats. Les Winx comencen ľespectacle amb els seus animals màgics. Elles diu que és el seu últim espectacle en la Terra, perquè tornaran a Alfea. La Kalshara i en Brafilius també ho han sentit.

Les Winx estan descansant, i diuen que han de tornar a Alfea per protegir els animals màgics. La Roxy s’encarregarà del parc. Els animals de la Roxy de sobte adverteixen que el clima al país africà ďEtiòpia s’està tornant rar i que les garses blaves que van migrar cap enllà també estan en risc.

Les Pixies vénen a dir que hi ha problemes en el clima, i elles volen venir amb les Winx. La Bloom accepta, i les Winx es transformen en Butterflix. Les Winx s’acomiaden dels seus animals, i van a Etiòpia amb les Pixies, on malgrat estar prop de ľEquador i el sol està molt calent, tots tenen molt fred.

Les Pixies i les Winx treballen per salvar les garses i canviar en clima, i la Cherie fa que hi hagi calor, però hi ha massa calor. La Cherie crea pluja perquè hi hagi aigua, però el núvol surt fora de control, i ara neva. En uns llocs està nevant, i en uns altres hi ha una calor excessiva. La Cherie intenta arreglar-ho, però apareix un tornado.

Les Winx veuen que les Pixies estan en perill, i la Tecna descobreix ľorigen del canvi climàtic, en una torre. La Bloom detecta màgia salvatge a la torre, i les Winx es transformen en Tynix per entrar en un Mini-Món, el Mini-Món del Rellotge de Sol. Aquest Mini-Món és un lloc molt estrany.

Al Mini-Món del Rellotge de Sol, hi ha uns animals que sembla que estan en una guerra. De sobte, les Winx queden involucrades en la guerra, i queden preses. Per sort els animals màgics les salven. La Tecna descobreix amb quatre sols no hi ha ombra, i ha de treure tres dels sols. La Tecna ho aconsegueix, i arregla el clima.

A Etiòpia, el clima torna al seu estat natural, i les garses estan segures. Les Pixies veuen que les Winx no les han necessitat. En el Mini-Món, els animals agraeixen la seva ajuda a les Winx, i fora, les Pixies diuen a les Winx que el clima ha tornat al seu estat natural.

Les Winx s’estan preparant per tornar a Alfea, ja que la seva missió ha tingut èxit. Però de sobte troben un talp excava-forats que diu que és ľanimal màgic de la Faragonda, i vol reunir-se amb la seva fada enllaçada. Les Winx queden sorpreses, i acaba el capítol.

Fets importants Edit

  • La Kalshara es fa passar pel talp de la Faragonda.

Curiositats Edit

  • En dues escenes, les ales de ľStella són de color morat en lloc de color rosa fosc i les ales de la Tecna són de color verd clar en lloc de morat.
  • En una escena, ľStella tenen dos braçalets en la seva forma Butterflix en lloc ďun.
  • En una escena, la Layla té arracades en la seva forma Butterflix tot i que no n’ha de tenir cap.
  • En una escena, les ales de la Flora hi falten.
  • En una escena, les ales de ľAmore hi falten.
  • En algunes escenes, a les ales de la Cherie hi falta la seva vora groga.
  • En una escena, la part superior de les ales de ľAmore hi falta.
  • En una escena, la roba i les ales Tynix de la Flora tenen coloració diferent a ľoriginal.
  • En una escena, les ales de la Tecna són de color verd en lloc de morat; les ales de la Bloom són de color blau en lloc de color rosa i les ales de la Flora són de color blau en lloc de verd.
  • En una escena, les ales de la Bloom són de color rosa fosc en lloc de color rosa clar.
  • En una escena, les polseres de la Flora hi falten en la seva forma Butterflix.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori