FANDOM

Una amistat trencada
Temporada 1, capítol 8
Winx8.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 13 de febrer del 2004
Data de llançament (EUA) 7 ďagost del 2004
Noms originals
Nom en italià La festa della rosa
Nom en anglès (EUA) A Friendship Sundered
Successió de capítols
Anterior
Amigues amb dificultats
Següent
Traïda
Llista de capítols

Una amistat trencada és el capítol 8 de la temporada 1 de la sèrie Winx Club i el capítol 8 en total. Va estrenar-se el 13 de febrer del 2004 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença amb un somni de la Bloom, que ho provoca el mateix ser que la va ajudar a sortir de Torre de Núvols. Llavors apareix una criatura feta de llum amb una màscara i uns mantells que pengen ďella, com una nimfa. Llavors desperta, i la Flora li comunica que és festa. Després li diu que és el Dia de la Rosa, un dia molt especial a Màgix i com que serà festa, anirà al seu planeta. La Bloom vol saber més, i la Tecna li diu que en aquest dia es felicita a les mares. La Bloom es queda a Alfea.

Al menjador, només s’han quedat la Bloom, ľStella i la Musa. La Bloom explica que es queda perquè si torna a la Terra sentiria nostàlgia. Stella diu que no va a Solària perquè els seus pares són divorciats. La Musa explica que es queda perquè la seva mare va morir quan era petita, i que aquest dia és bastant trist per a ella. ĽStella diu que a la ciutat de Màgix hi ha una festa, i el príncep Sky ľha convidat. La Musa no anirà, i se’n van ľStella i la Bloom.

A Torre de Núvols, la Griffin diu a les Trix que va rebre la queixa de la Faragonda, i que per la seva conducta ella hauria ďexpulsar-les, però els donarà una última oportunitat. També diu que els Especialistes i les Winx s’estan unint i això canviaria el poder, tret que elles facin alguna cosa. Per això explica que han ďintervenir en la reunió de les fades ďAlfea i els nois de Font Vermella que hi haurà a la ciutat de Màgix.

A Alfea, la Musa obre una flor i apareix un holograma de la seva mare, que li explica coses ďen Riven. A Màgix, el príncep Sky, en Brandon i en Riven arriben amb ľStella i la Flora, i ľSky dóna una rosa a ľStella. Ells dos es queden aturats, igual que la Bloom i en Brandon. Però en Riven segueix irritat com sempre, i diu que ell guanyarà la carrera com sigui. Un dels motoristes es xoca contra el mur.

Les Trix arriben a la ciutat, mentre en Riven diu que si guanya, anirà al ball amb la Bloom. Ella no vol sortir per res amb ell, i en Riven intenta fer-li un petó. En això en Brandon es posa gelós. Llavors la Bloom aparta en Riven i utilitza màgia per fer caure aigua sobre ell. Llavors se’n penedeix, però en Riven s’enfada i se’n va dient que les noies no les necessita ningú, i també diu que no necessita pas aquesta festa.

Les Trix ho han observat tot, i a la Darcy li agrada en Riven. ĽIcy diu que ell podria passar-se al seu costat, i llavors crida en Knut i el converteixen en Timmy. A la festa, la Bloom veu una noia ballant, i comença a alucinar que és la mateixa criatura que va veure en el somni. Llavors apareix en Timmy, i la Bloom s’estranya com és que ell hi és allà. Ell vol portar-la amb els altres, però s’equivoca en dir el nom ďen Riven. Llavors diu que per demanar-li perdó li pot donar un casc que el pilot pot conduir amb la ment. La Bloom accepta i en Timmy diu que no digui a ningú que ha estat ell.

Les Trix ho han observat tot, converteixen en Knut de la forma ďen Timmy al seu aspecte original ďogre, i pugen a un edifici per observar la carrera. ĽIcy i ľStormy detecten que a la Darcy li agrada en Riven, però ella no ho vol reconèixer. La Bloom troba als altres, i després li dóna el casc a en Riven. Ell ľagafa i segueix enfadat. La Bloom li diu a ľStella que va ser en Timmy qui li va donar el casc, i ľStella diu que ell se’n va anar a la seva casa. Llavors la Bloom sospita, mira cap amunt i veu a les Trix i en Knut.

La carrera comença, mentre la Bloom intenta aturar en Riven i ľStella la segueix. Per poder aturar-lo, la Bloom es transforma. Però a la carrera s’uneix la Darcy amb una moto, que amb màgia fa caure als altres concursants. La Darcy fa caure ľSky, i en Riven va el primer. La Bloom ve volant i intenta aturar en Riven, però les Trix activen ľelectricitat del casc i en Riven comença a sentir mal de cap.

En Riven cau, i la Bloom no pot fer res, però la Darcy el salva. Ella es presenta a en Riven, i la Bloom comença a dir que la Darcy i les seves amigues ho han provocat tot. En Riven no la creu i retorna el casc a la Bloom enfadat. Ell diu que demanarà que el traslladin a un altre equip ďespecialistes i se’n va amb la Darcy. En Brandon ha guanyat la carrera, però la Bloom està trista per tot el succeït.

Fets importants Edit

  • La Bloom pot veure la Dafne per primera vegada.
  • És el dia de la mare a Màgix (anomenat Dia de la Rosa)
  • En Riven comença a sortir amb la Darcy perquè ella el va salvar de la caiguda.
  • ĽStella informa la Bloom i la Musa que els seus pares es divorciaran.
  • La Musa diu a ľStella i la Bloom que ella va perdre la seva mare quan era molt petita.

Curiositats Edit

  • En Timmy no apareix, només apareix en Knut disfressat ďell.
  • La Flora i la Tecna només apareixen al començament del capítol.
  • La Bloom és ľúnica a transformar-se en aquest capítol.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori