FANDOM

Una cita perfecta
Temporada 5, capítol 21
Winx125.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 17 ďabril do 2013
Data de llançament (EUA) 7 ďabril do 2013
Noms originals
Nom en italià Un appuntamento perfetto
Nom en anglès (EUA) A Perfect Date
Successió de capítols
Anterior
Problemes ďamor
Següent
Escolta el teu cor
Llista de capítols

Una cita perfecta és el capítol 21 de la temporada 5 de la sèrie Winx Club i el capítol 125 en total. Va estrenar-se el 17 ďabril do 2013 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença al simulador, on les Winx s’estan entrenant. Les Winx són atacades per un monstre, i al final la Tecna ha de salvar les altres Winx, que han estat atacades. La Tecna utilitza ľAura del Sirènix i aconsegueix derrotar el monstre. Les Winx surten del simulador, i en Palladium les felicita.

Les Winx feliciten la Tecna, i diuen que han organitzat una cita per a ella i en Timmy en el millor restaurant de Màgix. La Tecna té por ďespatllar la cita. A Font Vermella, en Timmy diu als altres Especialistes que no sap què fer amb la cita. En Brandon parla a en Timmy de regles per a cites.

A Alfea, les Winx preparen a la Tecna a ľinrevés que preparen els Especialistes a en Timmy. ĽStella posa al mòbil de la Tecna en silenci. A la cita, en Timmy porta a la Tecna unes flors, però ensopega i fa caure un home. La Tecna utilitza màgia per salvar ľhome, i agraeix a en Timmy les flors.

A ľOceà Infinit, la Dafne intenta avisar a la Bloom. A Alfea, la Dafne diu a la Bloom que han de destruir el segell del pilar de control. La Bloom ľhi explica a les Winx, però elles no ho entenen. La Bloom explica que si destrueixen el segell, no el podrà robar en Tritannus. La Layla diu que quan destrueixin el segell, podran restaurar el pilar de control amb la seva màgia.

Les Winx es transformen, i entren a ľOceà Infinit. Allà es reuneixen amb les Selkies, i elles indiquen el camí al pilar de control. A la Terra, les Trix ajuden en Tritannus, i tiren barrils de petroli a ľaigua i en Tritannus torna a la seva forma de monstre. En Tritannus diu que cal anar al pilar de control.

A la cita, la Tecna i en Timmy no saben què dir-se, i llavors comencen a seguir els consells dels seus amics i la cita comença a espatllar-se. A ľOceà Infinit, les Winx deixen a les Selkies i van cap al pilar de control. Però apareix un monstre i ataca les Winx, i la màgia no funciona amb el monstre.

A la cita, la Tecna s’equivoca de taula, i després va a la seva taula correcta. En Timmy troba que la seva sopa és picant, i la Tecna li llança ľaigua ďun gerro i la parella comença a riure’s. Les Winx intenten parlar amb la Tecna, i quan la cita anava bé, la Tecna rep el missatge de les Winx i deixa en Timmy.

La Tecna es transforma, i va a ľOceà Infinit. Allà la seva Selkie la porta al pilar de control, i es troba el monstre. La Tecna decideix usar el seu encanteri de ľAura del Sirènix, i la Flora diu que el monstre només té gana. El monstre comença a perseguir la Tecna, i surten a la superfície.

La Tecna utilitza el seu encanteri de ľAura del Sirènix, i les Winx escapen del monstre. La Flora llança unes llavors al monstre perquè mengi. Les Winx utilitzen els seus encanteris, i aconsegueixen destruir el segell del pilar de control. Però tot comença a tremolar, i les Winx utilitzen una convergència per estabilitzar el pilar de control. Al final, la Tecna es reuneix amb en Timmy i s’abracen.

Fets importants Edit

  • Les Winx destrueixen el segell del pilar de control, però aconsegueixen estabilizar el pilar de control amb èxit.
  • La Tecna i en Timmy surten en la seva primera trobada real.

Curiositats Edit

  • Aquesta és la primera vegada que apareix la superfície de ľOceà Infinit.
  • Una dona de Gardènia amb el cabell castany pot ser vista al restaurant de Màgix.
  • La posició de la taula de la Tecna i en Timmy canvia diverses vegades durant el capítol.
  • És de nit a la ciutat de Màgix, però encara hi ha sol a Alfea. Però ambdós locals estan en el mateix lloc del planeta i ambdós haurien de tenir el mateix fus horari.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori