FANDOM

Una real adversària
Temporada 3, capítol 8
Winx60.png
Informació del capítol
Data de llançament (Itàlia) 14 de febrer del 2007
Data de llançament (EUA) 30 de novembre del 2011
Noms originals
Nom en italià Una sleale avversaria
Nom en anglès (EUA) Disloyal Adversary
Successió de capítols
Anterior
La companyia de la llum
Següent
El cor i ľespasa
Llista de capítols

Una real adversària és el capítol 8 de la temporada 3 de la sèrie Winx Club i el capítol 60 en total. Va estrenar-se el 14 de febrer del 2007 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença que la Bloom té un malson, i després desperta. Les Winx estan en una nau que van al planeta Eraklyon, i la Bloom té por dels pares de ľSky. A Eraklyon tots estan en festa, i hi ha focs artificials.

Les Winx i els Especialistes arriben al palau ďEraklyon, i ľSky va amb els seus pares. Però les Winx no saben on és. Les Winx es posen els seus vestits i arriben al palau. Un guàrdia dóna la benvinguda al rei Radius, la Cassandra i la Quimera.

ĽStella vol fer alguna cosa amb el seu pare, però les Winx la detenen. Llavors surten els reis ďEraklyon i ľSky. Però la Diaspro prepara la poció ďen Valtor. ĽSky i la Bloom comencen a ballar, mentre les Winx i els Especialistes els observen.

ĽSky se’n va, i llavors apareix la Diaspro. ĽSky la rebutja, i la Diaspro li dóna una copa i li diu que després el deixarà en pau. Ell se la beu i llavors va amb els seus pares. El rei Erendor diu que ľSky anunciarà alguna cosa a tots els convidats.

ĽSky comença a parlar de coses boniques ďuna noia, i llavors diu que el seu nom és Diaspro. Ells dos s’abracen, i els Especialistes i les Winx no entenen què ha passat. La Bloom es posa a plorar perquè creu que ľSky ľha enganyat.

La Bloom i ľStella van a parlar amb ľSky, però la Diaspro diu a ľSky que aquestes noies són servidores ďen Valtor. Llavors ľSky diu que els guàrdies les capturin. Elles comencen a córrer, i dedueixen que està passant alguna cosa semblat amb el rei Radius.

En Valtor ho mira tot, al costat de les Trix. Les Winx arriben a un laberint, i els guàrdies queden atrapats. Però ells trenquen les parets i segueixen passant. La Flora fa que creixin plantes, i els guàrdies decideixen retirar-se.

Quan les Winx surten del laberint, apareix ľSky qui vol detenir les Winx. La Layla es transforma amb el seu nou Enchàntix, i crea una barrera de Morfix que deté i retorna els tirs amb més força.

Les Winx se’n van, però la Bloom es queda per parlar amb ľSky. Però ľSky no la vol escoltar, i la Bloom se’n va. Les Winx arriben a la nau, però ve ľSky amb un drac. Les Winx es transformen. I ľSky també rebutja als seus amics Especialistes.

El rei Erendor diu que posin fora de perill als convidats. La Layla posa Morfix a la boca i els ulls dels dracs, i la Bloom és perseguida per ľSky. Els convidats comencen a córrer, i el rei Radius queda ferit per un drac. La Cassandra ordena enlairar-se i deixar el rei Radius a Eraklyon.

ĽStella veu que el seu pare és a punt de ser atacat per un drac, i ľStella ataca el drac i deté el seu foc. Però queda inconscient, i el seu pare es posa a plorar. Llavors ľStella aconsegueix el seu Enchàntix, i desperta.

ĽStella torna amb les Winx i se’n van. En Valtor diu que ara ľSky està sota el seu poder, però encara no ha acabat. Al final, la Bloom i ľStella diuen que les dues han deixat alguna cosa a Eraklyon, però ho recuperaran aviat.

Fets importants Edit

  • La Diaspro fetilla ľSky per a que surti amb ell i deixi la Bloom.
  • ĽStella salva el seu pare ďun drac i aconsegueix el seu Enchàntix.

Curiositats Edit

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori