FANDOM

Una fada en perill
Temporada 4, capítol 6
Winx84.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 27 ďabril del 2009
Data de llançament (EUA) 20 de maig del 2012
Noms originals
Nom en italià Una fata in pericolo
Nom en anglès (EUA) A Fairy in Danger
Successió de capítols
Anterior
El regal de la Mitzi
Següent
Winx Believix
Llista de capítols

Una fada en perill és el capítol 6 de la temporada 4 de la sèrie Winx Club i el capítol 84 en total. Va estrenar-se el 27 ďabril del 2009 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença en la botiga ďAmor i Mascotes, on les Winx estan esmorzant. ĽStella veu que hi ha moltes caixes, i la Bloom diu que han de netejar perquè vindran els Especialistes. També diu que cal arreglar la seva situació amb els Especialistes, encara que ľStella no vol veure en Brandon perquè en Mitzi li va fer un petó.

La Musa està llegint de la transformació Believix, i que té tres ales diferents. Al carrer, ľSky i ľHèlia han canviat els seus pentinats, i les noies els miren. En Brandon diu a ľSky i ľHèlia que tenen treball, i en Brandon diu que la Mitzi ľestà seguint tota ľestona, però ell estima ľStella.

La Mitzi vol vigilar les Winx per saber què fa ľStella perquè en Brandon s’enamori ďell. A la botiga, les Winx estan pintant la sala, fins que ve algú a la porta. Resulta que és ľAndy i els seus amics, i volen ajudar les Winx a pintar. Mentrestant, la Mitzi fa una foto a ľAndy i la Bloom, i diu que enviarà aquesta foto a algú.

La Bloom és amb ľAndy, fins que apareixen els Especialistes enfadats. ĽAndy diu que tocaran al bar Frutti Music, i els Especialistes diuen que van rebre una trucada anònima que havien quedat amb altres nois que no són ells, i ľSky s’enfada per la Bloom i ľAndy. La Bloom diu que han de fer la missió de trobar ľúltima fada de la Terra.

La Tecna detecta que la mateixa persona que ja havia comprat animals anteriorment, ha tornat a comprar un altre animal. Però saben ľadreça del seu domicili, i les Winx se’n van a casa seva a saber qui és. A casa seva, troben la Roxy, i decideixen seguir-la.

Les Winx entren a la casa de la Roxy, i la Roxy s’espanta. Les Winx pregunten a la Roxy què està fent amb els animals, i la Roxy desprèn una altra vegada ľenergia, amb el que descobreixen que la Roxy és ľúltima fada de la Terra.

La Bloom intenta dir a la Roxy que és una fada, però la Roxy no la creu i ordena a les Winx que se’n vagin. La Flora diu que els Mags del Cercle Negre la volen capturar, però la Roxy no vol escoltar. La Roxy se’n va cap a una zona solitària de la ciutat, però els mags la troben i la capturen. La Roxy vol escapar.

Les Winx apareixen, i es transformen. La Roxy s’amaga, i les Winx lluiten contra els mags. Llavors els mags diuen que només volen la Roxy, mentre que la Roxy creu que tot és una aŀlucinació i les fades no existeixen. La Bloom diu a la Roxy que obri el seu cor, i la Roxy comença a creure en les fades. Les Winx comencen a sentir una energia, i guanyen el Believix. Les Winx agraeixen a la Roxy per creure en les fades.

Fets importants Edit

  • Les Winx guanyen el seu Believix.
  • Les Winx descobreixen que la Roxy és ľúltima fada de la Terra.
  • ĽSky i ľHèlia tenen nous pentinats a partir ďaquest capítol.

Curiositats Edit

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori