FANDOM

Peŀlícula2

Pòster de la peŀlícula 2.

Winx Club II: Ľaventura màgica, en italià Winx Club 3D - Magica avventura, és la segona peŀlícula ďanimació 3D italiana basada en la sèrie de dibuixos animats creada per Rainbow S.p.A, Winx Club. La peŀlícula va ser estrenada el 29 ďoctubre del 2010 a Itàlia. Aquesta i la peŀlícula Winx Club I: El secret del regne perdut són les dues úniques obres que han estat doblades oficialment al català en tota la sèrie.

Argument Edit

Les celebracions de ľinici de ľany escolar s’estan realitzant a ľescola de fades Alfea, quan la festa s’interromp bruscament per ľIcy, la Darcy i ľStormy, les tres bruixes malvades conegudes com les Trix. Sense la Bloom, les Winx s’han vist obligades a resoldre els disturbis causats per les bruixes que, després ďhaver arruïnat la festa, roben una brúixola. Mentrestant, la Bloom es troba a Dòmino (en el doblatge català aquest planeta és anomenat “Sparks”), i gaudeix de la millor època de la seva vida com a princesa. Finalment va trobar els seus pares i ľSky li va demanar que es casés amb ell. Però no tot és de color rosa, i les tres bruixes ancestrals tornen per turmentar ľStella, la Layla, la Tecna, la Musa, la Flora i la Bloom. A més ľErendor, pare de ľSky, prohibeix al seu fill a casar-se amb la princesa Bloom. Un fosc secret pesa sobre el Regne ďEraklyon, i ara és el moment per ľSky com a legítim governant del Regne, per esbrinar quin és aquest secret. No obstant això, amb ľajuda de les Trix, les tres bruixes ancestrals s’ho fan per trobar ľArbre de la Vida que manté ľequilibri màgic entre la màgia positiva i negativa. Elles trenquen aquest equilibri amb una màgia poderosa i xuclen tota ľenergia positiva de Màgix. Sense els seus poders, la Bloom i els seus amics han ďenfrontar-se una vegada més a les bruixes, símbol de tots els mals. A ľArbre de la Vida, les avantpassades bruixes descobreixen una mica ďenergia positiva que continua havent-hi, i recorden donar a ľErendor un rellotge de sorra amb el poŀlen des de ľinterior de ľarbre, de manera que envien les Trix per recuperar-la. A la Terra, les Winx descobreixen la pèrdua dels seus poders i són capaces de parlar breument amb la Faragonda. Ella diu a les Winx que es quedin a la Terra per un temps.

A Dòmino, ľOritel està furiós, fins que la Marion mostra la confessió de ľErendor. ĽOritel i la Marion visiten la Bloom, en Mike i la Vanessa. En Mike els mostra un vídeo per donar-li una idea de com va ser la infància de la Bloom, i ľOritel decideix parlar amb la Bloom. Mentrestant, ľSky crida la Bloom i li demana trobar-se a Eraklyon. La Bloom torna a casa, però perd la paciència amb ľOritel en lloc de parlar, i les Winx marxen un altre cop. A Eraklyon, les Winx es reuneixen amb els especialistes i pugen a bord ďuna nau voladora que els portarà a Avram. Durant el vol, ľSky explica el que el seu pare va fer que va causar tanta tensió. A canvi de la seguretat ďEraklyon, ľErendor va permetre a les bruixes atacar Dòmino, perquè ell i ľOritel tenien una aliança. Les bruixes van destruir Avram per mostrar el seu poder, i per salvar Eraklyon, ľErendor va acceptar la proposta de les bruixes, llavors li va donar el rellotge de sorra, que serveix com a protecció enfront de ľexplosió de ľenergia a tot el món amb què van destruir Dòmino. Després de visitar les ruïnes ďAvram, ľErendor trenca el rellotge de sorra i s’allibera el poŀlen dels arbres, que es forma com un canvi que les Winx ara estaven buscant.

Després ďuna sessió ďentrenament no físic, les Winx i els especialistes són atacats per les versions malvades ďells, creats pels residus de màgia negra a Avram. Ells han de continuar a peu. De tornada al palau ďEraklyon, les Trix forcen ľErendor a revelar la ubicació de la flor màgica de ľArbre de la Vida.

Peŀlícula Edit

Successió de peŀlícules Edit

Peŀlícula anterior Peŀlícula actual Peŀlícula següent
Winx Club I: El secret del regne perdut Winx Club II: Ľaventura màgica Winx Club III: El misteri de ľabisme

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori